هافبک برزیلی فصل گذشته الظفره امارات شاگرد علیرضا منصوریان در فولاد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امارات، اردن و رژیم صهیونیستی در مورد پروژه‌های آب و انتقال انرژی گفتگو می‌کنند.
باشگاه النصر امارات با انتقال سدریک باکامبو، بازیکن کنگویی خود، به گالاتاسرای ترکیه موافقت کرد.
مدعیان اصلاحات نه فقط در مقابل نقض حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه هیچ واکنشی نداشته‌اند، بلکه رسماً و علناً از بیانیه‌های شورای همکاری کشور‌های عرب خلیج‌فارس حمایت هم کرده‌اند!
وزیر خارجه و سخنگوی دولت علیه حمایت روسیه از موضع امارات درباره جزایر سه گانه توییت زدند بدون اینکه نامی از "روسیه" ببرند.
رسانه های اماراتی مدعی شدند که انتقال مهدی قایدی به اتحاد کلباء، نهایی شده است.
احمد نوراللهی تیم جدید خود را رونمایی کرد و از قهرمان لیگ امارات جدا شد.
کارشناس شبکه دبی الریاضیه به انتقاد از فرهاد مجیدی پرداخت و گفت که تیم اتحاد کلباء با هدایت مجیدی تغییری نسبت به فصل قبل نکرده است.
محمد بن زاید آل نهیان، رئیس کشور امارات همانند ملک سلمان از طریق نوعی «کودتای نرم» علیه برادرانش قدرت را به فرزند ارشد خود انتقال داد.
به نظر می رسد امیر غفور در آستانه حضور در جام رمضان امارات قرار گرفته است.
تجارت جذب بازیکن رده های پایه و انتقال آنها به کشورهای همسایه از جمله ترکیه ، جمهوری آذربایجان، قطر و امارات طی چندسال اخیر رونق گرفته و والدین زیادی فرزندان نوجوان و جوان خود را با مخارج سنگین به خارج اعزام می‌کنند.
رئیس شورای انتقالی سودان که به ابوظبی رفته است با رئیس امارات دیدار و گفتگو کرد.
متئوس پریرا که با انتقالی قرضی و پر سر و صدا از وست بروموویچ به الهلال آمد، راهی لیگ امارات شد.
با در نظر گرفتن حداقل ۲۵۰ هزار دلار انتقال سرمایه از سوی ایرانیان به کانادا برای دریافت تابعیت دائم در این کشور و با در نظر گرفتن این موضوع که طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ تعداد ۷۶ هزار و ۳۸۱ ایرانی از کانادا تابعیت دائم دریافت کرده‌اند، میزان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور به رقم عجیب ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.
یکی از رهبران شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات به سقوط آخرین مراکز وابسته به این شورا در عدن در جنوب یمن اشاره کرد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
نماینده امارات متحده عربی در سازمان ملل متحد با انتقاد از شورای امنیت، تاکید کرد که یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی باید متوقف شود.
در شرایطی که باشگاه شباب الاهلی امارات در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده بود در صورتی که قسط اول انتقال مهدی قایدی به این تیم پرداخته نشود به فیفا شکایت خواهد کرد مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند به زودی مبلغی به همین منظور به باشگاه اماراتی پرداخت میشود.
منابع وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن اعلام کردند که هرگز وارد درگیری های شمال یمن با ارتش و کمیته های مردمی یمن نخواهند شد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان دیز مدیر شورای ملی اقتصاد آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند بایدن با انتقاد از تصمیم کاهش تولید نفت توسط اوپک پلاس، ادعا کرد این کار تبعات منفی بر کشورهای فقیر و در حال توسعه خواهد گذاشت.
الاهلی برای فروش قرضی قایدی به استقلال ۱.۱ میلیون درهم دریافت کرده است.
آخرین شایعات کانال‌های استقلالی برای بازگشت مجیدی بیهوده بود و سرمربی فصل اخیر آبی‌ها، امروز رسما به عنوان سرمربی الاتحاد کلبا امارات معرفی شد. انتشار عکس این انتقال رسمی، می‌گوید که آجورلو باید به زودی فرد جانشین را معرفی کند.
فرهاد مجیدی سرمربی جداشده استقلال که هدایت الاتحاد کلبا در لیگ امارات را پذیرفته است، در نخستین پست صفحه شخصی‌اش بعداز انتقال به تیم جدید، از قلب زرد به جای رنگ آبی استقاده کرد
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: امارات نقش هاب منطقه در انتقال حمل و نقل دریایی را ایفا می کند و جایگاه بسیار مهمی در توزیع مواد اولیه و کالاهای وارداتی در منطقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ