چزاره کاسادی، هافبک جوان 19 ساله ایتالیایی اینتر با قراردادی چهار ساله و 15 میلیون یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، به چلسی پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بروزرسانی شیوه آبیاری در بخش کشاورزی گفت: رونق بخشی بازار برنج در گیلان چاره اندیشی شود.
بادمجان‌های قدیمی و خراب ممکن است تلخ شوند. بهتر است برای پخت خورشت بادمجان، بادمجان‌های تازه و جوان را انتخاب کنید.
یک کارشناس اقتصادی گفت: به طور کلی دولت شاید بتواند در کوتاه مدت بر مکانیسم قیمت‌ها تأثیرگذار باشد اما واقعیت این است که دولت در بلند مدت چاره‌ای جز تبعیت از قیمت و بازار را ندارد.
طی دو قرن گذشته و با تبدیل‌شدن فلسفه به یک رشتۀ دانشگاهی، ارتباط آن با خودیاری تا حد زیادی قطع شده است. هدف کتاب جدید کیرن ستیا، زندگی سخت است، این بوده که رسالت باستانی فلسفه، یعنی «یاری ما در یافتن راهمان» در مواجهه با تلاطم‌های زندگی، را احیا کند.
چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.
چزاره پراندلی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، به صورت رسمی کناره گیری اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد.
چین در مقایسه با دیگر قدرت‌های بزرگ بیشترین وابستگی نفتی و گازی را به خلیج فارس دارد؛ به نحوی که اگر برخوردی در خلیج فارس روی دهد، چین بیشترین ضرر را خواهد کرد.
رئیس جمهور بلاروس گفت که اوکراین برای حل نزاع در این کشور چاره ای ندارد مگر اینکه با روسیه معاهده صلح بدون پیش شرط منعقد نماید.
با تکرار رکورد پیروزی‌های پیاپی مجیدی در این فصل توسط ساپینتو، هواداران استقلال به قهرمانی امیدوارتر خواهند شد.
ما رابطه تجاری خیلی بزرگی با چین نداریم، اما آن‌ها به دلیل اینکه ما نفت را با قیمت پایین‌تر به آن‌ها به شکل تانکر به تانکر می‌فروختیم، یکی از اندک خریداران نفت ما بودند. اما الان آمریکا در تلاش است که همین را هم قطع کند. از طرف دیگر ما دلار‌های این قبیل مبادلات را به بانک مرکزی عراق منتقل می‌کردیم و از آنجا به شکل‌های مختلف وارد ایران می‌شد، اما الان این هم دیگر برای امکان پذیر نیست و آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفته‌اند
لورکوزن در دیداری خانگی مقابل دورتموند با نتیجه ۲-۰ شکست خورد.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از تغییر سرمربی هم نتوانست به پیروزی برسد و دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: راهکار مناسب برای کمبود مهاجم را سرمربی پرسپولیس پیدا کرد اما این چاره اساسی نیست و مشکل سرخپوشان باید برطرف شود.
فاضلی معتقد است این لحظه تاریخی که در آن، جامعه درهای ذهن خود را می‌بندد بسیار خطرناک است و لحظه خطرناک‌تر آن است که هم دَرِ ذهنش را ببندد، هم آن فضای خالی را با چیزهای دیگر پُر کند. لحظه‌ای که جامعه بین ویرانی محتمل، ناشی از خشونتی که خود اعمال می‌کند و ویرانی قطعی، ناشی از ادامه روند موجود تصمیم بگیرد. این لحظه‌ای بسیار خطرناک است و فقدان میان‌داران «موثر» را یادآوری می‌کند.
معصومه ابتکار گفت: زنگ خطر خشونت کور به صدا درآمده است؛ خشونتی که نتیجه‌ای جز ویرانی برای هیچیک از طرفین ندارد.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
عاملی با بیان اینکه قره باغ خط قرمز ماست گفت: ایران هیچ وقت نگفته ارمنی ناموس ماست یا ارمنی خط قرمز ماست خط قرمز ما قره باغ است و هیچ کس مثل من در این تریبون از تمامیت ارضی قره باغ و لزوم عودت قره باغ به آذربایجان صحبت نکرده است من بار‌ها گفتم راه چاره جنگ است نه گروه مینسک و نه مذاکره جنگ هم اتفاق افتاد و الحمدالله قره باغ آزاد شد مقدار کمی هم که مانده باید به آذربایجان برگردد رهبر عظیم الشأن ما در سخنان خود فرمودند کل قره باغ باید با آذربایجان برگردد این بالاترین کمک ایران برای پیروزی آذربایجان در قره باغ بود.
یک جامعه شناس با بیان اینکه طردشدگی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمادگی اولیه را برای اعتراض خیابانی فراهم کرده است، گفت: راه برون رفت از این شرایط این است که اصلاحات ساختاری انجام شده و طردشدگی پایان یابد.
در هفته های اخیر در پی رویداد‌ها و اعتراضات اخیر محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد که حاضر است با منتقدان و معترضان این روزها دیدار و گفتگو داشته باشد و حرف های آنها را بشنود. این نخستین بار نیست که برخی از رجال سیاسی، صحبت از گفتگو می‌کنند. بعد از رویداد‌های سال ۸۸ هم چندین بار مسئله گفتگوی ملی و یا آشتی ملی از سوی فعالان سیاسی مطرح شد. اما هیچ گاه نتوانست وارد مرحله عمل شود و صرفا یک ایده باقی ماند.
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک فرارسیدن روز حافظ، وی را عارفی توصیف کرد که عشق حقیقی را چاره حل همه مشکلات زندگی دنیایی انسان می‌داند.
چزاره کاسادی، هافبک جوان 19 ساله ایتالیایی اینتر با قراردادی چهار ساله و 15 میلیون یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، به چلسی پیوست.
چزاره کاسادی، هافبک 19 ساله اینتر، با انتقالی در مجموع 20 میلیون یورویی و قراردادی شش ساله، به زودی لباس باشگاه چلسی را به تن خواهد کرد.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله ضمن تأکید بر حمایت مقاومت لبنان از ملت و مقاومت فلسطین تأکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز تسلیم شدن در مقابل مقاومت ندارد.
انتشار تصویری از جمعی از نمایندگان مجلس که در گل ولای منطقه سیلزده کن عکس یادگاری گرفته اند، در شبکه های اجتماعی با واکنش های گسترده‌ای مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ