منابع رسانه‌ای عبری زبان از خودکشی ۳ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی طی یک ماه اخیر خبر دادند که دو نفر از آنان طی یک هفته اخیر خودکشی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان-رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی در کشور گفت: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام دارند.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
ترکیه حمله پهپادی جدید به منطقه ای در شمال سوریه انجام داد که بر اثر آن سه شبه نظامی وابسته به آمریکا کشته شدند.
وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی بعد از درگیری در جنین اعلام کرده تعداد شهدای فلسطینی به ۳ و تعداد مجروحان به ۲۹ نفر رسیده است.
شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدیدترین تحولات درگیری‌های اردوگاه جنین است.
پس لرزه‌های اقدام جسورانه سرباز مصری در به هلاکت رساندن ۳ نظامی صهیونیست و مجروح کردن یک نظامی دیگر در مرز مصر و اراضی اشغالی ادامه دارد.
۳ نظامی پاکستانی در جریان تبادل‌آتش با تروریست‌های مسلح در ایالت بلوچستان کشته شدند.
وزیر دفاع ایتالیا در پارلمان این کشور از وعده اعزام ۳ هزار و ۴۰۰ نظامی به اوکراین با هدف حمایت از ارتش ناتو در برابر روسیه طی سال جاری خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که ۳ فروند جنگنده نظامی متعلق به آلمان و فرانسه را نزدیک مرزهای این کشور رهگیری کرده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های القدس، شاخه نظامی این جنبش در جریان تجاوزات بامداد امروز رژیم صهیونیستی خبر داد.
فرماندهی نظامی آمریکا از سقوط ۲ بالگرد آمریکایی در جریان یک پرواز آموزشی در ایالت آلاسکا خبر داد.
ارتش عراق اعلام کرد که در یک عملیات نظامی در استان الانبار، ۱۷ تروریست از جمله ۳ کرده داعش به هلاکت رسیدند.
وزیر دفاع لهستان اعلام کرد که این کشور عملیات شناسایی در نزدیکی مرز اوکراین را با کمک پهپادهای آمریکایی انجام خواهد داد.
بر اثر انفجار در یک مرکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری ، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
منابع خبری از زخمی شدن چند نظامی صهیونیست درپی انفجار نارنجک در یک پایگاه هوایی خبر دادند.
در حادثه سقوط یک فروند بالگرد متعلق به ارتش نیجر، ۳ نظامی این کشور کشته شدند.
سه نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات زیر گیری با خودرو در النقب زخمی شدند.
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: بسیج فقط برای میدان نظامی نیست و بسیج باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشد.
وزارت دفاع تایوان از رؤیت ۱۴ فروند جنگنده و ۳ کشتی نظامی چین در اطراف این جزیره خبر داد.
۳ نظامی و یک شهرک نشین صهیونیست طی یک ماه گذشته در عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در کرانه باختری به هلاکت رسیدند.
منابع صهیونیستی فاش کردند، در حالی که نظامیان صهیونیست خواب بودند افراد ناشناس وارد یک پایگاه نظامی النقب شده و ۳ قبضه سلاح را با خود برده اند.
منابع خبری از زخمی شدن سه کماندوی هلندی درپی تیراندازی پلیس در ایالت ایندیانا آمریکا خبر دادند.
شهادت حداقل ۳ نیروی نظامی در جریان تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی به غرب سوریه و منطقه طرطوس تائید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ