بررسی‌ها نشان می‌دهد از سال 2007 تا 2021 بیش از 237 میلیون نفر از مردم دنیا برای اخذ ویزای لاتاری درخواست کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی هندبال مردان ایران سومین بازی دوستانه خود در اردوی صربستان را مقابل تیم دوم لیگ این کشور واگذار کرد.
امیرحسام محمدی به مدال طلای مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
امسال سومین سال خشکسالی پیاپی در ایران است و تداوم خشکسالی موجب شد که بارش برف به‌ویژه در نیمه شرقی کشور و تقریبا تمام دامنه‌های البرز بسیار کم‌تر از حد نرمال باشد.
معاون دفتر سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری گفت: امروز سومین رویداد تور فناورانه در حوزه خودرو برای متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
پرسپولیس پر افتخارترین تیم تاریخ فوتبال ایران در رقابتهای باشگاهی کشور است
شهرداری گرگان با برتری در سومین بازی مرحله نیمه نهایی مقابل پالایش نفت آبادان، فینالیست لیگ برتر بسکتبال کشور شد.
مردان قایقران دانشگاه آزاد اسلامی، سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر روئینگ باشگاه‌های کشور شدند و جواز حضور در رقابت‌های بین‌المللی را به عنوان نماینده ایران به دست آوردند.
۶ نفر از سومین دوره مسابقات علمی کنز از ۴ کشور آذربایجان، مالزی، ایران و قطر در روز پایانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تقدیر می‌شوند.
یاسین رضایی، جوان آزادکار و سبک وزن ایران با شکست حریف ژاپنی در دیدار رده بندی به مدال برنز آسیا دست یافت.
یاسین رضایی، جوان آزادکار و سبک وزن ایران با شکست حریف ژاپنی در دیدار رده بندی به مدال برنز آسیا دست یافت.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
سومین شکست تیم هاکی روی یخ ایران در رقابت‌های جهانی بوسنی رقم خورد.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ایران اکنون در میان کشورهای صادر کننده به ارمنستان رتبه سوم را بعد از روسیه و چین در اختیار دارد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در همایش معرفی 100 شرکت برتر کشور در ردیف 5 شرکت برتر قرار گرفت و برپایه شاخص‌های تعریف شده با دریافت لوح تقدیر و تندیس همایش به‌ عنوان سومین شرکت برتر از نظر سودآوری معرفی شد.
پدر می گفت: ما در مبارزه دنبال مبارزه با استعمار بودیم و بعد برای مبارزه با استکبار داخلی یک نظامی را در ایران ایجاد کنیم و بعد از پیروزی انقلاب ایشان می گویند من به این نتیجه رسیدم که سومین دشمن کشور افراط است، یعنی اول می گویند استعمار، بعد می گویند استکبار و بعد می گویند افراط.
محسن هاشمی: پدر می گفت؛ ما در مبارزه دنبال مبارزه با استعمار بودیم و بعد برای مبارزه با استکبار داخلی یک نظامی را در ایران ایجاد کنیم و بعد از پیروزی انقلاب ایشان می گویند من به این نتیجه رسیدم که سومین دشمن کشور افراط است، یعنی اول می گویند استعمار، بعد می گویند استکبار و بعد می گویند افراط.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است که به نحوی سازمان‌یافته‌ توسط این کشور طراحی و عملیاتی شده است.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد رتبه ۳ تا ۱۹ ایران را در تولید ۲۰ محصول مهم کشاورزی در جهان اعلام کرد.
وزیر ورزش و جوانان قصد دارد همچون دو دیدار قبلی ایران مسابقه با آمریکا را نیز از نزدیک تماشا کند.
دولت احمدی‌نژاد جریان سومی از سرمایه‌داری پوپولیستی بود که فرصت مغتنمی در اختیار مافیای اقتصادی قرار داد تا هنگام افزایش بی‌سابقه قیمت نفت موقعیت خود را تثبیت کنند. این مافیای اقتصادی که در طول جنگ و دوره پساجنگ در بستر اقتصاد بالیده بود، در این دوره قوام یافت و به معنای واقعی بر سرنوشت کشور اثر گذاشت.
تیم ملی کشتی آلیش بانوان موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز و عنوان قهرمانی در بازی های جهانی عشایر در کشور ترکیه شد و یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی را به ارمغان آرود.
تیم ملی تکواندو ایران با هفت تکواندوکار در سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۲ حضور پیدا می کند.
نائب دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور، گفت: در سال ۱۴۲۰ ایران سومین کشور پیر جهان خواهد شد و این اتفاق شرایط هولناکی را رقم خواهد زد به طوری که حتی پرداخت حقوق بازنشستگان نیز ممکن نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ