علیرضا خانی می‌گوید در مورد صحبت او پیرامون جایگاه استقلال، سو تفاهم ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی هنگ کنگ، ایران را شانس اول قهرمانی آسیا می‌داند.
کارشناس فوتبال ایران درباره برخورد فوری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه ارکان قضایی فدراسیون درباره این مسائل خیلی زود حکم صادر می‌کنند اتفاق خوبی است اما نباید جلوی نقد را گرفت.
تجلیل رئیس جمهور بلغارستان از برندگان مدال برنز جوانان جهان تقدیر کرد.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا و سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره فینال قهرمانی جهان صحبت کرد.
برگزار نشدن بازی سوپرجام فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باعث شد هیچ درآمدی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نرسد.
ریکاردو ساپینتو در صدد است تا هرطور شده فصل جاری فوتبال ایران را با بردی ارزشمند و جام قهرمانی به پایان برساند.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اعلام کرد که پس از دزدیده شدن مدارکش، تلاش می‌کند زودتر پاسپورت جدید بگیرد تا مسابقات قهرمانی جهان را از دست ندهد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
تنها شناگر کم بینا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: با تمرینات خوبی که طی یکسال گذشته پشت سر گذاشتم و با انگیزه و روحیه بالایی که دارم تنها به قهرمانی در بازیهای پاراآسیایی فکر می‌کنم.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از بازی مقابل مونته‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گفت: نباید فراموش کنیم که در تیم ملی ایران بازیکنان جوانی داریم که این رقابت‌ها اولین تجربه آنهاست.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران پس از بازی مقابل مونته‌نگرو در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ گفت: نباید فراموش کنیم که در تیم ملی ایران بازیکنان جوانی داریم که این رقابت‌ها اولین تجربه آنهاست.
تاکوتو اوتوگورو عنوان کرد هنوز تصمیم نگرفته است در رقابت‌های آسیایی برابر رحمان عموزاد قرار گیرد یا نه.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
قرعه کشی مسابقات قهرمانی دختران زیر ۲۰ سال در آسیا، درحالی انجام شد که تیم ملی ایران در این رده سنی سرمربی ندارد.
سرمربی استقلال گفت ارسلان به همه یاد داد نباید تسلیم شوید و او امروز به قهرمان تیم تبدیل شد.
قهرمان جام ملت‌های آفریقا بعد از ۳۱ سال در برابر ایران شکست نخورد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران در مورد حضور در قهرمانی جهان گفت: نباید انتظار آنچنانی از تیم داشته باشیم چون شرایط خیلی سخت و سطح مسابقات بالاست. فقط می‌رویم که عملکرد خوبی داشته باشیم و رنگینگ جهانی‌مان را ارتقا ببخشیم.
تیم ملی والیبال ایران با ارائه نمایش نه چندان خوب موفق به شکست مصر و صعود به مرحله بعدی قهرمانی جهان شد.
تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در سه ست متوالی برابر اسلوونی شکست خورد.
پیشکسوت فوتسال ایران می‌گوید کادر فنی تیم ملی نباید احساسی دست به جوان‌گرایی بزند، چراکه هدف اصلی قهرمانی آسیا است.
این نوع فضاسازی‌ها که ریشه در ترکیب غریبی از سیاست، حسادت، رذالت و گره‌های شخصیتی دارند، منحصر به فرهادی هم نیست و هدفش تخریب مداوم چهره‌های موجه و معتبر ملی هستند که داخل ایران فعالیت هنری رسمی می‌کنند. در این فرایند تخریب، با القای نکاتی درباره هنرمند مانند بی‌اقبالی مردمی، مزدوری اهل قدرت، بی‌اعتنایی به درد مردم، رفتار ضداجتماعی و … قرار است او را از کار در کشورش منصرف کنند و به وادی‌هایی سوق دهند که دیگر نه نشانی از خودش باشد و نه هنرش و صرفا تبدیل به ابزاردست و شومنی برای شعارهای مرده باد زنده باد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ