در روستای باغکمش توابع شهرستان پردیس کشنده هوو حامل بار سیمان به علت نقص فنی در سیستم ترمز در شیب رها می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر، مصاحبه با زخمی‌های حادثه شاهچراغ را مشاهده می‌نمایید.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
در حادثه شب گذشته، در سراشیبی انتهای بلوار هاشمیه مشهد متأسفانه دختر خانم اسکیت سوار کنترل خودش را از دست داد و زمین خورد و یک خودرو با وی برخورد کرد.
یک دستگاه سواری سمند که با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در اهواز مشغول رانندگی بود در اتفاقی ترسناک چپ و لحظه وقوع این حادثه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
راننده ناشی که بدون توقف رانندگی کرد و حادثه‌ای باخسارت بالا ایجاد کرد. منبع: خبرفوری
سرعت بالای یک دستگاه ون برای گردش به چپ حادثه آفرید و باعث تصادف با یک تریلی شد.
گروهی از موتورسواران جوان در حال رانندگی بودند که یکی از آنها کنترل خود را از دست داد و با سرنشین خود دچار حادثه شدند.
متهمان پرونده خانه اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای امنیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
چندین موتور سوار که در خیابان در حال عبور بودنند به طور ناگهانی سر خورده و به زمین برخورد کردند.
در این گزارش ویدیویی روایت علیرضا پورسلمان -سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد- یکی از سرنشینان حادثه سقوط بالگرد هلال احمر را مشاهده می‌کنید.
موشک‌های هایپرسونیک بسیار ارزشمند هستند، به این دلیل که در حال حاضر هیچ روش عملیاتی و قابل اتکایی برای رهگیری و نابودی آن‌ها وجود ندارد. اما در شرایطی که تکنولوژی دفاعی پیشرفت خواهد کرد، روشی‌هایی برای مقابله با این موشک‌ها نیز ابداع خواهد شد.
در اظهارات اولیه متهم حادثه آمده بود که همسرش فروردین ماه امسال به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده و از آن پس به منزل مراجعه نکرده است.
سهل انگاری پدر در تیوب‌سواری روی تالاب یخ‌زده چغاخور، باعث شد تا فرزندش و ۳ تن دیگر از گردشگران غرق شوند. توضیحات شاهدان صحنه حادثه و نیروهای هلال احمر را ببینید.
ویدیویی ترسناک از سقوط یک خودرو به داخل خیابان منتشر شده است که در پی این حادثه صدمات جدی به عابران پیاده وارد شد.
تصاویری از آتش سوزی مهیب برای اتوبوس مدرسه در نیمس فرانسه که خوشبختانه قبل از حادثه تمام دانش آموزان تخلیه شده بودند را ببینید. منبع: خبرگزاری دانشجو
ویدیویی از یک بزرگراه منتشر شده است که در آن؛ یک تریلی با عدم کنترل سرعت خود به شکل ترسناکی واژگون شد و حادثه ای وحشتناک را رقم زد. منبع: خبرفوری
مردعنکبوتی که سعی داشت گردشگران را سرگرم کند با اتفاقی که انتظارش را نداشت پخش زمین و مصدوم شد.
‌نفر دوم عملیات تروریستی حرم شاهچراغ به جزئیاتی از این حادثه پرداخت و گفت: عبدالله از طرف داعش با من ارتباط گرفت و گفت این اغتشاشات بهترین زمان برای انجام عملیات در ایران است.
فیلم کامل حادثه تروریستی شاهچراغ شیرازکه غروب چهارشنبه 4آبان اتفاق افتاد را از دوربین مدار بسته حرم مظهر احمدبن موسی ببینید.
دادستان بندر انزلی با بیان اینکه برای ۴ متهم مذکور تشکیل پرونده شده و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است گفت: طبق ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی، افرادی که قصد دست درازی به اموال بیت المال را دارند و هدفشان تصرف اموال دولتی است به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شوند.
تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. هنوز هیچ گزارشی از خسارت و تلفات این حادثه به دست نیامده است.
محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طی گزارشی که به هیات رئیسه مجلس و قوه قضاییه ارائه شده، متاسفانه ناظری که برای پروژه متروپل انتخاب شده بود صلاحیت نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ