تونی کروس تایید کرد که می‌خواهد مانند زین الدین زیدان شود و در حال حاضر آشکارا درباره زمان بازنشستگی‌اش صحبت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویژگی که به‌نوعی برای رقابت با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت طراحی شده است، می‌تواند مقالات رایگان را برای کاربران خلاصه کند.
نتایج یک تحقیق که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گونه‌ای از کرکس به نام « رُخ‌کرکس آند» می‌تواند بدون حرکت دادن بال‌های خود ساعت‌ها در هوا پرواز کند.
این پهپاد دارای ۲۴ ساعت مداومت پرواز است و میتواند راکت هدایت شونده ۷۰ م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره‌ای با برد ۲۸ تا ۷۰ کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل کند.
شاه کرکس برای سیاره ما بسیار مفید است؛ حتما دلیلش را حدس زده‌اید، به این خاطر که لاشه حیوانات را می‌خورد و در نتیجه از پراکنده شدن بیماری‌های ناشی از اجساد مرده‌ها و لاشه‌ها پیشگیری می‌کند.
هیوندای اکستر کراس اووری با قیمتی در حدود 7300 دلار است که در هند عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور می‌تواند گزینه مناسبی برای واردات باشد.
میکل آرتتا و سومین تساوی متوالی در مسیر کورس قهرمانی؛ این بدترین اتفاقی بود که امشب آرسنال تجربه کرد.
هواداران فوتبال در عربستان کمپینی را برای اخراج کریستیانو رونالدو از النصر به دلیل رفتار نامناسب او در برابر هواداران الهلال تشکیل دادند.
بازیکنان تیم فوتبال گل‎‌گهر پس از جا ماندن از کورس قهرمانی حالا تمام تلاش‌شان را برای کسب رتبه چهارمی در پیش گرفته‌اند.
تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن در کورس فشرده قهرمانی لیگ برتر چیزی جز سه امتیاز در کرمان را نمی‌خواهد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لیدز از این تیم به عنوان حریفی خطرناک یاد کرد و گفت رسیدن گابریل ژسوس به آمادگی بهترین خبر برای این تیم در کورس قهرمانی است.
در رابطه با طراحی، یک کراس اوور پر از زوایا و خطوط تیز پیش روی بیننده قرار دارد که طراحان نیسان به زیبایی آن‌ها را هدایت و به یکدیگر متصل کرده اند. سقف شیب کاملا تخم مرغی دارد و در مجموع می‌توان گفت که آریا یک خودروی ساده و زیبا است.
الساندرو موجی، ایجنت ایتالیایی، مدعی شده که رییس سابق باشگاه لاتزیو شانس انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را رد کرده است.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید اشتباهات این تیم کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را پرهیجان کرده ولی باواریایی‌ها می‌خواهند هر چه سریعتر به روال همیشگی یعنی حکمرانی بر این لیگ برگردند.
تونی کروس امشب می‌تواند با رئال مادرید به ششمین عنوان قهرمانی جهان خود در رقابت‌های باشگاهی دست پیدا کند.
نکته‌ای که می‌تواند رقابت‌های این هفته را کمی جذاب‌تر کند، مربوط به کورس عنوان آقای گلی در این لیگ است. عنوانی که دارنده‌های کنونی‌اش آمار بسیار ضعیفی دارند و از سوی دیگر قریب به سه ماه است دست‌نخورده باقی مانده است. ماجرا از این قرار است که محمد عباس‌زاده و سپس یورگن لوکادیا با شش گل زده در اواخر نیم‌فصل نخست به این عنوان رسیدند، ولی بعد از آن و نزدیک به سه ماه است هنوز این تعداد گل اضافه نشده.
به نظر می‌رسد که تونی کروس، ستاره آلمانی، تصمیم نهایی‌ برای آینده‌اش در فوتبال را گرفته است.
سبزیجات و میوه‌هایی مانند بروکلی، کرفس، کاهو، انواع توت، خیار، سیب، گوجه‌فرنگی و کدو سبز نمونه‌هایی از مواد غذایی با کالری کم، فیبر بالا و اثر ترمیک بالا هستند که می‌توانند به فرآیند کالری منفی در تغذیه منجر شوند. برای مثال ۱۰۰ گرم کرفس دارای ۱۶ کالری است و بدن برای هضم این مقدار کرفس، به بیش از ۱۶ کالری احتیاج دارد.
دو پنل تنظیمات در گوگل کروم برای دسکتاپ وجود دارد: نخست اینکه وقتی تنظیمات را از منوی برنامه انتخاب می‌کنید و دیگری وقتی chrome://flags را در نوار آدرس تایپ می‌کنید و Enter را فشار می‌دهید، ظاهر می‌شود. این پرچم‌های کروم تنظیمات آزمایشی‌تری برای کاربران قدرتمند هستند، اما هر کسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند ظاهر مرورگر را کنترل کنید، عملکرد را تغییر دهید، سرعت دانلود را افزایش دهید و اقدامات بسیار دیگری را انجام دهید.
گوگل یک حالت صرفه‌جویی در باتری را به آخرین نسخه مرورگر وب محبوبش اضافه کرده است و همچنین راهی برای اجرای روان‌تر کارها. انتخاب گزینه «بهینه‌سازی باتری» در هر زمانی که روشن‌اش کنید، می‌تواند به صرفه‌جویی انرژی کمک کند یا می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر زمان باتری کمتر از ۲۰ درصد باشد، به‌طور خودکار فعال شود.
محمد کدوس بازیکن جوان تیم ملی فوتبال غنا عمکرد خیره‌کننده‌ای در دو دیدار برابر پرتغال و کره‌جنوبی ارائه کرده است.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
بعد از به پایان رساندن کابوس کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد او بدون گزینه نخواهد بود و دست کم پنج باشگاه می‌توانند مقصد بعدی این ستاره پرتغالی باشند.
پیشکسوت استقلال از بازیکنان این تیم می‌خواهد با شجاعت بازی کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.
عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دو کشتی کروز با مجموع ظرفیت ۳ هزار مسافر به ایران آمده‌اند و فردا می‌خواهم با صاحبان آنها مذاکره کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ