تصویر جدید عطاران با ریش بلند و سفید در کنار بیژن بنفشه‌خواه را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان از تصویر رضا اسدی ستاره بازی اول خود برای طراحی پوستر دربی اصفهان استفاده کرده است.
تصویر جالبی از دوران کودکی محمدرضا گلزار با پیراهن پاس تهران کنار فیروز کریمی منتشر شده است.
تصویر جالبی از دوران کودکی محمدرضا گلزار کنار فیروز کریمی منتشر شده است.
تصویری منتشر شده از قالیباف، رئیس مجلس در حرم امام رضا(ع) مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
رضا شاه 5 ماه در این جزیره اقامت کرد و پس از 5 ماه به ژوهانسبورگ رفت و در نهایت در 4 مرداد 1323 و کمتر از 3 سال پس از تبعید از ایران در اثر سکته قلبی درگذشت.
در این تصویر تاریخی سقاخانه‌ای در بازار بزرگ تهران را به تاریخ ١٣٠٧ شمسی متعلق به خانواده جان نثار مشاهده می‌کنید. نفر اول ایستاده از سمت راست حسن جوانشیر، مأمور نظمیه، نفر دوم اسدالله جان‌نثار و شخص نشسته روی نیمکت اصغر جان‌نثار نفر وسط حاج رضا جان نثارمؤسس سقاخانه هستند.
مؤسس هیئت آل‌احمد و از هیئت‌های پرمخاطب تهران قدیم بود. این تصویر تاریخی، جمعی از اعضای این هیئت را نشان می‌دهد. آیت‌الله سیداحمد طالقانی در ردیف اول نفر وسط به همراه تعدادی از اعضای هیئت و نیز فرزندانش دیده می‌شود. خانه و مراسم مذهبی این روحانی، محل اجتماع علما و روحانیون تهران و گاه مکانی برای برگزاری جلسات سری علیه سیاست‌های سرکوبگرانه استبداد رضا شاهی به شمار می‌رفت.
پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری جالبی از حرم امام رضا (ع) در هوای آلوده مشهد منتشر کرد.
ساخت این ساختمان که اکنون موزه بانک ملی است در ۲۶ تیر ۱۳۱۲ با کلنگ زنی رضا شاه آغاز شد. کلنگی که برای این کار انتخاب شده بود، تبر طلایی و جواهر نشانی بود که هم اکنون در موزه بانک ملی در معرض دید عموم قرار دارد.
رضا مراد صحرایی، وزیر تازه رسیده آموزش و پرورش در روزهای پرتلاطم این وزارتخانه به سفر حج رفت و امروز پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد. تصویر خبرگزاری فارس از این وزیر پرحاشیه، در فضای مجازی پربازدید شد.
محمد رضا گلزار با انتشار تصویری از قهوه خوردن و تنیس بازی کردن خود در دبی سوژه شد.
رضا گلزار در صفحه اینستاگرام خودش یک استوری منتشر کرد که در میان کاربران فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.
در ادامه رونمایی هر روزه محمدرضا گلزار از اتفاقات زندگی‌اش، این بار گلزار ماشین لوکس و پیراهن گرانقیمت خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشت!
بازیکنان استقلال با پوشیدن لباسی که تصویر رضا میرزایی روی آن بود، جای خالی هم تیمی مصدومشان را خالی کردند.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
رضا صادقی خواننده مشهور ایران با انتشار یک تصویر از ستاره فقید فوتبال ایران داغ دل همه را تازه کرد.
۱۵۰ سال قبل، هر کدام از محلات مشهد، برای خودش قبرستان مجزا داشت، اما مهم‌ترین قبرستان شهر، یعنی قبرستان «قتلگاه» در شمال حرم رضوی، جنبه عمومی به خود گرفته بود و حتی مردم دیگر مناطق ایران و کشور‌های همجوار نیز، اموات خود را برای دفن به آن‌جا منتقل می‌کردند.
تصویر منتشر شده از رضا پهلوی در سفر به اسرائیل با کلاه ویژه یهودی‌ها را ببینید.
مرتضی و رضا پناهیان، پسران علیرضا پناهیان - روحانی معروفی که به مواضع رادیکال شهرت دارد - با توئیت هایی که موضوع شان آرزوی مرگ برای میرحسین موسوی است، وارد گود شدند!
اسدی در نیمه اول دیدار تراکتور با نفت آبادان دو بار موفق به گلزنی شد و با ۸ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ برتر صعود کرد.
خیابان بهبودی حدود ۶۰ سال قبل، جزو اراضی روستای طرشت بود که کولی‌ها با ورود به پایتخت ساکن آن شدند. «رضا نوری»، ساکن قدیمی خیابان بهبودی، هنوز تصویر کولی‌های اطراف خیابان را به یاد دارد. او تعریف می‌کند که در دهه ۳۰ خیابان بهبودی یک جاده خاکی بود. اطراف آن باغ‌ها و زمین‌های مزروعی قرار داشت. در قسمت غربی خیابان حدود ۲ هزار نفر از کولی‌های بختیاری ساکن بودند.
این عکس‌ها قدیمی‌ترین تصاویر از حرم امام رضا (ع) هستند.
رضا رشیدپور با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود به پلمب جواهرفروشی علی دایی واکنش نشان داد.
نخستین اثر برتر فراخوان مشترک تولید و نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با عنوان «تا جان پای پرچم می‌مانیم» منتشر شد. این اثر به تهیه‌کنندگی رضا خامه‌یار و کارگردانی میلاد محمدی در گروه فیلمسازی عصر تصویر تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ