هافبک تیم استقلال از جمع آبی‌پوشان جدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان سامان تورانیان دیگر بازیکن تازه وارد استقلال هم به صورت قرضی از این باشگاه جدا می شود.
بازیکن سابق استقلال می گوید اگر به این تیم برگردد، قضیه با تیم های دیگرش فرق می کند چرا که او با روح و قلبش به میدان می رود.
باشگاه ذوب آهن از درگذشت بازیکن جوان این تیم بر اثر سانحه رانندگی خبر داد.
دیگر بازیکن تازه وارد استقلال نیز از مدیریت گذشته چک دریافت کرده و او نیز نتوانسته مبلغ مورد نظرش را دریافت کند.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
شاید حتی یک هوادار هم پیدا نکنید که به یک‌باره به جای تشویق تیم محبوبش به هواداری از تیم رقیب بپردازد اما در این مطلب به ۵۶ بازیکنی که هر دو پیراهن قرمز و آبی را به تن داشته‌اند می‌پردازیم.
سجاد آشوری بار دیگر دچار خونریزی از ناحیه کشاله شده تا فصل برایش به پایان برسد.
سجاد آشوری بار دیگر دچار خونریزی از ناحیه کشاله شده تا فصل برایش به پایان برسد.
محرومیت بازیکنان کلیدی استقلال در هفته های اخیر تبدیل به یک اتفاق تکراری شده و به نظر برای ریکاردو ساپینتو هم خیلی دغدغه مند نیست.
مهدی قایدی در ترکیب استقلال فقط یک بازیکن خاص و تکنیکی نیست. یک بازیکن دوست داشتی هم هست.
کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن ابراز رضایت از وضعیت تمرینی و آمادگی بازیکنان تیمش در اردوی ژاپن، اظهار امیدواری کرد که آنها بتوانند در دیدار پیش رو به همین اندازه خوب باشند و نتیجه بگیرند.
باشگاه استقلال تاکید کرد که مهاجم سابق آبی پوشان در فهرست مد نظر ساپینتو نیست و نامه ای هم برای جذب او ارسال نشده است.
هواداران منچستریونایتد از این که کودی خاکپو، ستاره هلندی، در لحظات آخر به لیورپول پیوست بسیار عصبانی هستند.
تیم مصدوم زده عربستان یک بازیکن دیگر را هم در آستانه بازی مکزیک از دست داد.
ملی پوش ایرانی پورتو با یک آمار قابل توجه به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با اتلتیکو انتخاب شد.
در مسابقه شب گذشته با آلومینیوم هم در ادامه بازی‌های قبلی استقلال، عملکرد داور با یک اشتباه تاثیرگذار همراه بود و وحید کاظمی برخورد واضح توپ به دست بازیکن آلومینیوم را پنالتی اعلام نکرد تا این سریال ادامه‌دار باشد.
با قرار گرفتن دو بازیکن باتجربه استقلال در ترکیب اصلی این تیم، امروز برای اولین بار یک ترکیب جدید را در ساختار دفاعی این تیم شاهد هستیم.
محمد محبی بازیکن جدید تیم استقلال بیش ازیک هفته است که به تهران سفر کرده اما تا به امروز موفق به انجام یک جلسه تمرین هم با تیم آبی ها نشده است.
ارز همراه حجاج ۵۰۰ یورو شد
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
حتی مدیران این باشگاه در انتظار عقد قرارداد رسمی با این بازیکن بودند و عکاس مخصوص باشگاه هم به ساختمان سرخ‌ها فرا خوانده شد اما گفته شد وعده یک تاجر استقلالی همه چیز را عقب انداخت
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ