سازمان ملل از توقف عملیات بشردوستانه خود در نیجر در پی وقوع کودتا در این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ۶ اکتبر شش بمب افکن بی ۲ از پایگاه واتمن میسوری برخاستند و پس از ۵ بار سوختگیری در آسمان با موفقیت اهداف خود را بمباران کردند و در مسیر بازگشت بدون اینکه موتور‌های خود را خاموش کنند، پس از یک توقف ۴۵ دقیقه‌ای در پایگاه دیگو گارسیا در اقیانوس هند مجددا و بدون توقف به پایگاه وایتمن میسوری بازگشتند.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز بار ترافیکی در معابر شهری گفت: توقف دوبله باعث ترافیک می‌شود.
وزارت خارجه مصر شامگاه یکشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف فوری عملیات نظامی در سودان و استفاده از زبان گفت‌وگو شد.
رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که بدون توقف عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی و بدون برداشته شدن محدودیت ها صلح در یمن محقق نخواهد شد.
مشهد ـ استانداری خراسان رضوی طی نامه‌ای به شهرداری نیشابور دستور توقف عملیات اجرایی در عرصه باغ تاریخی امین اسلامی را صادر کرد.
سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا موسوم به سنتکام از توقف عملیات نظامی مشترک با نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد در سوریه خبر داد.
شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک از توقف هماهنگی و عملیات مشترک با ائتلاف به سرکردگی آمریکا در شمال سوریه خبر دادند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۱۴۲ هزار خودرو که دارای نقص فنی بوده و یا دودزا بوده‌اند از ابتدای سال تا کنون توقیف شده‌اند.
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بر اساس داده‌های این سامانه‌ها، احتمال وزش باد‌های شدید و نسبتا شدید در مناطق جنوب غربی تهران وجود دارد که در این راستا نیز شهروندان باید از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.
شوش- عملیات اجرایی پل «روگذر نظام مافی» شهرستان شوش پس از سال‌ها توقف، اکنون قرار است از سر گرفته شود.
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه ای توقف عملیات نظامی و تشدید تنش ها از سوی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را خواستار شد.
شرکت بوتاش ترکیه اعلام کرد که صادرات گاز ایران به این کشور برای انجام عملیات نگهداری تعمیرات متوقف شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه به طور کلی باید از انجام هر اقدامی که موجب ایجاد اخلال در ترافیک می‌شود، پرهیز شود، گفت: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود، محدودسازی تردد ناوگان حمل بار است. بر این اساس خودرو‌های حامل بار و کالا‌های سوپرمارکتی می‌توانند از بعد ساعت ۹ صبح در سطح معابر تردد کنند. همچنین این خودرو‌ها اجازه توقف دوبل در معابر را ندارند.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی برغم تشدید یورش ها و بازداشت فلسطینیان، در توقف عملیات مقاومت با دشواری مواجه است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد تحریم های غرب مانع اجرای درست عملیات تعمیر خطوط لوله انتقال گاز به اروپا می شود.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
شرکت گازپروم روسیه از توقف انتقال گاز از خط لوله نورداستریم به مدت سه روز به دلیل عملیات مراقبت و نگهداری خبر داد.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، یک گوشی آیفون توانسته مانند یک جلیقه ضد گلوله جلوی اصابت گلوله به یک سرباز اوکراینی را بگیرد و جان او را نجات دهد.
روز گذشته هفتم فروردین ۱۴۰۱ شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۲۰۵ واحد بالا آمد و در سطح ۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد قرار گرفت و در حالی که سهامداران امروز منتظر آغاز معاملات بودند به یکباره با پیام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران و توقف معاملات این بازار مواجه شدند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ