اصفهان - رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شعبه‌های ویژه برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده در اغتشاش‌های اخیر تشکیل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور عراق برای تامین امنیت زائران اربعین، از تشکیل اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی محمد شیاع السودانی فرمانده کل نیروهای مسلح و نخست وزیر این کشور خبر داد.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد شهید مکلف به تشکیل مؤسسه معاضدت قضایی شده است، گفت: در قانون برنامه هفتم توسعه به دنبال تقویت کمیسیون ماده ۱۶ هستیم.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
مدیر و اعضای هیأت علمی انستیتو پاستور ایران با حضور آمادگی خود را برای تشکیل تیم‌های مشترک برای پیشگیری و شناسایی بیماری‌های واگیر در عراق اعلام کردند.
بررسی‌ آماری که سازمان بیمه مرکزی اعلام کرده است، نشان می‌دهد که تقریبا یک‌سوم تصادف‌هایی که برای آن‌ها دیه پرداخت می‌شود، ساختگی هستند و سالانه ۲ هزار میلیارد تومان خسارت از صندوق بیمه‎ها برای این تصادف‌ها پرداخت می‌شود. تقریبا ۹۰درصد خسارت‌های تصادفات ساختگی خسارات مالی هستند و ۱۰درصد هم به خسارات جانی مربوط می‌شوند.
معاون امور بین ‎الملل قوه قضائیه از تشکیل پرونده عظیم برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.
رسانه‌های خبری از تشکیل دولت جدید در نیجر توسط کودتاچیان این کشور با حضور ۲۱ وزیر خبر دادند.
هرچقدر که شایعات و خبرها درخصوص انتقال هری کین مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس به بایرن مونیخ بیشتر می شوند، انتقال جذاب طارمی به تاتنهام رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این راستا پنج نفر از اعضای این باند نیز دستگیر شدند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و در نهایت نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
به گفته محققان، احتمالاً زنان آفریقایی شاهزادگان و بازرگانان ایرانی را برای تشکیل خانواده انتخاب می‌کردند. در راستای این پیوند همچنین شبکه‌های تجاری بازرگانان میان ایران و آفریقا تقویت می‌شد.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
تاوه‌ها در شاره‌های در حال تکان خوردن مانند مایع‌ها، گاز‌ها و پلاسما‌ها تشکیل می‌شوند. چند مثال معروف آن حلقه‌های دود، گرداب‌ها، توفندها، پیچند‌ها و تنوره دیو هستند. همچنین تاوه‌ها معروف‌ترین نشانه جو مشتری هستند.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی و نیز راه اندازی صندوق جبران خسارت فیلترینگ در کشور شد.
اندرو تیت، اینفلوئنسر جنجالی شبکه‌های اجتماعی در رومانی دستگیر شد. وی مظنون به قاچاق انسان، تجاوز جنسی و تشکیل یک گروه جنایی سازمان یافته می‌باشد.
در بخشی از مطلب رسالت آمده است: عمر مجلس یازدهم رو به پایان است و از دولت سیزدهم نیز یک سال و نیم گذشته است. نجات اقتصاد و توجه به معیشت مردم، غالب شعار‌های مسئولان فعلی را تشکیل می‌دهد. علی رغم دویدن‌های ستودنی، محصولات نامرغوبی به دست مردم رسیده است؛ حالا این را به دولت‌های قبلی و زمین مین‌گذاری شده و تحریم و امثالهم گره بزنیم یا نزنیم، دردی از مردم دوا نمی‌کند. کسانی هم که مسئولیت پذیرفتند، چه در مجلس شورای اسلامی و چه در دولت، پیش از این هم در بدنه حاکمیت کشور بودند و از سوئیس نیامدند!
کاظم غریب‌آبادی اعلام کرد: دادستانی عمومی و انقلاب تهران با تشکیل پرونده‌ای، تحقیقات درباره نقش شبکه‌های فارسی زبان ضد ایرانی در اغتشاشات را آغاز کرد.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
رئیس عدلیه به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهرها رخ می‌دهد تشکیل دهند و در هر دادسرا نیز شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی سریع و قاطع به این قبیل سرقت‌ها ایجاد شود.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای فراجا در پاسخ به این سوال که کلاهبرداری به روش تیمون۵۵ چگونه است، گفت: این نوع کلاهبرداری نیز به این صورت است که کلاهبرداران وعده دریافت سود دوبرابر به ازای هرماه در قالب رمزارز‌ها را تبلیغ می‌کنند و گا‌ها پرداخت چنین سود‌هایی به مدت چندین ماه صورت می‌گیرد و بعد از تشکیل شبکه‌های هرمی به طور ناگهانی سایت یا پلتفرم مربوطه بارگذاری نمی‌شود و قابل پیگیری نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ