اعتماد زیاد سرمربی پورتو به مهدی طارمی ستاره ایرانی اش بازتاب گسترده‌ای داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره جذب جوانان حزب‌اللهی در وزارتخانه‌ها از جمله خبر به‌کارگیری ۴۰۰نفر از آنان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که ما جذب نخبه داشته باشیم. عبارت آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید قدری دقیق‌تر می‌بود.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
دبیر سابق فدراسیون والیبال معتقد است به جای جذب مربی خارجی، مربیان ایرانی و از جمله بهروز عطایی را به دوره‌های پیشرفته مربیگری در والیبال دنیا اعزام کنیم.
لایحه نهایی برنامه هفتم توسعه با اختصاص‌بندی به میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و در نظر گرفتن موارد کمی از جمله جذب ۱۵ میلیون گردشگر ورودی تا سال ۱۴۰۶ تقدیم مجلس شد.
در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.
یک روزنامه پرتغالی از علاقه باشگاه‌های فرانسوی از جمله نانت، لیل و پاری‌سن‌ژرمن به جذب مهدی طارمی مهاجم تیم لی ایران خبر داد.
یکی از تقابل های جذاب هفته بیست و نهم لیگ برتر میان پیام نیازمند و سپاهان با رشید مظاهری رخ خواهد داد.
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب‌ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می‌کنیم برای این که متهم نشوند که از بین همه موضوعات جامعه فقط نحوه لباس پوشیدن زنان برایشان مهم بوده که آن را به مرکز مخابره کرده اند.
تجارت جذب بازیکن رده های پایه و انتقال آنها به کشورهای همسایه از جمله ترکیه ، جمهوری آذربایجان، قطر و امارات طی چندسال اخیر رونق گرفته و والدین زیادی فرزندان نوجوان و جوان خود را با مخارج سنگین به خارج اعزام می‌کنند.
جم نجفی ریاست گروه سرمایه‌گذاری ورزشی MSB را به عهده دارد. از جمله دارایی‌هایش می‌توان به بخشی از سهام تیم بسکتبال فینیکس سانز که در NBA حضور دارد و همچنین سرمایه‌گذاری در تیم فرمول یک مک‌لارن اشاره کرد. نجفی حالا قصد دارد با خرید تاتنهام هاتسپر سرمایه‌گذاری در حوزه فوتبال را تجربه کند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن فاینورد هلند، در مصاحبه‌ای به مسائل مختلف از جمله پیشنهادات زمستانی‌اش و رویای قهرمانی در هلند اشاره کرد.
هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال زنان روز جمعه انجام خواهد شد که در یک دوئل بسیار جذاب، قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
کرالک گیبل یکی از جذاب‌ترین مردان تاریخ سینمای هالیوود بوده و به او لقب “پادشاه هالیوود” را داده‌اند. کرالک در زمان خود مظهر یک مرد جذاب، قد بلند و با ابهت بود که گفته می‌شود این جمله کلیشه‌ای که «زنان در آرزوی او بودند و مردان تلاش می‌کردند مانند او باشند.»
یکی از معیار‌هایی که در رابطه با حفظ مشتری در بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است موضوع بازاریابی رابطه‌مند بروفاداری مشتریان است که بانک‌ها از جمله ایران زمین تلاش می‌کند با استفاده از روش‌ها و برگزاری کلاس‌ها آموزشی براین مهم دست پیدا کنند.
حمید فاروقی گفت: با فرض تثبیت فروش مقداری شرکت‌ها، تورم منجر به افزایش درآمد فروش خواهد شد. صنایعی که محصول خود را بر اساس قیمت‌های جهانی و در بورس کالا عرضه می کنند (از جمله پتروشیمی‌ها، فولادی‌ها و معدنی و همینطور شرکت‌های کوچکی که وزن قابل توجهی از فروش آنها صادراتی است) احتمالاً زودتر از تورم تاثیر خواهند پذیرفت.
بعد از حضور کریسیتانو رونالدو در تیم فوتبال النصر، عربستانی‌ها قصد دارند هشت ستاره دیگر فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و ... را هم جذب کنند.
یزد- وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات جدی حوزه آموزش و پرورش در استان یزد از جمله کمبود نیرو، پروژه نیمه کاره خیری و ... گفت: مسائل استان یزد را حل خواهیم کرد.
هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان، جمعه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۱ با نبرد مدعیان (پیکان - مس) در تهران پیگیری خواهد شد.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
راه اندازی شهرک‌های اربعین درمرزهای شلمچه و چذابه، فعالیت ۲۴ ساعته گروه‌های نظارتی و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در مسیر زائران از جمله اقداماتی بود که گزارش آن در جلسه ستاد سفر ارائه شد.
معاون ورزشی پرسپولیس پس از جذب مهاجم خارجی سکوتش را با چند جمله کنایه‌آمیز شکست.
مدیرعامل شرکت مترو گفت: از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در بحث مطالعات خطوط جدید شبکه مترو پایتخت، بررسی اثرات احداث هر یک از ایستگاه‌های بر میزان جذب مسافر سایر خطوط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ