در شرایطی که باشگاه شباب الاهلی امارات در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده بود در صورتی که قسط اول انتقال مهدی قایدی به این تیم پرداخته نشود به فیفا شکایت خواهد کرد مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند به زودی مبلغی به همین منظور به باشگاه اماراتی پرداخت میشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضوابط و شرایط پرداخت «وام ازدواج» به فرزندان بازنشستگان کشوری به صورت کامل منتشر شد.
مهاجم کلمبیایی آلومینیوم درباره شرایط حضور در این تیم و زندگی در ایران به صحبت پرداخت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی مواردی را که مشمول تخفیف در پرداخت مالیات بر درآمد اجاره می‌شود، مشخص کردند.
به جد معتقدم اگر در شرایط کنونی افراد مطلعی به موضوع حقابه ورود کنند و دولت برای سیستان آماده پرداخت هزینه باشد، با طالبان به توافق می‌رسیم ... اگرچه حقابه یک قرارداد بین‌المللی است و دولت همسایه افغانستان ازنظر قانونی موظف به تأمین حقابه است. اما واقعیت‌های منطقه از فرآیند دیگری حکایت می‌کند. لازم است تدابیری اتخاذ گردد تا عمل به قرارداد علاوه بر ما برای آن‌ها نیز سودمند باشد.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی، باغ‌ها و اراضی زراعی به جزء باغ ویلاها را معاف از مالیات دانستند.
مهدی تاج می‌گوید پرسپولیس با پرداخت مطالبات رادوشویچ مشکل خاصی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت.
اکنون امکان تقسیط حق بیمه سوابق خدمت سربازی هم وجود داشته و سازمان تامین اجتماعی به منظور همکاری با بیمه‌شدگان متقاضی، امکان تقسیط این اعتبار را حداکثر تا ۱۲ قسط فراهم کرده است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در شرایطی از مشکلات تحریم و پرداخت پول به مربی خارجی به عنوان دلیل گرایش به مربی داخلی برای تیم ملی یاد کرده است که چند باشگاه داخلی مشکلی در این زمینه ندارند.
پرداخت تسهیلات مسکن روستایی با شرایط جدید در دستور کار شعب بانک مسکن قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط معافیت واردات مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را مشخص کردند.
تسهیلات ۴میلیون تومانی کمک هزینه سفر اربعین بازنشستگان کشوری برای واجدین شرایط دریافت این تسهیلات، به حساب حقوقی این افراد واریز شد.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه با ورزش سه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.
شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر با تغییراتی همراه بوده است؛ از جمله آنکه پرداخت حقوق ورودی تلفن همراه صرفاً با کارت بانکی به نام مسافر و حداکثر تا یک ماه امکان پذیر است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد،شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز را تشریح کرد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تا پایان سال تسهیلات برای کسانی که شرایط را داشته اند به طور کامل پرداخت می‌شود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه حتی ایثارگران در حال اشتغال نیز مزایای خوبی ندارند و در حداقل تامین معیشت مانده‌اند.
بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران، درباره شرایط اردوها و نحوه پرداخت حقوق‌های ملی پوشان صحبت کرد.
شرایط پرداخت کامل دیه به اولیای دم چیست؟
در ادامه با شرایط پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بانک صادرات بیشتر آشنا خواهید شد.
یکی از این صندوق‌دار‌های غیرمجاز، زنی به نام آیناز بود که به‌رغم دریافت پول از دست‌کم ۱۲۵۴ نفر، نتوانسته بود وام آن‌ها را پرداخت کند. در این شرایط بود که حکم جلب او و ۵ نفر دیگر که با وی همکاری داشتند صادر شد و یکی از آن‌ها فوتبالیست سابق بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خصوصی سازی به شرایط این باشگاه بعد از اقدامات صورت گرفته پرداخت.
سازمان امور مالیاتی کشور شرایط بخشش مالیاتی برای مودیان مالیاتی دارای بدهی را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ