معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: میانگین تولید برق نیروگاه‌های حرارتی در لحظات پیک مصرف تابستان امسال بیش از دو هزار مگاوات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۱۰۶۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱ هزار و ۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۹۳۸۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۷۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۶۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
رئیس گروه تکثیر و مولد سازی میگوی سازمان شیلات ایران گفت: پیش بینی می‌شود تا افق ۱۴۰۴, تولید میگو در کشور با افزایش دو برابری به ۱۶۰ هزار تن برسد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۵۷۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۶۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
رجبی مشهدی گفت: افزایش دمای قابل توجهی برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه پیش بینی شده که ممکن است مصرف برق به ۶۸ هزار مگاوات برسد.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه می‌گوید ممکن است برد موشک هایپرسونیک را تا ۲۰۰۰ کیلومتر افزایش دهیم. او در اسفندماه سال گذشته گفته بود ما اکنون قادر هستیم تا فاصله دو هزار کیلومتری ناو‌های هواپیمابر آمریکایی را هدف قرار دهیم. البته این فاصله به احترام اروپایی‌ها روی عدد ۲ هزار کیلومتر نگه داشته ایم و امیدواریم اروپایی‌ها احترام خود را نگه دارند.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
در صورت تکرار بی حجابی بعد از این سه بار (یک بار ارسال پیامک و دو بار جریمه ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی) در بار چهارم، شخص مرتکب علاوه بر جریمه یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به مراجع قضائی معرفی می‌شود تا جزای نقدی درجه ۷ (از سه میلیون تومان تا حد اکثر شش میلیون تومان) اِعمال شود. این مجازات نیاز به حکم دادگاه دارد و برخلاف مجازات‌های قبلی از طریق سامانه قابل اِعمال نیست. مجازاتی غیر از جزای نقدی در این خصوص قابل تعیین نیست.
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تغییر اقلیم زمین گفت: روند گرمایش فعلی زمین در ۱۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای کشور ما با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.
با توجه به تداوم افزایش تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، در هفته آینده نیز ۲۵ هزار دستگاه خودرو آماده عرضه به مشتریان خواهد شد.
دربی روز یکشنبه با حضور 15 هزار تماشاگر از دو تیم برگزار می شود.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۴۳۰۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۷۸ هزار و ۷۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۸۷۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۳۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
آمار تلفات زلزله در ترکیه و سوریه مجددا افزایش یافته و مجموع شمار قربانیان این حادثه در این دو کشور از ۲۱ هزار تن فراتر رفته است.
آمار تلفات زلزله در ترکیه و سوریه مجددا افزایش یافته و مجموع شمار قربانیان این حادثه در این دو کشور از ۲۱ هزار تن فراتر رفته است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با بهره‌برداری از دو مجتمع جدید ذخیره‌سازی، ظرفیت نگهداری روغن خام نباتی کشور به یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن می رسد.
معاون اداره صادرات بانک مرکزی گفت: تعداد شعب عرضه کنند ارز توافقی بانک ها افزایش پیدا کرد که افراد به ازای هر کارت ملی می تواند دو هزار یورو یا معادل آن سایر ارزها را دریافت کند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به دو روز پیش با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت همراه بود.
وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای از افزایش تلفات جانی و نظامی ارتش اوکراین در درگیری های اخیر خبر داد.
شیائومی 12T آینده دارای نسخه بهبودیافته پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ خواهد بود که دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا نامیده می‌شود. این چیپست نسبت به دایمنسیتی ۸۱۰۰ پنج نانومتری بهبودیافته‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS3.1 و ۸ گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد.
نان سنتی به دست همه مردم خواهد رسید، دارو از طریق بیمه‌ها با همین قیمت امروز داده و این یارانه به بیمه‌ها پرداخت می‌شود و در بنزین هم افزایش قیمت نخواهیم داشت. این کمک حمایتی معیشتی دو ماه یا سه ماه پرداخت می‌شود تا کالابرگ الکترونیکی آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ