جان استونز توضیح می‌دهد که چگونه او و همبازیانش با درس از فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی موفق به شکست اینتر شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان استونز، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا مغز او را جراحی و از نو طراحی کرده است.
داروی دیابت اوزمپیک روند کاهش وزن را تغییر قابل‌ملاحظه‌ای داده است.
در سرتاسر قلمرو حیوانات «خواب» امری بسیار متفاوت با آنچه انسان انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد. انسان‌ها هنگام خواب وارد حالت ناهشیاری خیال‌انگیز می‌شوند، دلفین‌ها بخش‌هایی از مغز خود را به صورت تکه‌تکه خاموش می‌کنند و پرندگان سینه‌بادکنکی بزرگ، در حال اوج‌گیری در هوا به خواب‌های کوتاه چندثانیه‌ای می‌روند.
دستیار اول سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
دستیار اول سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به لوئیز کامپوس اعلام کرده که تمایلی برای از دست دادن او ندارد و فصل بعد را نیز باید بماند. کامپوس نیز با این درخواست موافقت کرده است.
ام اس یک نوع اختلال خود ایمنی است که به اعصاب در طناب نخاعی و مغز آسیب می‌زند.
در روزهای پایانی یک فصل سخت حال ملوانیها از بقا در لیگ خوب است و قوی سپید سرحال به نظر می‌رسد.
فشار خون بالا یک بیماری کشنده است و به عنوان یک قاتل خاموش شناخته می‌شود؛ زیرا اغلب سیگنال هشداردهنده‌ای ندارد و اگر درمان نشود، می‌تواند اندام‌های حیاتی مانند کلیه‌ها، قلب و مغز را تحت تأثیر قرار دهد.
مدیرعامل شرکت توییتر می‌گوید که دولت آمریکا به اطلاعات کاربران این شبکه اجتماعی، «دسترسی کامل» دارد!
عملکرد جالب مغز کودک هنگامی که یک سال دارد: تلفن منزل را برداشته و در آن فوت می کند و البته ما بسیار لذت می بریم. او بارها این کار را تکرار می کند، اما بسیاری اوقات ناگهان سکوت می کند و بادقت به گوش دادن می پردازد...
درمان جدید شامل استخراج سلول‌های بنیادی خون از مغز استخوان گری، جداسازی آن سلول‌ها در آزمایشگاه و استفاده از قیچی مولکولی کریسپر برای برش ژنوم او درست در موقعیت ژن BCL۱۱A بود. این کلیدی است که تولید هموگلوبین جنین را پس از تولد خاموش می‌کند.
سینا اسدبیگی که این هفته گل اول پرسپولیس را زد می‌گوید برای گلزنی مهدی عبدی بیشتر از گل خودش خوشحال شده است
نمی‌توانیم مغز خود را خاموش کنیم. کلید روشن و خاموشی وجود ندارد. اغلب فکر می‌کنیم به خاطر افکاری که در ذهنمان است، نمی‌توانیم بخوابیم. اما درواقع به این دلیل است که خواب‌آلوده نیستیم و فضایی برای ورود افکار به ذهن ما وجود دارد.
دانشمندان علوم اعصاب MIT دریافتند که مغز بزرگسالان با میلیون‌ها سیناپس خاموش (Synapes) پر شده است. این ارتباطات نابالغ ممکن است توضیحی برای توانایی مغز بزرگسالان برای ایجاد خاطرات جدید و یادگیری اطلاعات جدید باشد.
نتایج تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد که مغز ما قابلیت صحبت کردن با سلول‌های چربی بدن را دارد و این می‌تواند راز کاهش وزن پایدار باشد.
اغلب، زمانی که بیماران پس از ایست قلبی، معمولاً از طریق شوک الکتریکی به قلب، از مرگ "بازگردانده" می‌شوند، از "مرگ" کوتاه مدت خود "آگاه هستند"؛ در این موارد، به نظر می‌رسد که مغز قادر به حفظ اطلاعات است، و برخی از بیماران حتی می‌توانند قبل از احیا، مرگ خود را به یاد بیاورند.
کمتر از دو ماه پیش از این، وب‌سایتی اعلام وجود کرد که کاربران اینترنت به‌سرعت برای کشف توانمندی‌های آن هجوم آوردند، زیرا کاربران متوجه شدند که این وب‌سایت، برای نخستین بار در تاریخ، فناوری هوش مصنوعی را در دسترسی آسان عموم مردم قرار داده است.
کلیه ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم‌های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶دی ماه جاری هستند.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشگاه پیتسبورگ امریکا انجام شد، متخصصان دریافتند که مغز‌ها برای شناسایی صدای آشنا به بینایی متکی هستند. نتایج نشان می‌دهد که تشخیص چهره و صدا بیشتر از آنچه قبلا درک شده بود، با یکدیگر مرتبط هستند.
کلسترول بالا یک نگرانی جدی برای سلامتی است و به عنوان یک "قاتل خاموش" شناخته می‌شود، زیرا اغلب علائمی ندارد. اگر کلسترول بالا درمان نشود می‌تواند منجر به تصلب شرایین شود که در نهایت منجر به حمله قلبی، نارسایی قلبی، سکته مغزی یا بیماری شریان محیطی (PAD) شود.
خواکین آلبرتو مربی سابق پرسپولیس و فولاد به تراکتور ملحق شد.
دکتر مظهری با اشاره به مضرات استفاده از غذا‌های کنسرو شده می‌گوید: پرطرفدارترین غذای کنسروی در میان خانواده‌های ایرانی کنسرو تن ماهی است. باید بدانید که استفاده مداوم از این کنسرو به علت دارا بودن مقدار زیاد جیوه بر روی عملکرد مغز تاثیرات بسیار منفی می‌گذارد.
خطای هند سعید صادقی در حالی که در آستانه موقعیت تک به تک قرار داشت، عجیب‌ترین لحظه بازی پرسپولیس - فولاد را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ