اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
قهرمان دو دوره اخیر فرمول یک فاش کرد که مسابقات آخر هفته را دوست ندارد.
ستاره فصل قهرمانی استقلال به دلیل مبلغ بالای رضایت‌نامه شرایط بازگشت به جمع آبی‌ها را ندارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی با اینتر می‌گوید برخی در اروپا تمایل ندارند او قهرمانی را به دست بیاورد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مدال نایب قهرمانی خود را به یک هوادار خردسال اهدا کرد.
مگر نمی‌گویند که پرسپولیس در خارج از زمین برنده می‌شود؟ مگر اعتقاد ندارند فلان وزیر و وکیل و... حتی برای این تیم گل (‍!) می‌زنند؟ پس چرا هر سال دنبال ستاره‌های این تیم هستند و اتفاقا با کمک از بازیکنان سابق پرسپولیس در پی موفقیت می‌گردند؟
مارکو وراتی دوست دارد از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید ملحق شود، جایی که بخت قهرمانی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت، اما رئال علاقه‌ای به جذب او ندارد.
ویکتور اوسیمن، گلزن اول ناپولی، امشب در دیدار تیمش مقابل فیورنتینا یک پنالتی از دست داد تا بازی دو تیم همچنان با تساوی بدون گل ادامه داشته باشد.
راننده تیم مرسدس و قهرمان هفت دوره فرمول یک اعتراف کرد، دوست ندارد ماشین‌های بد را هدایت کند.
پپ گواردیولا دوست ندارد عملکرد او در سیتی را با فتح لیگ قهرمانان بسنجند و تاکید کرد که فقط از مربی رئال هر سال می توان توقع فتح لیگ قهرمانان را داشت.
ماتس ویلاندر درباره تعداد قهرمانی رافائل نادال و نواک جوکوویچ در گرنداسلم‌ها صحبت کرد.
سرمربی بارسلونا بعد از شکست مقابل آلمریا به شاگردانش هشدار دارد که هیچکس حق ندارد خود را از پیش قهرمان لالیگا بداند.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، معتقد است تفاوت چندانی بین آلمان و آرژانتین که عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، وجود ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید در دیدارهای آینده امتیاز از دست بدهد گفت: ساپینتو فرصت زیادی ندارد و اگر به دنبال قهرمانی است باید حریفان را شکست دهد.
موتورسوار آرژانتینی دومین قهرمانی خود در رالی داکار را به دست آورده و در جشن خود، حرکت مسی در حین بالا بردن کاپِ جام جهانی را تکرار کرد.
لیساندرو مارتنیز که بعد از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی تا کنون برای یونایتد از ابتدا به میدان نرفته در یک مصاحبه به شایعات درباره از دست دادن جایگاهش در این تیم پاسخ داد.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
رونالدو نازاریو صادقانه حرف زد و گفت که علاقه ای به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ندارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که پرتغال در حال حاضر هم بازیکنان بزرگی دارد و هم تجربه خوبی. او معتقد است این جام جهانی بهترین فرصت برای قهرمانی جهان است.
روز گذشته سالگرد قهرمانی فرهاد مجیدی به همراه العین در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود.
قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان می‌گوید به خاطر آسیب‌دیدگی کتفش هم لیگ سال گذشته را از دست داده و هم امسال را، او دو سال است که هیچ درآمدی ندارد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ