نکته بحث‌برانگیز درباره این اتفاق اخیر ادعای «حرفه‌ای»‌بودن طرفین است. جایی که گویی مسئولان فولاد به دنبال اخراج نکونام در بازی نخست بودند، ولی چون او برنده شد، در عمل انجام‌شده قرار گرفتند و دیگری رفتار نکونام است که در آستانه دیدار سرنوشت‌سازی که می‌توانست در کارنامه حرفه‌ای او نقطه عطفی باشد، تسلیم شد و تیم را ترک کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای احمدی و آقای ملاکی ویدیو را برای مسخره‌بازی ضبط کرده‌اند و دنبال فالوئر می‌گشتند. اصلا کاری به چستر و این حرف‌ها هم نداریم، اما شما را به خدا یک نفر دنبال کار این مسکن و اجاره مسکن را بگیرد که مردم گرفتارند.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
آرش برهانی پس از پیروزی استقلال برابر صنعت نفت در رختکن آبی‌پوشان حاضر شد.
آقای گل فصل قبل لیگ دسته دوم باید امروز برابر سرمربی سابقش قرار بگیرد.
من هم جزو گزینه‌های سرمربیگری بودم اما در آن شرایط آقای نکونام انتخاب خوبی بود؛ باید به او کمک کنیم.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
یکی از بازیکنان باانگیزه استقلال، برای درخشش در فصل جدید، سجاد شهباززاده است.
آقاسی در لیست اصلی نکونام بود ولی به نظر پیشنهاد تبریزی ها چرب تر بود و عارف از بازگشت به استقلال منصرف شد.
احتمال جدایی عارف غلامی از استقلال وجود دارد؛ جالب اینکه ممکن است عارف آقاسی جایگزین او در تیم نکونام شود.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس معتقد است که در حال حاضر تنها گزینه مناسب داخلی برای هدایت تیم ملی، جواد نکونام است.
مدیرعامل فولاد خوزستان به صورت تلویحی از حمید رجبی به عنوان سرمربی فوتبال در مسابقات لیگ برتر نام برد.
مریدی یکی از خریدهای جواد نکونام از اعتماد این مربی برای بازگشت به اردوی فولاد خوزستان تشکر کرد.
این اولویت‌نبودن فوتبال فقط در ذهن مسئولان ذی‌ربط جا خوش نکرده است. اگر در روز‌های اخیر بخشی از صحبت مربیان و بازیکنان لیگ‌برتری هم مرور شود، مشخص می‌شود که آن‌ها هم چندان به فوتبال فکر نمی‌کنند. یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی، جواد نکونام و ارسلان مطهری در زمره چهره‌های شاخصی هستند که به‌صراحت اشاره کرده‌اند فوتبال در اولویت نیست.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
جواد نکونام بعد از خطای پنالتی آقاسی در اقدامی جالب توجه او را تعویض کرد.
جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.
آقای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد. فدراسیون نمی‌تواند تصمیم باشگاه فولاد را وتو کند، ولی شاید در این زمینه تعامل و مذاکره شود
آقای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد. فدراسیون نمی‌تواند تصمیم باشگاه فولاد را وتو کند، ولی شاید در این زمینه تعامل و مذاکره شود
مشکل حل خواهد شد و آقای نکونام را در اختیار خواهیم داشت. نکونام را خود آقای کی‌روش پیشنهاد دادند
در قرارداد فعلی ما با آقای کی روش، ایشان الان سرمربی ما در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا نیست. شاید از کی روش در جام ملت‌ها به عنوان مدیر فنی استفاده کنیم و از نکونام به عنوان سرمربی. صحبتش را داشتیم.
تمدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان
قرارداد آقایی با فولاد برای دو فصل است و او در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از شاگردان نکونام به میدان خواهد رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ