باشگاه بارسلونا درخواستی برای عدم محرومیت فران تورس، مهاجم این تیم، پس از اخراج برابر اتلتیکو مادرید ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید در آستانه امضای قرارداد با بارسلونا بود که از این تصمیم منصرف شد.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی هرناندز به دلیل اعتراض شدید به داور بازی با ختافه از کنار زمین اخراج شد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید این باشگاه شانسی برای رقابت با پاری سن ژرمن بر سر عثمان دمبله نداشته است.
ژاوی معتقد است بارسا برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا همچنان نیاز به تقویت دارد و گفت که رئال مادرید در حال حاضر تیم بهتری نسبت به بارسلوناست.
بعد از انتشار بیانیه باشگاه ختافه و اعتراض به روزنامه مارکا که مدعی شده بود بازی اول فصل ختافه مقابل بارسا بدون تماشاچی است این روزنامه حکم دادگاه علیه ختافه را منتشر کرد.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که هواداران رئال مادرید بیش از حد حساس هستند و به هر اظهارنظری اعتراض می‌کنند.
مانوئل پیگیرینی، مربی بتیس، معتقد است کارت زرد دوم به ادگار در بازی شب گذشته برابر بارسا درست نبود و داور در میدان اختیاری از خودش نداشت.
خوزه ماریا خیمنز معتقد است داور برخورد توپ به دست بوسکتس را پنالتی نگرفت و یکی از مهمترین دلایل شکست اتلتیکو برابر بارسا بود.
روزنامه مارکا به نامه‌ای از یوسپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، دست یافته که او در آن خواهان دور نگه داشتن رئال مادرید از این پرونده است که باشگاه بارسا در آن به عنوان متهم حضور دارد.
ژاوی در واکنش به گل جنجالی بارسا تاکید کرد که با وجود VAR خیالش از هر بابت راحت است.
یوردی کرویف، مدیر بارسلونا، معتقد است که اعتراض‌ها به پیروزی این تیم برابر اتلتیک بیلبائو بی‌دلیل است.
فران تورس، مهاجم بارسلونا، اعتراف کرد که شکست فصل گذشته بارسا برابر آینتراخت فرانکفورت ضربه روحی شدیدی به او زد.
انتقادات ژاوی از داوری تمامی ندارد و او شب گذشته ضمن اعتراض به داور بازی بارسا-یونایتد گفت که یک پنالتی برایشان اعلام نشد. این اولین خشم ژاوی علیه داوران نبود.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است گل اول بارسا به بتیس که اعتراض شدیدی بتیسی‌ها را به همراه داشت، کاملا درست بود.
بحث درباره داوری دیدار دیشب بارسلونا و سوسیداد در اسپانیا داغ است و عده زیادی از کارشناسان فوتبال و فوتبالی‌های در این کشور به عملکرد داور این مسابقه اعتراض دارند.
بان اوبلاک، گلر اتلتیکو مادرید، اعتراف کرد که شب گذشته با ترس وارد زمین شدند و 30 دقیقه ابتدایی بازی را تقدیم بارسا کردند.
یوفا با وجود اعتراض شدید باشگاه بارسلونا، دو داور جنجالی بازی هفته قبل اینتر و بارسا را محروم نکرد و هر دو این هفته نیز داوری خواهند کرد.
مارکا در گزارشی می‌گوید با اینکه به نظر می‌رسید استفاده از «بند ترس» در قراردادها منسوخ شده است اما بارسلونا امسال تابستان بار دیگر از این بند در قرارداد بازیکنان قرضی‌اش استفاده کرد.
طبق ادعای موندودپورتیوو، جاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، از پیشرفت و تحول بارسا متعجب شده و این را به بازیکنان بارسا هم گفته است.
هواداران بارسا امروز در زمان ورود فرانکی دی‌یونگ به مجموعه تمرینی باشگاه راه را بر او سد کرده به دلیل عدم موافقت ستاره هلندی با کاهش دستمزدش به او اعتراض کردند.
هواداران بارسا امروز در زمان ورود فرانکی دی‌یونگ به مجموعه تمرینی باشگاه راه را بر او سد کرده به دلیل عدم موافقت ستاره هلندی با کاهش دستمزدش به او اعتراض کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ