نهمین مجمع سازمان اکوسای در نورسلطان پایتخت قزاقستان برگزار شد و اعضای این سازمان ایران را به عنوان رئیس سه سال آینده انتخاب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این قسمت از پادکست ورزش سه در مورد هفته بیست و نهم لیگ برتر گفتگو خواهد شد.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طی گزارشی به بررسی مبانی، آثار، تجربه کشورها و الزامات اجرایی در خصوص مالیات بر خانه های خالی، پرداخت.
شعبه دوم دادگاه نظامی یک تهران باتوجه به تحقیقات مفصل انجام شده در دادسرا اظهارات و گزارش‌های ضابطان نظامی و دادگستری و دفاعیات متهمان اقدام به صدور رای کرد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای که برای مرگ کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان منتشر کرده و برخی موضوعات مطرح شده درباره این فیلمساز را تایید کرد. مراسم تشییع و تدفین پیکر زنده یاد کیومرث پوراحمد به درخواست خانواده ایشان فردا جمعه ۱۸ فروردین ماه ساعت ۱۰/۳۰صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می‌گردد.
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.
یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگ زرینی در صنعت دفاعی کشورمان رقم خورد و به همت و تلاش متخصصان وزارت دفاع موشک صیاد ۴B رونمایی شد.آزمون سامانه ارتقایافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
درگیری کارلوس کی‌روش با یورگن کلینزمن و متعاقبا بیانیه تند فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از کی‌روش، یکی از ماجراهای فراموش‌شده تیم ملی در جام جهانی 2022 است.
براساس احکام تاسیس شورای عالی فضای مجازی و اساسنامه مرکز ملی فضای مجازی دبیر شورا و رئیس مرکز باید ضمن مواجهه فعال با رخدادهای سایبری بر حسن اجرای مصوبات شورا نیز نظارت داشته باشد.
اکنون نزدیک به یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، ناتو می‌خواهد تا بیش از ۵۴ فروند تانک Leopard ۲ را برای تقویت ارتش اوکراین در اختیار نیرو‌های نظامی کی‌یف قرار دهد. این تانک‌ها که از کشور‌های عضو ناتو مانند آلمان، لهستان، هلند، نروژ و پرتغال فرستاده خواهند شد.
پس از بیانیه صادره از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه مربوط به هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ از سوی رئیس قوه قضاییه، موضوع جهت انجام تحقیقات و کشف واقعیت و رسیدگی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارسال شد.
به بررسی مهم‌ترین اخبار بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت، پرداخته ایم.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی با معرفی سه تیم صعود کننده به پایان رسید.
فرماندهی کل انتظامی در مهرماه ۵ شهید در راه حفظ نظم و امنیت کشور تقدیم کرده است که در این خبر مروری بر نحوه شهادت این دلاورمردان کرده ایم.
در هفته گذشته هم مثل دو هفته گذشته، خبر‌های زیادی پیرامون بورس و بازار سرمایه منتشر شد که برخی از این خبر‌ها با حاشیه‌هایی همراه بودند. در این مطلب به ۵ خبر پرحاشیه این هفته خواهیم پرداخت.
«روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار با رهبر انقلاب لست که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این گفت‌وگو کارشناس ارشد بازار سرمایه به بررسی رویدادهایی که طی ۶ ماه گذشته همانند یک دست انداز در مقابل بهبود روند معاملات بازار سهام عمل کرده‌اند، پرداخته و تاکید دارد که با توجه به اهمیت جایگاه بازار سرمایه در اقتصاد، نمی‌توان در تصمیم‌گیری‌های مهم اقتصادی، شرایط بازار سرمایه و سهامداران را نادیده گرفت.
امسال شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» به عنوان شعار هفته ناجا انتخاب شد تا بار دیگر انتظامی کل کشور همراهی مردم در تامین نظم داخلی کشور را یادآور شود.
بعد از اینکه رژیم صهیونیستی در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۷ غزه را به عنوان سرزمین دشمن و متخاصم شناخت، وحشی گری های خود را علیه این منطقه چند برابر کرد.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
خرمشهر- «اروند» سیاسی‌ترین رودخانه ایران در ۴۰ سال اخیر است که چشم‌انتظار لایروبی برای رونق اقتصاد منطقه و کشور است.
عملکرد ضعیف منچستریونایتد در دیدار برابر برنتفورد با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ