رسانه‌های آمریکا به نقل از پلیس این کشور اعلام کردند در پی چند تیراندازی در شهر شیکاگو، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: بدهی ۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه محرم، با پیگیری مددکاران ستاد دیه استان تهران پرداخت شد.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
جاری شدن سیل در شمال هندوستان دست کم ۳۷ نفر را به کام مرگ کشاند.
شائبه چینش و مهندسی انتخابات به وجود می‌آید اما داوری ابایی از این شائبه‌ها ندارد و تخلفش مورد حمایت وزارت ورزش نیز قرار دارد.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۷ نفر که خود را منتسب به افراد دستگاه قضائی می‌کردند، دستگیر شدند، گفت: ۲۰ نفر از این افراد هنوز در بازداشت هستند.
بر اثر واژگونی یک قایق حامل پناهجویان در سواحل جزایر قناری ۲ نفر جان باخته و ۳۷ نفر مفقود شدند.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز از غرق شدگی ۳۷ نفر طی سال گذشته در این استان خبر داد.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز از غرق شدن ۳۷ نفر طی سال گذشته در این استان خبر داد.
بیش از ۳۷ هزار نفر از زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ تا پایان روز چهارشنبه وارد مکه مکرمه و مدینه منوره شده اند تا خود را برای انجام اعمال و مناسک حج آماده کنند.
فردا مجمع پرسپولیس: عزل ۳نفر از هیات‌مدیره!
تقریبا از هر ۱۰ والدینی که فرزندان ۱۸ ساله یا بالاتر دارند، ۷ نفر گفته‌اند برای کمک به فرزندان بزرگسال خود «فداکاری مالی» کرده‌اند. ۳۱ درصد آنها فداکاری را «قابل توجه» توصیف کرده‌اند در حالی که ۳۷ درصد گفته‌اند که «تا حدودی قابل توجه» بوده است.
تنها ۳۷ سال سن داشت که دست از آزار و اذیت اعضای خانواده برداشته و همراه با پسر ۱۵ ساله‌اش قتل‌های سریالی خود را آغاز می‌کند. کالینگر با عنوان فروشنده به منازل وارد شده و سپس دست به سرقت، تجاوز و آزار جنسی می‌زند که در این اقدامات ۳ نفر به شکل فجیعی با چاقو مثله شده و به قتل می‌رسند. حتی یکی از این افراد جوزف جونیور پسر خودش بوده است.
امروز یکشنبه چهاردهم اسفندماه تعداد ۳۷ نفر از دانش آموزان تبریزی تا ساعت ده و نیم صبح، با علایم مسمومیت تحت نظر پزشکی قرار گرفتند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به عضویت ۳۷ هزار نفر در شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس گفت: بیش از ۶ هزار شورای انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان تشکیل شد.
بر اثر انفجار بمب در کشور کنگو، ۱۷ نفر کشته و ۲۰ تَن زخمی شدند.
رونالدو ۳۷ ساله اوایل این هفته در ورزشگاه النصر معرفی شد، ولی هنوز برای تیم خود بازی نکرده است.
طبق صورتجلسه نشست داخلی کمیسیون بهداشت ملی چین، احتمالا ۲۴۸ میلیون نفر یا نزدیک به ۱۸ درصد از جمعیت کشور در ۲۰ روز نخست دسامبر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.
کاری از دست مرد ۳۷ ساله کروات در مقابل رقص پا، شوت و پاس‌های هم‌نوع او در آرژانتین برنیامد تا او با گریه زمین لوسیل را ترک کند.
حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با «عاطفه نعامی» ۳۷ ساله اظهار کرد: طبق گزارش مرجع انتظامی در تاریخ ۵ آذر ماه شخصی به کلانتری اطلاع می‌دهد که چند روزی از نامزد خود بی اطلاع بوده که به همراه خواهرزاده نامزدش و یک نفر کلیدساز به منزل وی مراجعه کرده و پس از باز کردن در متوجه میشوند متوفی در بالکن منزل اقدام به خودکشی کرده است. و بلافاصله عوامل کلانتری و آگاهی در محل حاضر و جسد متوفی را زیر پتو و در حالیکه یک شلینگ گاز مربوط به آبگرمکن دیواری نیز در زیر پتو قرار داشت، مشاهده می‌کنند.
فاجعه متروپل ظهر روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در خیابان امیرکبیر (امیری) واقع در مرکز آبادان رخ داد. در پی وقوع این حادثه، بخشی از برج شماره ۲ متروپل فروریخت. این حادثه ۴۳ فوتی و ۳۷ نفر مصدوم داشت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با بیان اینکه تا کنون ۳۷ نفر از شهروندان اعلام خسارت کرده اند، گفت:شهروندان برای اعلام خسارت اغتشاشات به پلیس پیشگیری مراجعه کنند.
در درگیری های شب گذشته دانشگاه شریف، کسی فوت نکرده است اما تعدادی از دانشجویان، اساتید و نیروهای حراست دانشگاه دچار آسیب دیدگی شدند.
سخنگوی اورژانس کشور از مراجعه ۳۶ هزار و ۹۸۴ زائر به تکنسین های اورژانس مستقر در مرزهای زمینی خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۶۱ نفر به دلیل گرمازدگی به عوامل اورژانس در مرزهای زمینی مراجعه کردند.
مجوز شرکت در انتخابات فوتبال به واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی داده نشد، دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ