وزیر امور اقتصادی و دارایی از تاسیس و شروع به کار یک بانک و بیمه مشترک ایران و سوریه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
گروه مالی بانک تجارت با حضور شرکت‌های زیرمجموعه و بخش‌های مالی و کسب‌وکاری در سالن 40 غرفه 12 پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه آخرین خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.
نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲ با حضور گروه همراه اول آغاز به کار کرد.
گروه مالی بانک تجارت با حضور شرکت‌های زیرمجموعه و بخش‌های مالی و کسب‌وکاری در سالن ۴۰ غرفه ۱۲ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه آخرین خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کند.
پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه با موضوع فعالیت بانکی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
معاون سابق بانک و بیمه وزارت اقتصاد از ۷ هزار شعبه بانکی اضافی در کشور خبر داد و عوامل موثر بر ناترازی بانکی را برشمرد.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
تاسیس بانک و بیمه مشترک ایران و سوریه و اعزام سالیانه ۵۰هزار زائر به دمشق بخشی از سند همکاری تهران و دمشق است.
مدیرعامل بیمه تجارت نو که به عنوان آخرین مخاطب تلفنی شهید آیت‌الله سلیمانی بود، گفت: حاج آقا راجع‌به پیگیری کار یک نفر در سیستان و بلوچستان تماس گرفت که موضوع آن نیز بحث جذب در بیمه تجارت نو بود که آن فرد سیستانی در مصاحبه استخدامی شرکت کرده بود.
بیمه البرز در سال مهار تورم و رشد تولید و‌ در راستای توسعه بیمه های زندگی، بزرگترین تفاهم نامه بانک و‌بیمه تحت عنوان " شوکا" را با بانک ‌قرض الحسنه مهرایران به امضا رساند.
معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: بیش از ۱۶ درصد تسهیلات قرض الحسنه به تسهیلات خرد پرداخت شده است.
دکتر سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: ارزیابی عملکرد بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این بانک علاوه بر توسعه حمایت‌ها از سازمان تامین اجتماعی، توانسته است جایگاه خود را در شبکه بانکی نیز ارتقاء ببخشد و این مهم شایسته قدردانی است.
گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به انضمام صورت‌های مالی سال مالی ۱۴۰۰ زیرمجموعه بانک و بیمه و مؤسسات ونهادهای عمومی غیردولتی در ۱۴۰۱.۷.۲۰درسامانه کدال منتشرودردسترس عموم قرارگرفت.
چهارمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد از ۴ الی ۷ اسفند در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
​معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تلاش بانک صادرات برای تسهیل دسترسی و پر سرعت خدمات بانکی به مردم مورد تایید و تقدیر وزارت اقتصاد و امور دارایی است.
در حاشیه کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پروژه صدور سفته الکترونیک بانک گردشگری که مجوز صدور خود را دریافت کرده، ارائه شد.
مدیرعامل بانک ملت در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و چهارمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ... دیدار کرد.
بانک کارآفرین به همراه گروه مالی خود در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی خوش درخشید.
چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس 2022) با حضور فعال و موثر بانک رفاه کارگران در حال برگزاری است.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پیگیری احیای معافیت های مالیاتی مناطق آزاد و همچنین راه اندازی بانک و بورس بین الملل در مناطق آزاد خبر داد.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.
فارغ از این، اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از بانک ملی تحت پوشش بیمه قرار داشته یا خیر، مشخص نیست که در پی سرقت رخ داده، مسئولیت پرداخت خسارات وارده به صاحبان صندوق‌ها بر عهده کیست؟ لذا در این میان شاید جدا از همه تحلیل‌های حقوقی، آنچه بیشتر مهم است این باشد که این سرقت امتحان بزرگی برای بانک ملی خواهد بود که اثبات کند «این اعتماد است که می‌ماند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ