داور بازی بوخوم-دورتموند از ترس جانش از پلیس خواسته که از او محافظت کند. او یک پنالتی سرنوشت ساز را برای دورتموند نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاخ سفید پس از اینکه از ضدحملات اوکراین که البته با تاخیر بسیار هم شروع شد، نتیجه نگرفت به دنبال تجهیز کی‌یف به سلاحی بسیار مرگبار و قاتل است تا اهداف آمریکا در جنگ اوکراین محقق شود.
وزارت نفت استانداردهای لازم را در استفاده نیروگاه‌ها از سوخت مازوت به‌ کار نگرفته و سوخت‌های تولیدی کشور از جمله بنزین، نفت گاز، نفت کوره و نفت سفید مطابق با استاندارد ملی مصوب عرضه نشده است. وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز کشور، نه تنها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نکرده است تا جایی که به دلیل شرایط خاص تحریمی کشور، مصرف مازوت در حال افزایش است.
موناکو اعلام کرد فیلیپ کلمنت، سرمربی‌ تیم اول این باشگاه ، به دلیل ناکامی در کسب سهمیه اروپایی اخراج شده است.
عضو انجمن فولاد با اشاره به خسارت ۳ میلیارد دلاری فولاد در ۱۴۰۱ به دلیل محدودیت‌های انرژی گفت: هنوز توافقی بین وزارت‌خانه‌های صمت و نیرو در مورد نحوه اعمال محدودیت برق صنایع صورت نگرفته است.
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: مشخص بود که هیچ خطایی روی مهاجم پرسپولیس صورت نگرفته و اخطار داور به دلیل شبیه سازی درست بود.
خوزه ماریا خیمنز معتقد است داور برخورد توپ به دست بوسکتس را پنالتی نگرفت و یکی از مهمترین دلایل شکست اتلتیکو برابر بارسا بود.
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود.
رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل گفت: فرمت چینی می‌تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.
رئیس فدراسیون کشتی دلیل کشتی نگرفتن قهرمان وزن 65 کیلوگرم جهان در مسابقات بین‌المللی دانکلوف را اعلام کرد.
رئیس فدراسیون کشتی دلیل کشتی نگرفتن قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در مسابقات بین‌المللی دانکلوف را اعلام کرد.
تیم داوری دیدار پورتو شب عجیب و پر حادثه ای را سپری کرد که ممکن است به دلیل برخی تصمیمات جنجالی از جمله نگرفتن پنالتی طارمی، با محرومیت روبرو شوند.
فدراسیون فوتبال 7 گزینه داخلی را برای هدایت تیم ملی انتخاب کرده اما از هیچ یک از آنها برنامه نگرفته است.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، پس از شکست سنگین ۸ بر صفر مقابل اوتار ابولادزه از گرجستان و ناکامی در رسیدن به فینال وزن ۷۲ کیلوگرم، در دیدار رده بندی نیز به دلیل مصدومیت مقابل آنکیت گولیا از کشور هند کشتی نگرفت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
محمدعلی قراملکی گفت: پرواز هواپیمایی که مقرر بود صبح امروز از تهران به ارومیه انجام شود، به دلیل نقص فنی، پرواز صورت نگرفت. بنابراین این نقص موجب تأخیر ۳ ساعته در انجام پرواز ارومیه به مقصد تهران شده است.
زمین‌شناسان می‌گویند، فرونشست‌ها هر سال شرایط بدتری پیدا می‌کنند و خشکسالی و کم‌آبی هم یکی از مهم‌ترین دلایل آن است، اما انگار مسئولان این مخاطره وحشتناکی که می‌تواند ایران را ببلعد جدی نگرفته‌اند. فرونشست، نشست سطح زمین است که به علت‌های متفاوتی در مقیاس بزرگ روی می‌دهد. علل اصلی این رخداد می‌تواند تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی، حرکات تکتونیکی، خروج گدازه، عملیات انسانی همانند معدن‌کاری یا برداشت نفت باشد.
تاکنون از دلایل دستگیری وی هیچگونه اطلاع رسانی صورت نگرفته است.
آیدین مولازاده، حقوقدان حوزه پزشکی درباره ورود گارد ویژه و نیرو‌های امنیتی به بیمارستان گفت: «اگر نیرو‌های امنیتی حکم قضایی داشته باشند، ورودشان به بیمارستان قانونی است. اما نحوه ورود مهم است، چون احتمال دارد مشکل بیمارانی که به دلیل مشکل قلبی، ریوی و... بستری هستند، تشدید شود. اگر قانون را هم کنار بگذاریم، این نحوه ورود به بیمارستان‌ها اخلاقی هم نیست. البته من تحقیق کردم و متوجه شدم ورود گارد ویژه به این شکلی که این افراد ادعا کرده‌اند، صورت نگرفته است. اما در هر حال در قسمت پشتی بیمارستان سینا این اتفاق رخ داده است.»
مهدی قایدی و محمد محبی با تصمیم کی روش در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به اتریش جای نگرفتند.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات اخیر و دلیل نتیجه نگرفتن آنها، بر لزوم جوانگرایی در تیم ملی تاکید کرد حتی اگر به قیمت از دست رفتن سهمیه جهانی تمام شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات اخیر و دلیل نتیجه نگرفتن آنها، بر لزوم جوانگرایی در تیم ملی تاکید کرد حتی اگر به قیمت از دست رفتن سهمیه جهانی تمام شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به عملکرد تیم‌های اعزامی به مسابقات اخیر و دلیل نتیجه نگرفتن آنها، بر لزوم جوانگرایی در تیم ملی تاکید کرد حتی اگر به قیمت از دست رفتن سهمیه جهانی تمام شود.
معاون وزیر علوم دوران اصلاحات در تحلیل خود از عکس‌های مسولان در سیل تهران، می‌گوید که وقتی از پیش درباره مسائل خوب تدبیر نمی‌کنیم، طبیعی است که حضور یا عدم حضور مسئولان در صحنه و عکس گرفتن یا نگرفتن آن‌ها، تبدیل به مسئله می‌شود. از سوی دیگر جامعه هم به دلیل اینکه اعتمادش آسیب دیده است، یک مسئله را یا تراژدیک یا کمیک می‌کند. اما به باور من مسئله نه آمدن یا نیامدن مسئولان و نه این نوع عکس‌هاست، بلکه مسئله اداره یک جامعه و حکمرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ