تصویر این هفته‌ی تلسکوپ فضایی هابل متشکل از دو تصویربرداری مختلف است که با هم ادغام شده‌اند. این ستاره که BD+۱۷ ۲۲۱۷ نام دارد بر روی پس زمینه‌ای از کهکشان نامنظم Arp ۲۶۳ می‌درخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
این تصویر استثنایی درخشش کمرنگ زمین در آسمان مریخ را نشان می‌دهد و اگر کمی دقیق‌تر شویم حتی می‌توان ماه را نیز در عکس تشخیص داد.
این تصویر استثنایی درخشش کمرنگ زمین در آسمان مریخ را نشان می‌دهد و اگر کمی دقیق‌تر شویم حتی می‌توان ماه را نیز در عکس تشخیص داد.
زحل در این طول موج فروسرخ که توسط تلسکوپ مشاهده می‌شود، بسیار تاریک به نظر می‌رسد، زیرا گاز متان تقریباً تمام نور خورشید را که به جو می‌تابد، جذب می‌کند. با این حال، حلقه‌های یخی آن نسبتا روشن باقی مانده‌اند که منجر به ظاهر غیرمعمول زحل در تصویر جیمز وب شده است.
جورجینا نوشته: بیشتر بدرخشید چون شما لایق بهترین‌ها هستید. عید قربان روز درخشش است، عیدتان مبارک!
سکه‌های طلا مجموعا در هشت قوطی فلزی دفن شده بودند. قوطی‌ها بعد از گذشت بیش از یک قرن حالا کاملا زنگ زده بودند، اما درخشش سکه‌های طلا درست مثل زمانی بود که از ضرابخانه بیرون آمده بودند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، که در حال حاضر به سنگاپور سفر کرده در مسابقه پدل شرکت کرد تا توانایی‌هایش را به تصویر بکشد.
گوستاوو واگنین وینگر و هافبک درجه یکی است که در اغلب اوقات این فصل تحت تاثیر درخشش فوق تصور ریکاردو آلوز قرار گرفته است.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
در حالی که تصور می‌شد با توجه به درخشش مهدی قایدی در جام حذفی، او در ترکیب ثابت استقلال مقابل سپاهان قرار بگیرد و بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد اما چنین نشد.
پرسپولیس که مقابل این تیم به مشکل بر خورده بود با درخشش بیرانوند در ضربه ها پنالتی نفسی راحت کشید.
نوارهای آبی مسحورکننده ای که در مرکز و پایین سمت راست این تصویر ظاهر می شوند گاز است. به لطف تشعشعات فرابنفش که زمانی از ستاره ها خارج شد، این گاز یونیزه شده و در نور مرئی می درخشد.
تیم بسکتبال دالاس موریکس با درخشش خارج از تصور ستاره اهل اسلوونی خود بر نیویورک نیکس غلبه کرد.
یاسین بونو با درخشش در ضربات پنالتی به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مراکش و اسپانیا انتخاب شد تا تیمش به جمع ۸ تیم برتر جهان راه یابد.
تصاویر منتشر شده از آخرین تمرین برزیل حاکی از آن دارد که کاپیتان برزیل به دیدار برابر کره جنوبی خواهد رسید.
محمد نخودی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
صفحه اصلی فیفا با انتشار مطلبی یاد درخشش دروازه‌بان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را زنده کرد.
صفحه اصلی فیفا با انتشار مطلبی یاد درخشش دروازه‌بان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را زنده کرد.
لوکا یوویچ پس از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به فیورنتینا، درخششی فوق تصور داشته است.
باشگاه العربی بعد از درخشش مهرداد محمدی مهاجم ایرانی اش در بازی هفته گذشته با انتشار پوستری با تصویر ستاره ایرانی اش به نقش مهم این بازیکن در دیدار پیش رو پرداخت.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
ساخته مهم مایکل کاکویانیس برگرفته از رمانی به همین نام، نوشته نیکوس کازانتزاکیس، یکی از درخشان‌ترین آثار سینمای یونان است که ارزش‌های فرنگی این کشور را در بستر یک درام پرکشش به تصویر می‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ