تیم زاکسا لهستان از حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان کناره گیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کناره‌گیری اوکراین از المپیک درصورت وجود پرچم روسیه
جریان «الفراتین» وابسته به محمد شیاع السودانی ضمن اعلام انصراف از انتخابات شوراهای استانی عراق تأکید کرد که تمام تلاش خود را بر روی برگزاری شفاف انتخابات و اقدامات اصلاحی متمرکز خواهد کرد.
قهرمان دوچرخه‌سواری ایران جای خود در تیم ملی را به رکابزنان جوان‌تر داد.
نخست‌وزیر کامبوج امروز اعلام کرد که ماه آیند میلادی از قدرت کناره‌گیری کرده و این سِمت را به پسرش ژنرال «هون مانه» واگذار می‌کند.
کناره‌گیری رقیب اصلی دبیر از انتخابات کشتی
داود فنایی مربی گلرهای تیم امید تصمیم گرفت تا از حضور در این تیم کناره گیری کند.
کناره‌گیری سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی تکذیب شد
فدراسیون فوتبال عربستان از نامزدی میزبانی جام جهانی 2030 کناره‌گیری کرد.
یوونتوس به رئال مادرید و بارسلونا اطلاع داده که پروژه سوپرلیگ اروپا را ترک می‌کند.
قزوین- سعید دقیقی با انتشار پستی در فضای مجازی از تیم فوتبال شمس آذر خداحافظی کرد.
سعید دقیقی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از هدایت شمس‌آذر قزوین کناره‌گیری کرد.
رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که مولوی عبدالکبیر به فرمان ملا هبت‌الله آخوندزاده، به‌عنوان نخست‌وزیر طالبان انتخاب شد و ملا محمد حسن آخوند، به‌دلیل بیماری از مسند نخست‌وزیری کناره‌گیری کرد.
هشتمین تنیسور برتر جهان از مسابقات مسترز مادرید کناره‌گیری کرد.
مرد شماره یک شطرنج جهان پس از کناره‌گیری از عنوان قهرمانی جهان، در مسابقات نروژ بازی خواهد کرد.
پنج وزنه‌بردار زن اصفهان در اعتراض به مربیانی که هیات برای همراهی تیم در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کرده است، از حضور در رقابتها کناره‌گیری کردند.
پنج وزنه‌بردار زن اصفهان در اعتراض به مربیانی که هیات برای همراهی تیم در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کرده است، از حضور در رقابت‌ها کناره‌گیری کردند.
بعد از اینکه سریک قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان را از دست داد، گفته شد این تیم از لیگ کناره‌گیری می‌کند اما سولماز آزمون می‌گوید: برادرم سردار به بازیکنان قول داد تیم را حفظ می‌کند.
قهرمان چهار دوره مسابقات گرنداسلم اعلام کرد به دلیل بارداری در سال 2023 در مسابقات تنیس شرکت نخواهد کرد.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم، اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
جردن باروز پس از رسیدن به ۷ طلای جهان و المپیک و کسب عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ آمریکا، گفت: با وجودی که ۳۴ ساله و پدر ۴ فرزند هستم اما قصدی برای بازنشستگی و کناره‌گیری از دوران قهرمانی ندارم چرا که در اوج قرار دارم.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، به انصراف سید محمد موسوی از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان واکنش نشان داد.
موسوی که به شدت از شرایط موجود در اردو، امکانات فدراسیون و پاداش‌هایی که پس از لیگ ملت‌ها به بازیکنان تعلق گرفته بود، شکایت داشت، اعلام کرد در جام واگنر و مسابقات قهرمانی جهان برای تیم ملی والیبال بازی نخواهد کرد.
مهندسان دانشگاه MIT به تازگی یک برچسب طراحی کرده اند که قادر است تصاویر و ویدئو‌های زنده از اندام‌های داخلی و بافت‌های بدن انسان ایجاد کند. این برچسب که به اندازه یک تمبر است، با چسبیدن به پوست انسان می‌تواند به مدت ۴۸ ساعت سونوگرافی مداوم از اندام‌های داخلی ارائه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ