مهدی هژبری به عنوان معاونت ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد: نمودار سازمانی جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور تصویب و ابلاغ شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال طی حکمی معان ارتباطات و رسانه این باشگاه را منصوب کرد.
طی احکامی جداگانه معاون پژوهشی و سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در راس هیاتی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و درباره توسعه همکاری‌های لجستیکی و تجارت دریایی گفت وگو کرد.
مدیرکل تشریفات و ارتباطات بین‌المللی معاونت امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید میهمانان و کارشناسان مختلفی به ایران سفر کنند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان رگولاتوری به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی معرفی شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی جداگانه، معاون فناوری و نوآوری و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب کرد.
سفر معاون نخست ‌وزیر چین به ایران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود و ارتباطی با موضع جدید چین در قبال سه جزیره خلیج فارس ندارد.
وزیر ارتباطات با صدور احکامی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی را پست را منصوب کرد.
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد. اگر مردم گلایه‌هایی دارند از این که سرمایه‌هایشان را سنوات گذشته در بورس از دست داده‌اند اکنون با رویکرد جدیدی که در بورس وجود دارد، سرمایه‌های مردم تضمین می‌شود.
در این شرایط که عده‌ای از سیاست‌گذاران فضای مجازی تصمیم گرفته‌اند چیز‌های زیادی را نبینند، این هم یکی از چیز‌هایی است که از آن غافل شده‌اند.
معاون فنی باشگاه مس کرمان معتقد است حجم اشتباهات داور و کمک داوران در لیگ برتر نیاز به بررسی جدی دارد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: گرفتاری‌های نسل جدید مانند افسردگی و خودکشی به دلیل عدم ارتباط ما با دانش آموزان است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اشتغالزایی و تولید مسکن از برنامه ها و رویکردهای جدی دولت است و اگر جهاد سازندگی با جدیت در این زمینه ورود کند، دولت اعتبارات مورد نیاز آنها را تامین می‌کند.
خوانساری در گفتگوی زنده با شبکه خبر گفت: هیچ مشکلی در ارائه خدمات و تامین نیاز هموطنان در بستر سایت‌ها و پیام رسان‌های داخلی وجود ندارد.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور میزان تحقق اعتبارات مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به بوشهر را ۱۱۷ درصد عنوان کرد و گفت: تلاش جدی برای تامین کل اعتبارات پروژه‌ها داریم.
معاون باشگاه استقلال گفت: نمی‌توانیم اشتباهات داوری را عادی و ساده بدانیم و مسئولان باید فکری جدی برای این موضوع کنند.
رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.
رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.
معاون سابق وزیر ارتباطات نوشت: یکی از اهداف انقلاب رسیدگی بیشتر به مستضعفان بود، نه سخن گفتن از جایگاه متمولین.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت در یکسال گذشته اهتمام ویژه‌ای برای تعامل با نمایندگان مجلس داشت، گفت: بالغ بر ۴۰ لایحه جدید هم به مجلس ارسال شده است.
باقری اصل ادامه داد: سرعت و پهنای باند کنونی برای تحول در اقتصاد دیجیتال کافی نیست. متوسط سرعت اینترنت ثابت ما زیر ۱۰ مگ است و رتبه ۱۴۴ دنیاییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ