تبریز- ساکنین روستای مایان سفلی تبریز از بوی بد در روستا به ستوه آمده اند و مظنون اصلی را پساب فاضلاب چرمشهر می دانند که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای از بین رفتن بوی بد لیوان شیشه‌ای آن‌ها را بعد از شستشو در هوای آزاد و زیر نور خورشید بگذارید، زیرا یکی از عوامل طبیعی از بردن بوی بد لیوان شیشه‌ای، نور خورشید هست.
در برخی از موارد بوی بد دهان ممکن است ناشی از عفونت، بیماری، مصرف دارو یا بیماری‌های لثه باشد. اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.
بوی بد یخچال را با لیمو از بین ببرید. کافی است نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بگذارید و آن را داخل یخچال قرار دهید. این روش ساده، اما بسیار موثر در از بین بردن بوی نامطبوع است. فقط یادتان نرود هر هفته لیمو را عوض کنید!
بعد از ثبت جهانی کشمش ملایر و گردوی تویسرکان این سومین محصول کشاورزی استان همدان است که به ثبت جهانی رسیده است.
گاهی اوقات بوی بد دهان به دلایل ژنتیکی شکل می‌گیرد اما مصرف منظم بعضی از خوراکی‌های مختلف هم می‌تواند چنین مشکلی را به‌وجود بیاورد. اگر نمی‌دانید کدام خوراکی‌ها باعث بوی بد دهان می‌شوند، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.
درست است که عرق کردن یک امر طبیعی و گاهی اوقات مفید برای بدن ماست، اما در بیشتر مواقع تعریق زیاد برای بدن مضر هم شناخته شده است. می‌دانید که تعریق زیاد علاوه بر ایجاد بوی بد در بدن باعث لاغری و کم آبی بدن و در نتیجه خشک شدن زیاد پوست می شود.
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد.
برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها، هیچ چیز بهتر از آویزان کردن آن‌ها در فضای باز نیست. با این حال به یاد داشته باشید که منظور ما از بوی بد تنها بوی مرطوب نامطبوع است و هرگز بوی بدن یا کثیفی نیست. یک راه مطمئن برای از بین بردن بوی لباس آویزان کردن لباس‌ها در بالکن، تراس یا حیاط است، زیرا عبور هوا از الیاف پارچه باعث از بین رفتن بو‌های نامطبوع می‌شود.
اگر متوجه شدید که نفس و دهان شما یا عرق و ادرارتان بوی شبیه ماهی فاسد می‌دهد، احتمالا نشان دهنده نارسایی کلیه است و یک مطالعه جدید این موضوع را تصدیق می‌کند.
مسواک زدن درست و استفاده از نخ دندان و دهان‌شویه، تاثیرگذارترین عوامل برای حفظ بهداشت دهان و دندان و رفع بوی بد دهان هستند. هنگام مسواک زدن باید دقت کنید تک‌تک دندان‌ها تمیز شوند، پشت دندان بخوبی تمیز و مسواک از همه زوایا روی دندان کشیده شود.
هرچند که حالا حال عمومی همه حدود ۴۳۰ دانش‌آموز مساعد و خوب است و دلیل این مسمومیت طبق نظر دادستانی شهر قم، هنوز مشخص نشده، اما دانش‌آموزان می‌گویند که بوی بد ماهی در کلاس درس‌شان پیچید و بعد از آن بود که علایم مسمومیت در بین دانش‌آموزان شایع شد.
بد بویی دهان نوعی مشکل رایج در میان مردم است که منجر به بروز استرس روانی در فرد می‌شود. بد بویی دهان، پس از خراب شدن دندان و بیماری لثه، سومین دلیل شایع در میان افراد برای مراجعه به دندان پزشک است.
دلایل مختلفی برای بوی بد دهان وجود دارد، ازجمله خوردن یا نوشیدن غذاها و نوشیدنی های با بوی تند یا پر از ادویه. همچنین مشکلات دندان و لثه نیز می‌توانند به این عارضه بینجامند؛ مشکلاتی مثل بیماری لثه، وجود سوراخ در دندان یا عفونت.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به انتشار بوی نامطبوع شهرک صنعتی چرمشهر در محیط، گفت: این شهرک برای رفع آلایندگی به زباله سوز و احداث تصفیه‌خانه نیاز دارد.
دانشمندان می‌گویند خوردن برخی غذا‌ها که حاوی یک باکتری خاص هستند، می‌تواند راه‌حلی برای از بین بردن بوی بد دهان باشد.
در حالی که اکثر مردم هر از گاهی با مشکل بوی بد پا مواجه می‌شوند، بعضی از افراد با ترس ناشی از در آوردن کفش‌های خود در حضور دیگران زندگی می‌کنند.
تبریز- بویی به مشام می‌رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته‌ ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
تبریز- بویی به مشام می‌رسد، بویی که توان تحمل آن را نداریم، بنابه گفته‌ی ساکنین روستای مایان سفلی تبریز، مظنون اصلی آن پساب فاضلاب چرمشهر است که وارد تصفیه خانه نشده و روستا را آلوده می‌کند.
تبریز-بو و طعم بد آب تبریز بنابه گفته شهروندان همچنان ادامه دارد، رسانه ملی هم اعلام کرد ۵۴ درصد آب مشترکین تبریز بوی بدی دارد اما مسئولین آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این موضوع را نمی‌پذیرند.
Styler ShoeCase محفظه‌ای است که می‌تواند کفش‌های شما را از رطوبت در امان نگه دارد و به فیلتر‌هایی برای محافظت از آن‌ها در برابر اشعه ماوراء بنفش مجهز شده است.
ارتباط "خشکی دهان" و "مواد قندی" با بوی بد دهان
برای مرطوب نگه داشتن دهان خود از مصرف مواد دخانی خودداری کنید و مقدار زیادی آب بنوشید. با این حال نوشیدن قهوه، نوشابه یا الکل می تواند منجر به خشکی دهان شود. برای تحریک بزاق، آدامس بجوید یا آب نبات (ترجیحاً بدون قند) بمکید.
در صورت امکان سعی کنید در وهله نخست علت بوی بد لباس‌های تان را شناسایی کنید. برای مثال، ممکن است لباس‌های تان بوی بدی بدهند، زیرا هنگام پوشیدن آن عرق کرده‌اید و پیش از شستن، لباس‌ها خشک شده اند. این امر منجر به وضعیتی می‌شود که بوی بد درون لباس‌ها حبس می‌شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پارس در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ