جراردو مارتینو در اولین مصاحبه به عنوان سرمربی جدید اینترمیامی گفت لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در این تیم با نگاه ویژه روبرو نشده و باید با دیگر بازیکنان رقابت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید حضور لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برایش دردسرساز شده است.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید جدایی مسی از پاری سن ژرمن باعث شده که او دوباره خوشحال باشد.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، نگرانی ها در مورد مصدومیت لیونل مسی را بی اساس دانست.
تاتا مارتینو قبل از بازی با شارلوت از لیونل مسی تمجید کرد و گفت که بر خلاف سال های قبل، او به یک رهبر تمام عیار تبدیل شده است.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، به حریفان هشدار داد که از این پس با احتیاط بیشتری برابر این تیم قرار بگیرند.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که لیونل مسی با آرامش خاطر قرار است در این تیم درخششی باورنکردنی داشته باشد.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
تاتا مارتینو به گونه‌ای مبهم در مورد اولین بازی لیونل مسی برای اینتر میامی حرف زد و شاید او هفته بعد برابر کروز آسول به میدان نرود.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به‌زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد، رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
تاتا مارتینو به احتمال فراوان مربی فصل بعد اینتر میامی خواهد بود تا هدایت لیونل مسی را برعهده بگیرد.
الکساندر چفرین رفتارهای دیبو مارتینز در فینال جام جهانی و سپس در جشن قهرمانی آرژانتین را زیر سوال برد و گفت مسی باید به او در مورد تمسخر امباپه تذکر می‌داد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و باشگاه استون‌ویلا، می‌گوید بعد از درخششی که در قطر داشته حالا مثل لیونل مسی به فوتبالیستی تاثیرگذار و الهام‌بهخش تبدیل شده است.
فلیکس کروس، برادر تونی کروس، انتخاب دیبو مارتینز و لیونل مسی به عنوان بهترین گلر و بهترین بازیکن سال فیفا را زیر سوال برد.
بهترین گلر جام جهانی قطر همچنان روی مدار درخشش درون دروازه قرار دارد.
کمتر از یک ماه قبل، آرژانتین و هلند با داوری متئو لاهوز به مصاف هم رفتند و بازی بسیار هم پرتنش شد. لیونل مسی و دیبو مارتینز در پایان مسابقه از خجالت داور اسپانیایی که دیروز دربی بارسلونا را داوری کرد، در آمدند.
امیلیانو مارتینز با وجود دریافت سه گل، قهرمان مردم کشورش شد.
با درخشش کیلیان امباپه در فینال تکلیف آقای گل مسابقات جام جهانی مشخص شد و به زودی درباره دو بازیکن منحصربه فرد این جام تصمیم گیری می‌شود.
فیفا اعلام کرد علیه آرژانتین تحقیقات انضباطی آغاز کرده است. سوال بزرگ این است که آیا ممکن است مسی پیش از پایان جام جهانی با محرومیت مواجه شود؟
شب فوق‌العاده مارتینز و لیونل مسی در نهایت یک صعود بزرگ را برای آرژانتین شکل داد تا آنها اکنون به جمع چهار تیم نهایی جام راه یابند.
جرارد مارتینو، سرمربی مکزیک، بعد از شکست مقابل آرژانتین گفت تا وقتی فرصت هست باید تلاش کرد و ناامید نشد.
جرارد مارتینو، مربی آرژانتینی مکزیک، شایعه اختلافاتش با لیونل مسی را رد کرد و ضمن تمجید از او گفت که مهارش غیرممکن است.
تیم ملی آرژانتین نیمه اول بازی برابر عربستان را با یک گل برتری به رختکن رفت. گل های مسی و لائوتارو مارتینز هم توسط کمک داور و وی ای آر رد شدند.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در آستانه جام جهانی درباره شرایط آلبی‌سلسته و ستاره‌هایش صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ