زلاتان مطمئن نیست که بازنشست شده باشد و در مصاحبه جدید خود گفت شاید در آینده برگردد و فوتبال بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چهار باخت متوالی، شاید مدیران وایله برای روز دوشنبه مقابل ویبورگ تصمیم جدیدی در مورد هافبک ایرانی خود بگیرند.
بر اساس گزارش‌های میدانی، این یکی از پرتماشاگرترین و چه بسا شلوغترین بازی در تاریخ فوتبال تبریز بود.
میلاد سرلک از یک شهریور ماه مشمول خدمت سربازی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازی با آلومینیوم آخرین حضور او در بازی خانگی پرسپولیس بوده است.
روزنامه گاتزتا در گزارشی نوشت که سیمونه اینزاگی به شدت خواهان جذب مهدی طارمی است ولی مدیران باشگاه فلورین بالوگان را ترجیح می دهند.
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است که اگر رئیس جمهور سابق این کشور به کاخ سفید برگردد، دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
ری مانای، مهاجم سابق بارسلونا، در آستانه پایان نقل و انتقالات همچنان بدون تیم است.
شاید بار‌ها تجربه کرده باشید که وقتی وایتکس روی لباس سیاه لک ایجاد می‌کند، لکه‌ها به رنگ سفید یا صورتی دیده می‌شوند. حال باید دید که چگونه لکه وایتکس را از روی لباس مشکی پاک کنیم. این لکه‌ها به راحتی از روی لباس پاک نمی‌شوند و وایتکس به طور کلی رنگ پارچه را تغییر می‌دهد. به هر حال با استفاده از روش‌هایی ممکن است تا حدی رنگ لباس برگردد. یکی از این روش‌ها استفاده از الکل است که قبلاً نحوه پاک کردن لکه وایتکس روی لباس با الکل را شرح دادیم.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
زلاتان مطمئن نیست که بازنشست شده باشد و در مصاحبه جدید خود گفت شاید در آینده برگردد و فوتبال بازی کند. او در مورد جدایی تونالی و مالدینی از میلان نیز حرف زد.
محمد رضا تندروان درباره اتفاقاتی که طی دو هفته اخیر برای تیم ملی والیبال رخ داد صحبت کرده است. ‌
ما به احیای برجام در کنار احیای روابط خود با کشور‌های منطقه احتیاج داریم. همچنین لازم است هر چه سریعتر به بازار‌های پررونق برگردیم. اگر چنین دیدگاهی (احیای برجام) پشت سفر سلطان هیثم نبود، اصلا دلیلی نداشت شخصا به ایران سفر کند؛ بنابراین امیدوارم شاهد تغییراتی در حوزه برجام باشیم. همچنین می‌توانیم آزادی زندانی بلژیکی (الیویه وندکاستیل) و تبادل او با زندانی ایرانی (اسدالله اسدی) با همکاری عمان را مقدمه‌ای مثبت در روابط بین المللی ایران ارزیابی کنیم.
روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، آماده است تا با مائوریسیو پوچتینو درباره آینده احتمالی‌اش در چلسی گفتگو کند.
با توجه به عملکرد خط دفاعی استقلال در بازی های اخیر، احتمال حضور مرادمند در ترکیب اصلی وجود دارد.
شکیرا باید 20 ماه نوامبر 2023 به بارسلونا برگردد و در اولین جلسه تخلف مالیاتی خود حاضر شود. برای او 12 جلسه دادگاه با 200 شاهد پیش‌بینی شده است.
سرمربی نفت معتقد است تیمش می‌توانست با کسب مساوی با شادی به آبادان برگردد.
احمدی اظهار کرد: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره‌ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودرو‌ها به حالت عادی و روان برگردد.
ژوائو کانسلو که امسال زمستان به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست احتمال بازگشتش به سیتی را رد نکرد تا نشان دهد هنوز از بازی کردن دوباره در اتحاد قطع امید نکرده است.
با جدایی تونی تاپالوویچ از کادر فنی بایرن مونیخ احتمال دارد گلر جوان موناکو به بایرن مونیخ برگردد.
نور نیوز نوشت: تغییرات آشکار در مواضع کشور‌های غربی در قبال ایران ضمن آن که از ناامیدی آن‌ها نسبت به افزایش فشار از طریق ایجاد بی ثباتی داخلی در ایران خبر می‌دهد نشانه روشنی از نیاز شدید غرب به توافق با ایران است.
خزعلی گفت: اعضای یکی از گروه‌های حاضر در ایران می‌گفتند که در آغاز حضورشان در هتل محل اقامت، برای خروج از اتاق دچار ترس و خوف بوده‌اند و می‌ترسیده‌اند که کشته شوند! یا خانم دیگری در فرودگاه گفته بود: «آیا من می‌توانم زنده برگردم؟» یا برخی می‌پرسیدند: «آیا شما می‌توانید در همه مقاطع دانشگاه وارد شوید؟»
تخریب عصب بینایی با روش‌هایی مثل فیزیوتراپی مغزی یا لیزر امکان پذیر نیست و اگر تخریب عصب بینایی در مراحل اولیه رفع شود ممکن است بینایی برگردد و شاید هم برنگردد.
بازگشت لیونل مسی به بارسا به آن سادگی‌ها که تصور می شود نیست. این بازگشت شاید نه به سود خودش باشد و نه بارسلونا.
در سال‌های اخیر و با تغییر شرایط اقتصادی خیلی‌ها کوله‌بار زندگی‌شان را بستند و برای کار راهی ترکیه شدند. شاید برخی‌ها معتقد باشند که ترکیه از نظر وضعیت اقتصادی تفاوت زیادی با ایران ندارد. اما آن‌هایی که ترکیه را برای زندگی انتخاب می‌کنند، چند دلیل دارند؛ اول آنکه ترکیه همسایه ایران است و هر زمانی که فرد بخواهد می‌تواند به ایران برگردد، از سوی دیگر تعداد ایرانی‌هایی که به این کشور مهاجرت‌کرده‌اند، کم نیست و این امر سبب می‌شود که آن‌ها احساس غربت کمتری نسبت به کشور‌های دیگر داشته باشند.
سرخیو آگوئرو از باشگاه سابق خود منچسترسیتی به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی‌اش انتقاد کرد و درباره احتمال بازگشت به فوتبال توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ