حمله تند پدر جواد نکونام به بچه: اقدام جدید محمود بابایی علیه سرمربی استقلال
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخش ابتدایی این ویدئو فرایند پرورش شتر و تولید شیر شتر را مشاهده خواهید کرد. در بخش دوم نیز نحوه فراوری گوشت شتر و برش زدن و بسته بندی آن را می بینید.
ب ام و موتورراد به تازگی عینک هوشمندی را برای موتورسواران معرفی کرده است. تمام اطلاعات ضروری را بدون هیچ وقفه ای در میدان دید موتورسوار قرار می دهد.
کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ در زمینه کار با توپ است. در این ویدیو نگاهی به پاس‌گل‌های‌دوران‌حرفه‌ای رونالدو داریم./فوتبال ۱۸۰ 261
شکار عجیب و حرفه‌ای ماهی قرمز توسط ماهی سیاه تماشایی است.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است.
صحبت‌های جنجالی رحیم‌پور ازغدی، نظریه‌پرداز اصولگرا درباره «جای مُهر بر پیشانی» در فضای مجازی وایرال شده است.
پس از تجمع صبح‌ امروز مقابل شورا؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر و مشاور رسانه‌ای او برای شنیدن حرفهای آنها حاضر شدند. یکی از این زنان به مشاور نادعلی گفت اگر نیرو ندارید ما حاضریم در مترو حاضر شویم و رایگان برای گسترش حجاب تبلیغ کنیم.
اولین ویدیوی منتشره در یوتیوب، ویدیویی هجده ثانیه‌ای است که در آن کریم، یکی از بنیان‌گذاران یوتیوب را در باغ وحش سن‌دیگو در مقابل قفس گروهی از فیل‌ها می‌بینیم. او در این ویدیو می‌گوید: «خب، ما الان اینجا مقابل فیل‌ها هستیم. نکته جالب درباره این جانور‌ها این است که آن‌ها واقعا خرطوم‌های بلندی دارند و این خیلی باحال است. حرف‌های زیادی می‌توان در این باره گفت.»
عماد افروغ اظهاراتی در مورد جایگاه نقد در حاکمیت انجام داد که به مزاج برخی خوش نیامد و علیه‌ش موضع شدید گرفته شد. پس از مدتی شایعه شد یکی از دلایل تعطیلی پارک ملت با اجرای محمدرضا شهیدی فر همین گفته‌ها بوده است.
کفش‌های کتانی با مارک «جردن ایر» متعلق به مایکل جردن، بسکتبالیست نامدار آمریکایی، در حراج آنلاین «ساتبی» به قیمت ۲ میلیون و دویست هزار دلار فروخته شد. این قیمت رکورد جدیدی برای فروش یک جفت کفش کتانی به شمار می‌رود. این کتانی‌های امضا شده را مایکل جردن در بازی دوم از فینال‌های «لیگ حرفه‌ای بستکبال بزرگسالان آمریکا»، در سال ۱۹۹۸ در جریان مسابقه تیم‌های شیکاگو بولز و یوتا پوشیده بود.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته، لحظه سرقت حرفه‌ای کیف پول یک زن از کیف مشتری دیگر را نشان می‌دهد.
در قرارداد یکی از بازیکنان استقلال رضایت مدیرعامل از عملکرد آن بازیکن پاداش ویژه چند میلیاردی گنجانده شده است.
در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر و الاتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت الاتحاد موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد
اولین صحبت‌های همراه با بغض علیرضا شهرداری، تیماگر پیروز در چهارمین روز بستری این توله‌یوز در بیمارستان را منتشر کرد.
در هفته هجدهم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، ضمک و النصر در ورزشگاه خانگی تیم ضمک عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت کریستیانو رونالدو موفق شد در این بازی سه گل به ثمر برساند
تا عید باید ۳۰۰ میلیارد بدهی بدهم تا بتوانم مجوز حرفه‌ای بگیرم؛ این انصاف نیست که من را تنها رها کرده‌اند. هماهنگونه که سفارش کردند ایرانسل اسپانسر پرسولیس شود، سفارش کنند همراه اول از استقلال حمایت کند.
لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده میزبان کریستیانو رونالدو خواهد بود اما حضور استقلال و پرسپولیس در این مسابقات منوط به کسب مجوز حرفه‌ای است که به علت مشکلات زیرساختی و فنی دو تیم با نگرانی‌هایی همراه است. منبع: ایسنا
بهروز رهبری‌فرد به تازگی درباره مرحوم علی انصاریان صحبت کرده است.
دوربین مداربسته پمپ بنزین، تصاویر سرقت از خودرو پراید را ضبط کرد.
تصاویری دیدنی از لحظه سرقت طلا توسط یک زن که توسط دوربین‌ها ضبط شده است را ببینید.
امیر علی اکبری مبارز حرفه‌ای رشته MMA در سومین مسابقه خود در وان چمپشیونشیپ در یک نبرد خونین مقابل مائورو سریلی فایتر ایتالیایی مقتدرانه به پیروزی رسید.
ویدیویی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صحبت‌های خود را طی ۲۸ روز تغیر داده است.
محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم عزاداری محرم در میدان ٧٢ نارمک، به صورت درگوشی با یک زن به صحبت پرداخت؛ اقدامی که در شبکه‌های مجازی خبرساز شد.
به تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک زن ضبط شده است نگاه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ