واضح است که از لوازم عمل به این مسئولیت بزرگ، سلامت جسمی و توان پیگیری مسائل مربوط به امت مسلمان است اما امروزه وضع سلامت من به سبب بیماری و سن بالا مناسب نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کناره‌گیری اوکراین از المپیک درصورت وجود پرچم روسیه
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
قهرمان دوچرخه‌سواری ایران جای خود در تیم ملی را به رکابزنان جوان‌تر داد.
نخست‌وزیر کامبوج امروز اعلام کرد که ماه آیند میلادی از قدرت کناره‌گیری کرده و این سِمت را به پسرش ژنرال «هون مانه» واگذار می‌کند.
کناره‌گیری رقیب اصلی دبیر از انتخابات کشتی
داود فنایی مربی گلرهای تیم امید تصمیم گرفت تا از حضور در این تیم کناره گیری کند.
کناره‌گیری سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی تکذیب شد
فدراسیون فوتبال عربستان از نامزدی میزبانی جام جهانی 2030 کناره‌گیری کرد.
یوونتوس به رئال مادرید و بارسلونا اطلاع داده که پروژه سوپرلیگ اروپا را ترک می‌کند.
قزوین- سعید دقیقی با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم فوتبال شمس آذر خداحافظی کرد.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از مسند نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
هشتمین تنیسور برتر جهان از مسابقات مسترز مادرید کناره‌گیری کرد.
مدیر فنی تیم های فوتبال احسان ری به دلیل اختلاف نظر با مالک این باشگاه از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد.
سخنگوی ناتو اعلام کرد که دبیرکل این ائتلاف نظامی، دوران ۹ ساله دبیرکلی خود را تمدید نخواهد کرد و ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۸ مهر ۱۴۰۲) کناره‌گیری می‌کند.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
آیت الله سید کاظم حائری در بیانیه خود در کناره‌گیری از مرجعیت تاکید کرد: بر همه مومنان لازم است که از ولی فقیه، رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اطاعت کنند.
در بیانیه رسمی آیت الله حائری از مراجع تقلید در عراق آمده که به علت ضعف قوای بدنی وعدم سلامتی جسمی ناشی از کهنسالی که مانع از پیگیری امور امت اسلامی می‌شود، از جایگاه مرجعیت انصراف می‌دهد.
سید مقتدی الصدر، رهبر جریان صدر عراق امروز (دوشنبه) پس از بیانیه مهم آیت‌الله سید کاظم حائری، اعلام کرد که هیچ زمانی ادعای رهبری و مرجعیت نداشته و برای همیشه از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری می‌کند.
مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید گروه حراست شرکت مس با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران و مسئولان حراست کل کشور و ایمیدرو برگزار شد.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ