سخنگوی دولت گفت: مجری و شریک بودن دولت در صنعت خودرو ام‌المصائب مشکلات صنعت خودرو است و دولت برای اولین بار همت کرد که صنعت خودرو به‌طور کامل واگذار شود و خودش هیچ سهمی از آن نداشته باشد و فقط تنظیم‌گری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه‌ی شریک عاطفی خود با شرکای عاطفی سابق‌تان به چند دلیل می‌تواند برای رابطه‌ی شما آسیب‌زا باشد. اول آنکه، این کار باعث شکل گیری توقعات غیر واقعی برای شریک عاطفی‌تان می‌شود. به علاوه، باعث می‌شود شریک عاطفی‌تان احساس بی‌ارزش بودن کند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
رئیس پارلمان ارمنستان در دیدار خداحافظی با «عباس بدخشان ظهوری» سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران شریک ویژه ایروان بوده و خواهد ماند.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
یک خادم ملت باید ۵۰ درصد از ارزش هدیه‌ای را که می‌خواهد نزد خود نگه دارد، پرداخت کند. من از درآمد آن برای تعمیر آسفالت خیابان روبه‌روی خانه‌ام استفاده کردم که در شرایط بسیار نامناسبی بود. باید از دو نفر از سران دولت پیشین، نواز شریف و آصف‌علی‌زرداری نگرانی داشته باشید که در واقع چنین هدایایی را دزدیدند.
سخنگوی وزارت بازرگانی چین، تعمیق روابط تجاری و اقتصادی با ایران را از دستاوردهای مهم سفر رئیس جمهور به این کشور اعلام کرد.
تیم فوتبال گل‌گهر با به ثمر رساندن حتی یک گل می‌توانست این عنوان را با نماینده اصفهان شریک شود.
تا همین جای کار مطابق با گفته فرمانده تیم اقتصادی دولت، قرار است تثبیت نرخ کالاهای اساسی تا دو سال انجام شود، حال آنکه رئیس کل تازه نفس بانک مرکزی اعلام کرده بود که تثبیت قیمت ارز یکساله خواهد بود.
علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار، پشتیبانان اصلی و بوجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند. آنها آن‌قدر دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند که در حرف، پرچم حقوق بشر را بالا می‌برند اما در عمل، گروههای خطرناک تروریستی را بوجود می آورند.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حضور ما در دولت لبنان با هدف تسهیل در رفع نیازهای مردم بوده است و ما می خواهیم شریک کامل و یکپارچه در حقوق و وظایف باشیم، نه کمتر نه بیشتر.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور ما در دولت لبنان با هدف تسهیل در رفع نیازهای مردم لبنان بوده است و می خواهیم شریک کامل و یکپارچه در حقوق و وظایف باشیم، نه کمتر نه بیشتر.
«باید حاکمیت متوجه باشد که این «انتظار تورمی» به مراتب از روند تورمی یا تورم موجود، خطرناک‌تر است. زیرا ممکن است دولت و مجلس اقداماتی (بر فرض درست و اصولی) در راستای کاهش تورم انجام دهند، اما اگر نتوانند «انتظار تورمی» را کنترل کنند، هیچکدام از برنامه‌ها و اقداماتشان در مهار تورم، مفید و اثربخش نخواهد بود؛ لذا مجدد من تاکید می‌کنم که حاکمیت باید یک فکر اساسی در خصوص «انتظار تورمی» در کشور کند و بعد به سراغ مهار تورم برود.»
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
«جورجینا رودریگس» پیش از بازی سخت شریک زندگی خود «کریستیانو رونالدو» در مرحله یک‌هشتم جام‌جهانی مقابل سوئیس، برای قدم زدن به صحرا رفت.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه دوران تبلیغات انتخابات کنست با کشتار، شهرک سازی و محاصره بیشتر ملت فلسطین همراه بود، گفت: این انتخابات به انتخاب شریک صلح منجر نمی شود.
خبرگزاری رسمی کره‌شمالی اعلام کرد که این پرتاب‌ها، آزمایشی بود که اعتماد‌پذیری و عملیاتی بودن تسلیحات هسته‌ای مستقر در واحد‌های نظامی را اثبات کرد.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
ظرف ۱۲ روز گذشته، این ششمین آزمایش موشکی کره شمالی است که توسط ستاد مشترک ارتش کره جنوبی و دولت ژاپن گزارش شد و این درحالی است که این کشور روز سه‌شنبه هم یک موشک بالستیک میان برد دیگر به سمت ژاپن شلیک کرده بود.
مدیرمسئول کیهان گفت: اصلاح طلبان قبل از روشن شدن ماجرا و بدون این‌که از آن اطلاع داشته باشند، از مرگ خانم امینی به‌عنوان قتل یاد کردند واین افراد شریک جرم آشوب و قتل‌های اتفاق افتاده هستند.
مدیرمسئول کیهان گفت: اصلاح طلبان قبل از روشن شدن ماجرا و بدون این‌که از آن اطلاع داشته باشند، از مرگ خانم امینی به‌عنوان قتل یاد کردند واین افراد شریک جرم آشوب و قتل‌های اتفاق افتاده هستند.
مقام معظم رهبری با اشاره به صلج امام حسن (ع) فرمودند: هیچ‌کس نمیتواند بگوید که امام حسن، فلان گوشه‌ی کارش سؤال‌برانگیز است. نه، کار آن بزرگوار، صددرصد بر استدلال منطقىِ غیر قابل تخلف منطبق بود.
این تجمع بزرگ دارای اوصافی بود که آن را با دیگر تجمعات غیر ورزشی دیگری که در این ورزشگاه برگزار شده بود، متفاوت‌تر نشان می‌داد؛ از شوق و ذوق‌های کودکانه تا عرض ارادت‌های مادرانه و پدرانه به ساحت آقا امام زمان (عج) همگی سوژه‌هایی بودند که بر قاب تصاویر ضبط شده از این تجمع نشستند؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ