مسابقات تنیس فیوچرز بدون حضور داوران خارجی و با قضاوت ۱۰ داور از ایران برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مسابقات بدنسازی فدراسیون حرفه ای های بدنسازی ifbb pro league در شهر کشور ارمنستان برگزار شد و اکبر خزایی تنها داور فدراسیون بدنسازی npc از کشور در این مسابقات به قضاوت پرداخت.
طی مراسمی با حضور مقامات قضایی و کشوری و لشکری، رئیس قوه قضاییه پس از مشورت و اخذ نظر از تمامی قضات دیوان عالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری را به سمت ریاست این دیوان منصوب کرد.
فیبا آسیا از محمد رجبی داور بین المللی بسکتبال برای قضاوت مسابقات این رشته در بازی های آسیایی هانگژو دعوت به عمل آورد.
یکی از داوران بین المللی بسکتبال ایران با دعوت فیبا آسیا، در بازی های آسیایی هانگژو قضاوت خواهد داشت.
سه داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات بدمینتون بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس انتخاب شدند.
محسنی اژه‌ای در جمع تمامی قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کشور دریافت کند .
محمدباقر قالیباف گفت: وقتی به مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص مجلس نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم ایشان به شاخص‌ها نگاه می‌کنند و به برآیند خروجی عملکرد مجلس توجه دارند. گاهی نگاه ما به مصداق‌هاست. مثلاً یک آقایی یک حرفی در مجلس زده یا مرتکب خطایی شده و این خطا را به حساب تمام مجلس می‌گذاریم. مشخص است این دو شاخص در قضاوت کاملاً باهم متفاوت است.
رییس جمهور گفت: دستگاه قضایی برای ابطال باطل تمام همت خودش را در سطوح قضات عالی، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت کشور، سازمان بازرسی و دادگستری‌ها و دادیاری‌های سراسر کشور به کار گرفته است.
محسن برهانی گفت: به هیچ‌وجه در مرحله حکم‌شناسی و تصدیق حکم بر موضوع، ضابطان جایگاهی ندارند. احیای این استقلال و حس امنیت قضات و انتقال این پیام که قوه قضاییه تمام قد پشت قضات است، می‌تواند برکات بسیاری برای ملک و مملکت ایجاد کند. برخی قضات خود را در برابر برخی ضابطان بی‌پناه حس می‌کنند.
مریادک رافری، در مقاله‌ای نوشت: "تعداد کشته‌ها همچنان وحشتناک‌ترین راز مخفی رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی است، اگرچه با قضاوت بر اساس تمام داده‌های خارجی، شکی نیست که تعداد کشته‌ها و مجروحان از پایان تابستان به شدت افزایش یافته است".
دادستان تهران گفت: امروز ۱۱۵ نفر از قضات شعب مختلف دادستانی تهران به زندان زنان استان تهران رفتند و به درخواست‌های تمام مددجویان این زندان رسیدگی کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با امید چندانی پای به میدان نگذاشته بود اما در دقایقی از بازی، از قضاوت داور و همچنین نمایش شاگردانش ناراضی بود.
اراک- رئیس قوه قضائیه گفت: قضات و تمامی کارکنان نظام قضائی جمهوری اسلامی ایران از تجمل‌گرایی و تشریفات در سفرهای استانی پرهیز کنند.
مسابقات تنیس فیوچرز بدون حضور داوران خارجی و با قضاوت ۱۰ داور از ایران برگزار خواهد شد.
رئیس‌جمهوری روسیه روز سه‌شنبه در نشست قضات داوری، نظامی و دادگاه‌های صلاحیت مشترک گفت: ما تحت فشار دائمی ناشی از خارج از کشور زندگی می‌کنیم؛ منظور من همه این تحریم‌های بی‌پایان است. همانطور که همه می‌بینیم، ما با خونسردی از تمام این تحریم‌ها عبور می‌کنیم.
کنعانی با بیان این که مراجع ذی ربط انتظامی و قضایی همچنان با دقت در حال بررسی ابعاد این حادثه تلخ هستند ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران قائل به خویشتنداری و بررسی توام با طمانینه و آرامش سیاسی و پرهیز از شتابزدگی و پیش داوری برای قضاوت در مورد این حادثه است.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است الان زمان درستی برای ارزیابی عملکرد او و تیمش در فصل جاری نیست و باید تا پایان فصل صبر کرد.
برخلاف اعتراض‌هایی که استقلالی‌ها به قضاوت کاظمی داشتند، کارشناس‌ها تمامی تصمیمات اصلی داور را صحیح اعلام کردند تا شکست دوم ساپینتو برای او گران تمام شود و در آستانه ترک باشگاه قرار بگیرد.
مارسینیاک می‌گوید از همان روزهای نخست آغاز جام جهانی می‌دانست که قضاوت فینال این رقابت‌ها را برعهده خواهد گرفت.
شیمون مارسینیاک اعلام کرد فینال جام جهانی اهمیت زیادی دارد و داور باید در تمام ثانیه ها متمرکز باشد.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه‌ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: در این ایام که کشورمان با بحران ناآرامی مواجه است و تمام مشکلاتی که موجباتش را ناتوانی دولت‌ها فراهم ساخته اند امروز به دامن دستگاه قضایی سرازیر شده، قضات کشورمان را با امتحانی عظیم روبرو ساخته است. امتحانی که ناظرین آن عموم احاد ملت ایران و داور نهایی آن پروردگاه متعال است. الیس الله باحکم الحاکمین!
عطاءالله مهاجرانی نوشت: شریعت تمام ساختار و محتوایش، نگاه به معاش و معاد و عدالت و مصلحت و رحمت است، اگر شاهد بودیم که امری، از عدالت به سوی ستم، از رحمت به سوی قساوت، از مصالح به سوی مفاسد و از خردمندی به سوی بیهودگی گرایش پیدا کرده است، می‌بایست درنگ کنیم و ببینیم. راه را از کجا کژ و مژ آمده‌ایم.
فغانی در واکنش به این تصمیم فیفا گفت: تمام تلاشم را انجام دادم که با دقت قضاوت کنم اما بخاطر شرایط اخیر ایران، تمرکز کافی نداشتم. از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ