علی مطهری با واکنش نسبت به حوادث اخیر دانشگاه صنعتی شریف به بیان دیدگاه خود درمورد درخواست برخی دانشجویان این دانشگاه در مختلط شدن غذاخوری پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری از ابراهیم رئیسی درباره‌ی «اجرا نشدن فصل حقوق ملت در قانون اساسی» انتقاد کرد.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
«ترافیک اصلاح‌طلبان و اصولگرایان» تیتری بود که در اخبار مربوط به مراسم ختم ایشان توسط خبرگزاری‌ها زده شد. شاید در کمتر جایی بود که همه آقایان دور هم جمع شوند یعنی در مراسم ختم ایشان آقای ناطق نوری، آقای قالیباف، آقای لاریجانی، آقای جهانگیری، همه وزرای دولت‌های اصلاحات و اصولگرا حضور داشتند در حدی که چنین تیتری زده شد. در خانه ما هم همه قشری رفت‌وآمد می‌کردند. آقایان علی مطهری، قالیباف، اسماعیلی وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس هم تلفنی هم حضوری با همه مراوده داشتند. در کل ایشان با همه اقشار هم مراوده داشتند و هم از آن‌ها انتقاد می‌کردند.
علی مطهری، نماینده ادوار مجلس گفت: یک عده از تحریم لذت می‌برند! می‌گویند روی پای خودمان هستیم. سختی‌های غیرضروری بر مردم تحمیل می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال به دلیل اینکه از ترکیب اصلی دور شد امتیازات حساسی را از دست داد گفت: بازی نکردن مطهری که در ترکیب اصلی جا افتاده بود عجیب است.
روحانیت باید به جایگاه خود برگردد، اگر ایشان بود حتما این وضع روحانیت را نداشتیم. مسئله آزادی بیان هم همین است، فضای بسته‌ای داریم و قطعا ایشان به این فضا راضی نبود. نوع برخورد با منتقدان همین است، کسی انتقاد کند بازداشت و زندان می‌شود. ایشان به صراحت می‌گوید اگر جمهوری اسلامی بخواهد فضای خفقان ایجاد کند، شکست می‌خورد، این‌ها هست و چاپ شده. صدای ایشان موجود است. می‌گویند اگر نخواهد به عدالت اجتماعی اهمیت دهد، شکست می‌خورد.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
نماینده ادوار مجلس در برنامه حضور گفت: در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند.
به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.
نماینده سابق مردم تهران گفت: اگر همه وقتی ظلمی به کسی می‌شود، کسی بی جهت ردصلاحیت می‌شود، هر کسی در هر مقامی اعتراض می‌کرد ما وضعمان به اینجا نمی‌رسید.
نایب رئیسی مجلس دهم، به سیاست حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین انتقاد کرد.
علی مطهری نوشت:آقای تاج باید به مردم پاسخ بدهد که چرا مربی‌ای که در کارش موفق بود باید در آستانه این جام عوض می‌شد.
نایب رئیس پیشین مجلس نوشت: تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و گروگان‌گیری طولانی‌مدت یک کار غیرضروری بود
مطهری نوشت: مردم اعتراض دارند که چرا منتقد باید بازداشت شود درحالی که رهبر انقلاب گفته‌اند: «ممکن است کسی از من انتقاد داشته باشد، باید بتواند حرفش را بزند.» افرادی که تصمیم به بازداشت کسانی مانند آقای تاجزاده می‌گیرند چه کسانی هستند؟ چرا این رویه همچنان ادامه دارد؟
حسین دهباشی به توئیت انتقادی علی مطهری درباره دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
علی مطهری نوشت: معلوم نیست کسانی که دست به این بازداشت‌ها می‌زنند از کجا دستور می‌گیرند و این تناقض چگونه قابل حل است. اگر فضا برای انتقاد باز بود و اعتراض به رسمیت شمرده می‌شد، اعتراضات اخیر این مقدار گسترده نبود.
معلوم نیست چه کسانی تصمیم گرفته‌اند ایران را وارد جنگ روسیه و اوکراین کنند. چنین تصمیمی باید توسط مجلس گرفته شود.
نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد : طبق قانون اساسی ، غیر از مجلس هیچ نهادی حق قانونگذاری ندارد.
نایب رئیس مجلس دهم نوشت: پافشاری امروز مسئولان بر تضمین و راستی آزمایی و اتمام مسائل پادمانی بجا و لازم است، ولی اصلا نباید به اینجا می‌رسیدیم.
علی مطهری نوشت: مصداق «یک بام و دو هوا» همین‌جاست: در یک دولت برجام باید در مجلس رسیدگی و یک ماه به دولت فحاشی شود و در دولت دیگر نیازی به رسیدگی برجام با اضافاتش در مجلس نیست.
مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: هلدینگ ماهان درنظر دارد با بهره‌گیری از روش‌های فنی نوین و استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص به یکی از 10 شرکت برتر در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و صنایع معدنی کشور تا سال 1404 تبدیل شود.
مطهری تاکید کرد : مردم و نخبگان باید بدانند مذاکرات در چه مرحله ای است.
برهنگی امروز دنیای غرب هم یک بیماری است که درمان خواهد شد. تا حدود هفتاد سال پیش این وضع رسوا در غرب نبود، بلکه بانوان پوشش تقریباً کامل داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ