پولادگر: مجمع استقلال و پرسپولیس باشد بعداز جام حذفی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون نجات غریق و غواصی به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد.
مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو به ریاست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات این فدراسیون حاضر شد، با اهدای انگشتری مزین به تربت حرم امام حسین (ع) به پولادگر، معاون وزیر ورزش، از وی عذرخواهی کرد.
علیرضا دبیر بعد از پایان انتخابات فدراسیون کشتی به اتفاقات مجمع و برخی انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود
معاون قهرمانی وزارت ورزش در مجمع فدراسیون وزنه‌برداری نظرات خود را عنوان کرد.
نخستین مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی به ریاست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و حضور اعضای مجمع در مرکز همایش های منطقه آزاد کیش برگزار شد.
سیدمحمد پولادگر اعلام کرد که مجمع مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از فینال جام حذفی برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به بحث رای دادن معاون وزیر ورزش در مجمع ژیمناستیک واکنش نشان داد.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ 22 اسفندماه خبر داد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به انتقادهای اعضای مجمع بخاطر لغو انتخابات کاراته گفت: بعد از ظهر دوشنبه مجمع را تحت هر شرایطی برگزار می‌کنم.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استعفای رئیس فدراسیون شطرنج ابراز بی اطلاعی کرد.
مجمع فدراسیون بسکتبال در حالی برگزار شد که ابهاماتی پیرامون بعضی از مسائل مالی این فدراسیون حل نشده باقی ماند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد لغو مجمع اسکواش گفت: تایید صلاحیت نهایی نامزدها در حطیه وظایف ما نیست و نهادها خودشان باید پاسخگو باشند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید کرد که این وزارتخانه حتما اتفاقات شبانه رخ داده پیرامون مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را پیگیری خواهد کرد.
محمد پولادگر معاون وزیر ورزش اعلام کرد به دلیل حضور حمید سجادی در جلسات دولت به دلیل هفته دولت و حضور وزرا نزد مقام معظم رهبری به جای وزیر در این جلسه حاضر شده است.
وزیر ورزش و جوانان نتوانست در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند و معاونش را به جای خود فرستاد.
مجمع سالیانه تنیس روی میز در حالی برگزار شد که نماینده کمیته ملی المپیک غیبت داشت.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ