سخنگوی کرملین انفجار در شهر سن پترزبورگ را «اقدام تروریستی» توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروهای دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا با تحقیقات روی «جهش‌های ویروسی»، برای یک همه‌گیری جدید آماده می‌شود.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
مدیر بخش همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: غرب درباره تحریم‌های روسیه بر آسیای مرکزی فشار می‌آورد.
رسانه‌های روسیه از وقوع انفجار در کارخانه تولید تجهیزات نظامی «زاگورسک» واقع در شهر سرگییف پوساد واقع در اُبلاست مسکو خبر داده‌اند.
در حادثه انفجار در شهر مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته شدند.
در حادثه انفجاری در مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب بوده است، یک نفر کشته و ۲ تَن زخمی شدند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: مسکو خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با تخریب نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا خواهد شد.
خودرو نویسنده و خبرنگار سرشناس روس در شرق مسکو منفجر شد.
رسانه‌ها از کشف پهپاد سوم در حومه مسکو و نیز تلاش برای خنثی‌کردن بمب انفجاری آن خبر می دهند.
یکی از ساکنان کی‌یف از طریق پیامک به الجزیره گفت: «با انفجار از خواب بیدار شدم. احساس کردیم زلزله بود.» موج حملات در حالی رخ می‌دهد که نیرو‌های مسکو به نبرد برای کنترل شهر ویران شده باخموت ادامه می‌دهند و کی‌یف برای بازپس‌گیری قلمرو در شرق و جنوب کشور آماده می‌شود. به نوشته الجزیره، این حملات پس از تماس تلفنی بین زلنسکی و رئیس‌جمهور چین صورت گرفت.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در جنوب مسکو، پایتخت روسیه خبر می دهند.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که مسکو انفجارهای پل کریمه و خطوط لوله نورداستریم را در فهرست «اقدامات تروریستی» دسته‌بندی می‌کند.
روسیه نیروی دریای انگلیس را به دخالت در «حمله تروریستی» به خطوط لوله نورد استریم، متهم کرد.
آمریکا بار دیگر هشدارهای مسکو درباره برنامه کی‌یف برای انجام «عملیات پرچم دروغین» و انفجار یک «بمب کثیف» را رد کرد.
بر اساس اعلام منابع موثق، رژیم کی‌یف قصد دارد تا در اقدامی تحریک‌آمیز، با انفجار یک «بمب کثیف» در اوکراین، روسیه را به استفاده از سلاح اتمی در این کشور(اوکراین) متهم کند.
رئیس جمهور اوکراین با ادعای نقشه روسیه برای انفجار سدی بزرگ در منطقه خِرسون، از کشورهای غربی خواست تا به مسکو درباره این نقشه، هشدار دهند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ نقشه زورگیری از جاری!/ دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو/ ماجرای قتل مسلحانه ۴ عضو یک خانواده در فردیس/ سوختن یک خانواده در انفجار خانه/ خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر/ پایان خونین مزاحمت‌های پسر پولدار/ جنایت در کشاکش طلاق!/ دردسر زن آینه‌بین برای مالباخته
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
معاون شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به اینکه دولت اوکراین عامل انفجار در پل کریمه است تأکید کرد حذف تروریست‌ها پاسخ مسکو به این «جنایت» است.
خالد زدران، سخن‌گوی فرماندهی پلیس کابل گفته است که براساس آخرین جزئیات، چهار شهروند افغانستان و دو کارمند سفارت روسیه کشته شده‌اند.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
شامگاه روز شنبه ۲۹ مرداد در حومه شهر مسکو، انفجاری تروریستی صورت گرفت که منجر به کشته شدن «داریا دوگینا» دختر ۳۰ ساله الکساندر دوگین؛ فیلسوف مشهور روسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ