ویدئو بامزه‌ای از یک زرافه تازه متولد شده منتشر شده است که در آن زارفه هنوز به گردن دراز خود عادت نکرده و نمی‌داند هنگام خواب باید با گردن درازش چه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حاشیه دیدار دو تیم استقلال خوزستان - شمس آذر جالب‌ترین هوادار هفته اول
بزرگراه عجیبی در چین که بر روی سقف خانه‌ها ساخته شده. سقف خانه‌ها از مواد جاذب صدا تشکیل شدند که باعث میشود صدای حرکت اتومیبل‌ها باعث آزار ساکنان ساختمان نشود. منبع: خبرفوری
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
ویدیویی بامزه از سگ آبی که درحال استراحت کردن و ماساژ دادن صورت خود است را ببینید. /خبرآنلاین
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
یک راننده پراید عقب ماشین خود را با بار پر کرده و یکی از سرنشین خودرو در موقعیت خطرناکی کنار راننده با در باز ایستاده است. جالب اینکه راننده با خونسردی هرچه تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد.
علیرضا جهانبخش برای اولین بار توانست قهرمانی در لیگ هلند را تجربه کند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس روز متفاوتی برابر گل‌گهر داشت.
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به همراه مسعود اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان در یک باشگاه ورزشی حضور یافته بود برای دقایقی با یکدیگر توپ بازی کردند.
حرکات ترسناک یک جوان در لبه‌ی پرتگاه یک ساختمان نیمه کاره، واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
در این مراسم که برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان عالیشاه همچون مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع میانی پرسپولیس در آن حضور داشتند کاپیتان سرخ‌ها در کنار دوستانش شادی جالبی با توپ فوتبال انجام داد.
تصاویری جالب از یک راننده پراید که خودروی خود را تبدیل به گنجه کبوتر کرده است را ببینید.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
در ویدیویی جذاب دو جنگنده اف ۵ حرکات نمایشی جذابی را روی آسمان به اجرا گذاشتند.
ماموران زنی که در یگان ویژه مشغول به کار هستند در کنار تمرینات عمومی و روزمره، تمرینات ویژه‌ و سختی را هم انجام می‌دهند تا در صورت نیاز آمادگی‌های لازم را داشته باشند.
ویدیویی جالب از بازیکن آکادمی زیر ۱۱ سال تیم لسترسیتی که با حرکات تماشایی حیرت همه را برانگیخت ببینید.
ویدیویی از خیابان توحید استان اصفهان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن؛ دو خودرو بنز حرکت جنون‌آمیزی را وسط خیابان انجام می‌دهند. البته هر دو خودرو توسط پلیس راهور توقیف شده‌اند.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
راننده خودرو پراید با روش عجیب و خطرناک رانندگی‌اش، توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.
به تازگی ویدئوی جدیدی از پیشرفته‌ترین ربات انسان نما جهان «Ameca» منتشر شده است که حالت‌های جدیدی مانند خشم، سردرگمی و غم را از این ربات به نمایش می‌گذارد. آمکا اکنون می‌تواند چشمک بزند، لب‌هایش را جمع کند، اخم کند و پوزخند بزند.
پیش از شروع بازی منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق جالبی رخ داد و کریستیانو رونالدو کاری کرد که توجه شبکه‌های اجتماعی جلب شد.
موتور سوار تهرانی با توانایی‌های ویژه در کنترل موتورسیکلت، اقدام به انجام حرکات نمایشی در بزرگراه امام علی (ع) کرد.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ