دو فوتبالیست ایرانی شاغل در لیگ برتر و لیگ یک به تیمی در ازبکستان پیوستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی گفت: سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات رسمی در این حوزه داریم و برنامه داریم این میزان صادرات به یک میلیارد دلار سالانه طی ۵ سال برسد.
سازمان توسعه تجارت ایران در نامه ای به گمرک ایران موضوع لغو ممنوعیت صادرات برخی از کالاها را اعلام کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، دولت مکلف به صادرات روزانه ۱.۴میلیون بشکه نفت شد که با تلاش های وزارت نفت توانسته‌ایم از مرز ۱.۴ میلیون بشکه عبور کنیم.
صادرات نفت عربستان به چین بالاتر می‌رود
صادرات فولاد ایران در ۴ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد کرد.
صادرات چهار ماهه امسال به ۱۶ میلیارد دلار رسید
غلام‌عباس حسینی گفت: هم اکنون روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر می شود که با تکمیل دو خط ۶ و ۹ سراسری صادرات ۱۰۰ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: بهار امسال بین ایران و پاکستان ۶۱۴ میلیون دلار کالا مبادله شد که سهم صادرات ایران ۴۳۸ میلیون دلار بوده است.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت از رشد ۲۴ درصدی صادرات ایران به عراق در ۳ ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
با انعقاد قراردادی که میان یک شرکت دانش بنیان و شهرداری شهر کاپان در ارمنستان، قرار است از کیسه زباله‌های پلی اتیلنی زیست تخریب‌پذیر و آنتی باکتریال این شرکت در شهر کاپان استفاده شود.
سفیر ایران در زیمبابوه گفت: روند تحولات اقتصادی و تجاری بین ایران و زیمبابوه در سال ١٤٠١ و پس از پایان دوران کرونا به ٤ میلیون دلار صادرات برای کشورمان رسیده است.
نخست وزیر عراق گفت که با ایران توافق کردیم که در مقابل نفت از آن کشور گاز وارد کنیم.
رییس سازمان توسعه تجارت از احیای بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: بازارهای شرق آسیا و آمریکا جنوبی به فراموشی سپرده شده که باید فعال شود.
رییس گمرک کشور گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیارد دلار صادرات بخش تعاونی ها در کشور رقم خورد که نسبت به ۵۳ میلیارد دلار صادرات کشور سهم ۲.۵ درصدی دارد.
رئیس مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی ریاست جمهوری از همکاری علمی و فناوری با ازبکستان خبر داد و گفت: یک قرارداد همکاری فناورانه مشترک به ارزش ۱۰ میلیون دلار در حوزه انرژی منعقد شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی از صادرات ۴ هزار و ۷۳۶ تن صیفی جات تولیدی گلخانه‌های استان تهران به روسیه از ابتدای امسال خبر داد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه نوشت: وزارت بازرگانی آمریکا، صادرات تراشه‌های ساخت انویدیا و سایر شرکت‌های تراشه سازی به مشتریان در چین را از ژوییه، ممنوع خواهد کرد.
کریمایی گفت:: صنعت پتروشیمی ۱۲۰ میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ با وجود تحریم‌ها صادر کرده که ۸۱ درصد آن به سامانه نیما تزریق شده است.
در بهار امسال تجارت خارجی ایران ۲۶.۵ میلیارد دلار شد که از این میزان سهم صادرات ۱۲.۵ میلیارد دلار و سهم واردات ۱۴ میلیارد دلار بوده است.
صادرات خودرو جی 4 کرمان موتور به عراق برای اولین بار در کشور انجام شد.
رشت - رئیس مرکز ملی فرش با تاکید بر لزوم معرفی فرش گیلانی گفت: صادرات، فروش و اقتصادی سازی پیشران توسعه فرش است.
سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری همکاری های مشترک علم و فناوری بین ایران و ونزوئلا را با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور تشریح کرد.
با خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.
به خاطر خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ