رتبه دو نماینده ایران در رقابت‌های پاراشنا قهرمانی جهان مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال ۹۷ ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان ۱۰رتبه برتر سال ۸۰ رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
اسامی نفرات برتر پنج گروه آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
اسامی نفرات برتر پنج گروه آزمایشی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
سنگربان فولاد در گفتگو با یک رسانه اتریشی، از تجربه حضور در ایران و تفاوت های میان زندگی در این کشور و آنچه در اینترنت گفته می شود، سخن گفت.
بررسی‌ها نشان می‌دهد گروهی از داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج نهایی با پیغام «وضعیت علمی شما تحت بررسی و پس از آن نتایج به اطلاع داوطلب خواهد رسید» روبه رو می‌شوند افرادی هستند که برای دو یا چندمین بار در کنکور شرکت کرده‌اند و رتبه یا رتبه‌های گذشته‌شان یا سوابق تحصیلی آن‌ها تفاوت فاحشی با رتبه فعلی‌شان دارد.
صحرایی مسیر قوی ساختن آموزش و پرورش را هماهنگی اجزای بدنه آموزش و پرورش با یکدیگر عنوان کرد و گفت: اگر در بخش‌هایی از آموزش و پرورش هماهنگ هستیم، هنر مدیران است اما باید این کار به طور سیستمی باشد، لذا نباید با یک انتصاب، هماهنگی از بین برود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در جلسه شورای عالی مسکن، رئیس جمهور دستور داد جلسه آینده شورای عالی مسکن با حضور 10 استانی که رتبه‌های آخر را دارند و با حضور نماینده وزیر راه و شهرسازی، برگزار و مشکلات تاخیر در این پروژه‌ها بررسی و رفع شود.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: کارگروه رصد و پایش تشکیل شده تا رتبه‌های اعلام‌شده معلمان را کیفیت‌سنجی کنند.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد که قهرمانی در رده‌های پایه بهترین دستاورد این رشته در سال گذشته بود.
وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط ثبت اعتراضات فرهنگیان به رتبه‌های تعیین شده اطلاع‌رسانی کرد.
هافبک آلومینیوم معتقد است تیمش شایسته حضور در جمع تیم‌های بالانشین است.
اصفهان-رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالغ بر ۴۰۰نفر در هیئت‌های ممیزه رتبه بندی در سراسر استان فعالیت می‌کنند و بزودی رتبه‌های نهایی معلمان مشخص می‌شود.
اولین دوره جشنواره ملی امیرکبیر در سال ۹۹ با ۱۰۰ رساله، حمایت ۳۵ کارفرما، شرکت ۲۹ دانشگاه و هشت برگزیده برگزار شد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: فرایند رتبه‌بندی در ستاد وزارتخانه، برای تعیین رتبه قطعی معلمان با سرعت بیشتری در حال انجام است و قطعاً به سال آینده نخواهد کشید.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: عده‌ای هستند که وسیله و ابزار تقلبی از آن‌ها گرفته نشده است؛ اما رتبه‌های شبهه‌داری آورده اند. ما با توجه به مقایسه سوابق تحصیلی و یا رتبه‌های کنکور‌های گذشته آن‌ها و همچنین میزان مطابقت پاسخ آن‌ها با پاسخنامه کلید، تقلب این افراد را شناسایی کرده ایم. این سه مورد باعث شده اند که این‌ها از نظر فنی در واقع شرکت کنندگان شبهه دار حساب شوند و کارنامه کنکور آن‌ها صادر نشده است.
مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کیفیت تحصیلی به شدت پایین است، یعنی فرد درس نخوانده و معدل زیر ۱۲ کسب کرده ولی، مهارت‌های تست زنی خود را افزایش داده و رتبه زیر ۳ هزار کسب کرده است.
در کنار ۴۰ نفر برتر کنکور، دانش آموزان مدارس دولتی عادی سهم اندکی از رتبه‌های زیر ۳ هزار دارند؛ ۸۵ درصد رتبه‌های زیر ۳ هزار در تصاحب مدارس غیردولتی، استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی و شاهد است آن هم در شرایطی که این مدارس ۳۱.۸۷ درصد دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار می‌دهند.
سمنان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: رتبه‌های دانش‌آموزان هنرمند استان در چهلمین جشنواره «فردا» رشد ۳۲ درصدی داشته است.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه درصد باسوادی در استان از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: سهم استان از رتبه‌های زیر ١٠٠ کنکور ۲۲ نفر است.
سخنگوی دولت گفت: با تفاهم صورت‌گرفته بین وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رتبه‌های برتر کنکور و المپیادی‌ها، بورسیه هیئت علمی می‌شوند.
سخنگوی دولت گفت: با تفاهم صورت‌گرفته بین وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رتبه‌های برتر کنکور و المپیادی‌ها، بورسیه هیئت علمی می‌شوند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید هیچ دانش‌آموز واجد شرایطی به دلیل عدم برخورداری در پرداخت شهریه از تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان باز بماند.
از بین ۴۰ داوطلب برتر کنکور امسال، تنها ۲ نفر یکی در مدرسه دولتی و دیگری در مدرسه نیمه‌دولتی درس خوانده بودند. ۲۹ داوطلب یا به بیان دیگر ۷۲ درصدی کل رتبه‌های برتر در مدارس استعداد‌های درخشان تحصیل کرده‌اند.
پسران در رشته‌های ریاضی و زبان‌های خارجی گوی سبقت را از دختران ربودند. تمام نفرات اول در گروه ریاضی و فنی و زبان‌های خارجی به پسران اختصاص یافته است. گروه آزمایشی ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۵۷ داوطلب داشته است. همچنین ۱۹۰ هزار و ۹۱۰ داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به رقابت پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ