یک کاربر چت بات چت جی پی تی را فریب داد تا کلید‌های فعالسازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ را فاش کند. البته این کد‌ها عمومی هستند و برای مقاصد تست و ارزیابی به کار می‌روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
یک کاربر عکسی از غذای خود در یک رستوران منتشر کرد که با واکنش‌های جالبی در فضای مجازی رو به رو شد.
هک اطلاعات هزاران کاربر یک صرافی دیجیتال ایرانی !
هوش مصنوعی به تازگی تمام کشور‌های جهان را در قالب یک ابر شرور به تصویر کشیده و توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را جلب کرده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
یک شرکت چینی یک دوچرخه برقی با نام Urtopia معرفی کرده است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. در این محصول از دستیار هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی استفاده شده که با دستیار صوتی به فردی که سوار دوچرخه است، خدمات می‌دهد. در Urtopia کاربر با فشار دکمه‌ای دستیار صوتی #چت‌جی‌پی‌تی را وارد مدار می‌کند. با فعال‌شدن این سیستم هوشمند، کاربر با دستیار صوتی شروع به گفتگو می‌کند و این دستیار صوتی به‌صورت هوشمند توان راهنمایی کاربر دوچرخه را دارد و به سؤال‌های او جواب می‌دهد. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار معرفی نشده است.
کاربری از هوش مصنوعی درخواست کرده تا ابرقهرمان‌های دی‌سی کامیکز، چون سوپرمن و بتمن را تصویر کند، اما با یک تغییر کوچک، ابرقهرمان‌ها باید هندی باشند.
یک کاربر چت بات چت جی پی تی را فریب داد تا کلیدهای فعالسازی ویندوز ۱۰ و ۱۱ را فاش کند. البته این کدها عمومی هستند و برای مقاصد تست و ارزیابی به کار می روند.
یک توییت کوتاه از یک کاربر معمولی در توییتر بیش از یک میلیارد بار دیده شد در حالی که کاربر یاد شده فقط ۱۱ هزار دنبال کننده دارد!
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروژه HPC به عنوان یک پروژه زیرساخت پردازش فوق سریع برای کاربردهای هوش مصنوعی با تأمین اعتبارات تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.
یک تلفن همراه به علت خرابی باتری در دست استفاده کننده‌ی آن، منفجر شد.
ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره کرد.
یک گروه هکری با هک سیستم ذخیره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اطلاعات حساس و مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.
ایلان ماسک در پاسخ به توئیت یک کاربر نوشت: درک بیل‌گیتس از هوش مصنوعی محدود است.
چت‌بات یک نرم‌افزار هوش مصنوعی است که می‌تواند از طریق برنامه‌های پیام‌رسان، مکالمه با یک کاربر را شبیه‌سازی کند.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز میلیاردی سیم و کابل‌های سرقتی در کامیون‌های حامل ضایعات/ جنایت برای هوسرانی!/ ۵ زن کارگر جان باختند/ محاکمه مأمور کلانتری به اتهام شلیک مرگبار/ او یک مامور قلابی و شیاد بود/ عامل قتل زن بازنشسته پای میز محاکمه می‌رود/ ماجرای رتیل‌های خون ریز در آلونک وحشت!/ زن سـارق بیماران را بی هوش می‌کرد
یک کاربر در تیک توک که خود را مسافر زمان معرفی کرده، از پیروزی سه بر یک ایران برابر آمریکا خبر داد.
طبق یک تحقیق داخلی توئیتر، بسیاری از سلبریتی ها حساب های کاربری خود را رها می کنند.توئیتر تلاش دارد کابران فعال خود که برای کسب وکارش اهمیت دارند، را حفظ کند.
فیس‌بوک به یک میلیون کاربر خود در مورد استفاده از برنامه‌های سارق کلمات عبور که در فروشگاه‌های آنلاین گوگل و اپل در قالب برنامه‌های تفریحی و مفید عرضه می‌شوند، هشدار داد.
یک کاربر عراقی نوشته: ایران قلب تپنده و جان عراق است، چه قدر بزرگ هستی ای ایران.
محققان دانشگاه رایس سعی دارند  با ایجاد یک عضو  اضافی بادی که با گام های کاربر انرژی خود را تامین می کند، چالش نیاز به باتری های سنگین و حجیم در پروتزهای پوشیدنی را برطرف کنند.
نیمه تیرماه بود که «محمدمهدی ابافت» بنیان‌گذار پلتفرم ری استریم» که در پلتفرم «توییچ» (که در دولت ابراهیم رئیسی فیلتر شده) نیز فعال است، در کارزاری خطاب به زارع‌پور وزیر ارتباطات نوشت: «درخصوص فیلترشدن پلتفرم توییچ، اندوه بسیاری برای استریمر‌ها و تولیدکنندگان محتوا به وجود آمده است، چراکه این پلتفرم فضای پیشرفت را برای استریمر‌ها در عرصه بین‌المللی هموار کرده تا بتوانند علاوه بر کسب درآمد و ارزآوری برای کشور، پرچم میهن عزیزمان ایران را در میادین بین‌المللی، ورزش‌های الکترونیکی و تولید محتوا برافشانند.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ