دو تا نکته کنکوری هم هست که اگر به عرضتان نرسانم، می‌ترسم مشغول‌الذمه شما بشوم! اول اینکه بعضی‌ها برای افزایش طعم و رنگ کشک و کدو، گوجه هم به آن می‌افزایند. عده‌ دیگری هم، کشک و کدو را تبدیل به کشک و کدو و بادمجان می‌کنند. دوم اینکه، کشک و کدو را می‌توان به عنوان یک پیش‌غذا در نظر گرفت و در سفره مهمانی هم برایش جایی باز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر موقع کشیدن و سرو کردن غذا متوجه شدی که خورش شل و وارفته است و عن‌قریب است که آبرویت برود، اصلا هول نشو! یک تابه بردار و دو قاشق غذاخوری روغن درونش بریز و بعد یک قاشق آرد هم بریز توش و خوب هم بزن. وقتی رنگ آرد تغییر کرد مواد داخل تابه را بریز توی ظرف خورش و بگذار ۱۰ دقیقه خوب بجوشد. با این کلک، خورش خوشمزه و جاافتاده می‌شود. ولی یادت باشد این کلک را رو نکن! نگذار همسرت متوجه شود.
اصالت آبگوشت سنتی بزباش را به استان‌های همدان و خراسان نسبت می‌دهند و این آبگوشت با طعم و عطر بینظیری که دارد پای ثابت سفره شما می‌شود.
شما می‌توانید برای تهیه این پلو می‌توانید از قسمت‌های مختلف گوشت استفاده کنید و آن راحتی برای تنوع غذایی تهیه کنید. بهتر است برای تهیه لای پلو قشقایی از گوشت تازه استفاده کنید و به دلخواه می‌توانید از ترکیب برنج ایرانی با دودی استفاده کنید تا عطر این غذا بیشتر شود.
اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید.
یکی از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های تابستانی ایرانی، دیپ ماست و خیار است. دیپ ماست و خیار را می‌توانید در کنار چیپس، نان پیتا و… سرو کرده و یا در کنار غذا‌های اصیل ایرانی همچون قرمه‌سبزی میل کنید.
بورک پفی ترکیه یکی از محبوب‌ترین انواع بورک در دنیاست. بورک پفی ترکیه شباهت زیادی به پیراشکی دارد و با ذائقه ایرانی همخوانی خوبی دارد. در ترکیه غذای بورک پفی را همراه با سوپ اوزگلین سرو می‌کنند، ولی شما می‌توانید غذای بروک پفی را به تنهایی هم سرو کنید.
زمان تقریبی درست کردن سیب زمینی شکم پر ۱ ساعت است. همه ما سیب زمینی را دوست داریم و می‌دانیم با سیب زمینی غذا‌های زیادی می‌توانیم درست کنیم.
بیورینگ بادمجان یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و بین‌المللی است که از ترکیب بادمجان با مرغ، گردو، جعفری و... تهیه می‌شود.
دمپختک‌ها جزء دسته غذا‌های آسان و کم خرج هستند که برای وقت‌های که زمان کافی برای تهیه غذا ندارید گزینه خوبی می‌باشد. شما می‌توانید دمپختک سیب زمینی را با ماست یا سالاد شیرازی میل کنید.
بابا غنوش یکی از پیش غذاهای خوشمزه و محبوب لبنانی است که از ترکیب بادمجان کبابی، ارده، سیر و روغن زیتون تهیه می‌شود و بسیار مقوی است.
مرغ با سس زرشک یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با سسی مخلوط از سبزیجات تهیه می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
گراتن مرغ و سیب زمینی یکی از انواع غذاهای مدرن و مجلسی است که از ترکیب سیب زمینی با مرغ، قارچ، پنیر پیتزا و سس بشامل تهیه می‌شود.
مرغ کاری یا چیکن کاری یکی از انواع روش‌های پخت مرغ است که از ترکیب مرغ با ادویه کاری، فلفل، شیر و خامه تهیه می‌شود و بسیار خوش طعم و خوشمزه است.
ما دستور پخت سوپی خوشمزه و ساده را به تفصیل برای تازه عروس‌هایی که در انتخاب غذا مشکل دارند، آورده‌ایم.
خورش تره یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب کردی است که شباهت زیادی به قرمه سبزی دارد و از ترکیب تره با گوشت، پیاز، لوبیا سفید و... تهیه می‌شود.
خاگینه خرما یکی انواع خاگینه‌ها می‌باشد که خیلی راحت و ساده می‌توانید این خاگینه را بدون فر و داخل تابه تهیه کنید.
کوفته کشک یک از غذاهای اصیل ایرانی است که پیشینه آن به شهر اصفهان می‌رسد و به دلیل داشتن کشک بسیار خوشمزه و سرشار از خاصیت است.
شوید پلو قالبی با تن ماهی نوعی پلوی مخلوط است که از ترکیب برنج با شوید، تن ماهی، پیاز داغ و... تهیه می‌شود و یک غذای بسیار آسان، کم هزینه و خوشمزه است.
چلو دیزی یکی از غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی است که اصالت آن به شهر کاشان بر می‌گردد و به دلیل داشتن گوشت و حبوبات در ترکیباتش بسیار مقوی است.
شامی رودباری یکی از انواع غذاهای محلی و خوشمزه خطه گیلان و شمال کشور است که از ترکیب گوشت با موادی مانند پیاز، روغن زیتون و سبزی‌‍‌های معطر تهیه می‌شود.
کشک کدو یکی از غذاهای سنتی کرمان است که از ترکیب کدو سبز با کشک تهیه می‌شود و غذایی بسیار خوشمزه و مقوی است.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
سیب زمینی شکم پر یکی از انواع غذاهای مدرن و فست فودی است که در آن شکم سیب زمینی را با مواد پخته شده و پنیر پیتزا پر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ