منابع وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن اعلام کردند که هرگز وارد درگیری های شمال یمن با ارتش و کمیته های مردمی یمن نخواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده در شرق استان ابین کشته شدند.
احزاب، جریان‌ها و شخصیت‌های ملی لبنان با صدور بیانیه‌ای حمله مسلحانه به کامیون وابسته به حزب الله لبنان و شهادت یکی از نیروهای این حزب را محکوم کردند.
اختیارات مورد نیاز بانک سپه برای تکمیل مراحل ادغام بانک‌ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در این بانک در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مورد بحث قرار گرفت.
نیروهای سرکوب وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.
ارتش اوکراین با رد سخنان فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مبنی بر خروج نیروها از شهر راهبردی باخموت، اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
فرمانده دافوس ارتش گفت: صنایع وابسته به وزارت دفاع در هر کشور موتور محرکه نیروهای مسلح هستند، به ویژه آنکه نیروهای مسلح هر کشوری نیاز به پشتوانه تجهیزاتی و تسلیحاتی داشته باشند.
فرمانده شبه‌نظامیان وابسته به دولت روسیه می‌گوید شهر راهبردی باخموت در دونباس در محاصره کامل قرار گرفته و خطاب به رئیس‌جمهور اوکراین گفت که نیروهای اوکراینی اجازه دهد این شهر را ترک کنند.
منابع خبری از نبرد سنگینی خبر دادند که میان نیروهای واگنر وابسته به روسیه و ارتش اوکراین در شهر باخموت جریان دارد.
عملیات نیروهای وابسته به امارات در استان المهره یمن برای ربودن رهبر قبیله ای مستقل الحراک الثوری ناکام ماند.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن ۶ تن از شبه نظامیان موسوم به نیروهای دمکراتیک سوریه «قسد» وابسته به آمریکا در شرق شهر سوریه خبر دادند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتش برای ساخت منازل مسکونی و برداشتن گام در این حوزه به بودجه های دولتی وابسته نبوده است.
شبکه خبری المیادین از دیدار فرمانده نیروهای روسیه در سوریه با فرمانده شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا خبر داد.
فرمانده نیروهای قسد وابسته به آمریکا به جزئیات بیشتری درباره هویت زنی که در پی انفجار اخیر در استانبول بازداشت شد، اعلام کرد.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
نیروهای امنیت داخلی لبنان در عملیاتی پیشدستانه ۸ شبکه وابسته به تروریست های داعش را در مناطق مختلف این کشور منهدم کردند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
منابع خبری از درگیری میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با مزدوران وابسته به ائتلاف ریاض خبر دادند.
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن و تشکیلات وابسته به آن در صنعا رژه نظامی برگزار کرد.
بایدن مدعی شد: این حملات با هدف دفاع از امنیت نیرو‌های ما و تضعیف و مختل کردن سلسله حملات علیه منافع آمریکا انجام شد. ایالات متحده این اقدام لازم را مطابق با قوانین بین المللی و اصل حق دفاع از خود انجام داده است.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.
منابع یمنی از تداوم اختلافات میان شورای انتقالی وابسته به امارات و نیروهای وابسته به ریاض در یمن خبر دادند.
منابع خبری از کشته شدن ۳۵ نفر درپی درگیری ها بین شبه نظامیان وابسته به امارات و نیروهای دولت مستعفی وابسته به عربستان سعودی در جنوب یمن خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ