اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای ۱۰ مدرسه مشهور با شعب متعدد در تهران به علت دریافت شهریه غیرقانونی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
معاون امور بین ‎الملل قوه قضائیه از تشکیل پرونده عظیم برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلفات طی ۴ ماه نخست امسال مربوط به گرانفروشی، درج نشدن قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده است.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
دادستان تهران گفت: در خصوص قطع عضو یک دختر ۹ ساله در تهران پرونده قضائی تشکیل شده است.
لقمان کیاپاشا اعلام کرد سازمان بازرسی کل کشور به پرونده بدهی ۷۰۰ میلیاردی باشگاه استقلال ورود کرده است.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند.
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
پرونده قضائی در رابطه با عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: برای ۱۰۲۴ مدرسه طی ۱۲ ماه گذشته در شورای نظارت استان پرونده تشکیل و رأی صادر شده است از جمله تعطیلی مدارس مطرح و برند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار می‌کند: طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک در سطح معابر شهر تهران اجرا شده و این طرح مربوط به تمامی وسایل نقلیه است. در واقع اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده، فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد. قانونگذار برای این تخلف شش ماه تا یکسال حبس درنظر گرفته است.
معاون نظارت، بازرسی و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت:با توجه به مصوبه سران قوا و نارضایتی مردم از وضعیت دریافت شهریه مدارس غیرانتفاعی؛ به محض دریافت گزارش به پرونده رسیدگی می‌شود.
سرهنگ رازقی بیان داشت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و قانونگذار برای این تخلف ۶ماه تا یکسال نیز برای این تخلف حبس در نظر گرفته شده است.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: پرونده برای عاملان تلف شدن خرس قهوه ای در اردبیل تشکیل شد.
پرونده رسیدگی به تخلف محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.
مدیر کل بازرسی ویژه و امور تعزیرات سازمان حمایت ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ هزار و ۳۶۹ پرونده تخلف واحدهای اقتصادی، گفت: عمده تخلفات کشف شده گرانفروشی و عدم درج قیمت است.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از تشکیل ۱۱۵ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی توسط بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد ویژه دهه پایانی صفر مشهد خبر داد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ