شباهت روزافزون ربات ها با انسان ها می تواند باعث شود انسان ها تصور کنند که ربات ‌ها توانایی‌ های بیشتری نسبت به آنان دارند. هنگامی که ربات انتظارات انسان را برآورده نمی کند این امر می تواند باعث ناامیدی و عصبانیت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
آرشا شکوری، دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان ایران، چالش جدیدی را با هوادار آغاز خواهد کرد.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
گروهی از فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از روشی فناورانه زمینه را برای دریافت بهتر مکمل‌های خوراکی در بدن نشخوارکنندگان فراهم کرده‌اند.
مینی‌چیلر گردشی به عنوان نسل جدیدی از دستگاه‌های خنک‌کننده توسط محققان دانشکدگان فنی دانشگاه تهران طراحی و تولید شد.
تفاوت داروی جدید با دارو‌های موجود این است که به جای یک گیرنده، چند گیرنده را فعال می‌کند و گویا کلید عبور از حالت تهوع و استفراغ است.
جلبک طرفداران زیادی در میان گیاه‌خواران به‌عنوان پروتئین جایگزین گوشت دارد، اما نسل جدیدی از علاقه‌مندان به مد پایدار می‌خواهند که از آن لباس هم بدوزند.
محمد ربیعی در چهارمین فصل حضور خود در مس رفسنجان به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرده است.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: با نسل جدیدی رو به رو هستیم که بعد از این اغتشاشات نشان دادند که نه تنها نوع مطالباتشان با نسل‌های گذشته بلکه نوع کنش گری آن‌ها هم متفاوت است. باید این موضوع را خوب فهمید، درک کرد و نسبت به آن برنامه داشت. مطالبه‌ای در بخشی از جامعه وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، بلکه باید نسبت به آن دغدغه داشت و برای دستیابی به رضایت‌مندی عمومی با این نسل به مفاهمه و اقدام مشترک رسید.
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از پیشرفت نظامی اسرائیل در تولید نسل جدید و پیشرو پهپاد‌هایی خبر داده که قادر به حمل بمب و مهمات به وزن یک تن خواهند بود؛ بمب‌هایی که با استفاده از جاذبه زمین و بدون صدا و دود عمل می‌کنند و به همین علت غیرقابل ردگیری‌اند و ممکن است تا لحظه اصابت هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشود.
یک استارتاپ جدید به نام PowerON ادعا کرده است که نسل بعدی ربات‌ها دارای پوست‌های حسی، ماهیچه‌ها و نورون‌های مصنوعی چاپ شده بر روی مواد انعطاف پذیر خواهند بود که به آن‌ها اجازه می‌دهد همه چیز را لمس و احساس کنند.
سازمان پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی یا دارپا شرکت (Aurora Flight Sciences) فاز اول طراحی ابتدایی این هواپیما با موفقیت انجام شده است و به همین دلیل دارپا تصمیم گرفته که وارد مرحله جدیدی شود و شرکت Aurora Flight Sciences را انتخاب کند. طراحی ابتدایی منجر به ایجاد یک هواپیمای نوآورانه و خلاقانه در بستر آزمایشی شد
رحیمی جهان آبادی گفت: اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام را هم محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید. آیا می‌توانید کشور را به این شیوه اداره کنید؟ این نسل جدیدی که الان در کشور دارد زندگی می‌کند با نگاه کردن به این سیاست‌های ما فقط دارد افسوس می‌خورد، عصبانی می‌شود و چاره‌ای هم ندارد و هیچ راه گریزی هم برایش نیست.
رقابتهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی به پایان رسید که ثمره بزرگ آن درخشش جوانان و اعلام زنگ خطر برای ملی پوشان عنوان دار کاراته ایران بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد.
مدافع مس کرمان معتقد است اعتماد فرزاد حسین‌خانی به بازیکنان جوان، نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.
جود بلینگهام ستاره 19 ساله و درخشان دورتموند، علاوه بر مشتریان انگلیسی حالا رئال مادرید را هم در لیست متقاضیان خود می بیند.
مهدی رجب‌زاده در دومین فصل سرمربیگری، ماموریت بازگرداندن یک تیم ریشه‌‎دار به سطح اول لیگ برتر را پیش روی خود می‌بیند.
وان پلاس گوشی جدیدی به نام نورد ان ۳۰۰ را روانه بازار کرده که با فناوری نسل پنجم تلفن همراه سازگار بوده و دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نسل جدید مکمل دام، طیور و ابزیان شدند که باعث جذب بهتر عناصر معدنی، کاهش تلفات و افزایش راندمان تولید می شود.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس فرمودند: ما باید کاری کنیم که نسل جدید مسائل دفاع مقدس را بشناسند. این توقعی است که بنده از خودم و دیگران دارم.
دو شرکت ریوین و مرسدس با هدف عرضه زودتر ون‌های الکتریکی نسل جدید وارد شراکت جدیدی شده‌اند تا به سرعت تولید خود را افزایش دهند.
طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی یکی از اولویت‌های زیست محیطی و صنعتی در کشور است تا با کمک آن در کنار کاهش آلودگی‌ها؛ نسل جدیدی از خودروهای پیشرفته و بدون آلودگی تولید شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ