رئیس جمهور در ابتدای صحبت در دانشگاه تهران خطاب به دانشجوی معترض گفت: ان شاء‌الله به دانشگاهتان می‌آییم و همه حرف هایتان را در دانشگاه خودتان گوش می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
ترجمه صحبت‌های سید ابراهیم رئیسی برای نیکولاس مادورو در سفر او به ونزوئلا واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است. مترجم ابراهیم رئیسی در حال ترجمه صحبت‌های او عبارت «قدم شما روی چشم» را کلمه به کلمه ترجمه می‌کند و حتی با زبان بدن هم به چشمش اشاره می‌کند.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین این طرح را خلاقانه خوانده و برخی از مسافران نیز برای پرواز با آن اشتیاق نشان دادند.
رئیس محیط‌زیست بابل گفت: دیده شدن پلنگ در برخی مناطقِ جنگلیِ بابل چیز عجیبی نیست و این منطقه زیستگاه پلنگ است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به حاشیه‌های اخیر در پی رفتارهای جنجالی‌اش واکنش نشان داد.
رئیس مجلس: در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره واکنش به توافق میان تهران - ریاض، پای اسرائیل را وسط کشید و گفت: هر چی روابط بین اسرائیل و همسایگان عربی بهتر باشد، برای همه بهتر است. منبع: خبرآنلاین
واکنش سید ابراهیم رئیسی به افزایش قیمت سکه به ۱۷ میلیون تومان را ببینید، رئیسی در هنگام ضبط این ویدیو رئیس قوه قضائیه بود، امروز و در حالی که وی رئیس جمهور است، قیمت سکه ۳۰ میلیون تومان را رد کرده است.
پدربزرگ خوش‌لهجه آذری در گفتگو با احسان علیخانی گفت: می‌خواهم یک شعر برای آقای رئیسی بخونم. علیخانی در جواب او گفت: اون رو ولش کن، عاشقانه بخون./خبرفوری
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به‌شدت به مردم آسیب می‌زند. اگر کاری کنیم که مردم تصور کنند نظارتی در بازار وجود ندارد، اصلا خوب نیست. اگر افزایش قیمت‌ها توجیه دارد، باید به مردم توضیح دهید، اما اگر گرانی بی‌دلیل است باید جلوی آن را گرفت.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
رئیس جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به فوت رستم قاسمی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند
رئیس جمهور در حین سخنرانی به اعتراض یک شهروند رباط کریمی درمورد قیمت بالای مسکن پاسخ داد.
خودداری یک زن مسلمان در چچن از دست دادن و روبوسی با رئیس جمهور روسیه خبرساز شده است.
تغییر لحن و استفاده از کلمه «آگاندیسمان» به جای آگراندیسمان (بزرگ نمایی، بزرگ گری) در چند ثانیه سخنرانیِ رئیسی باعث واکنش کاربران به این سخنرانی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: در این فیلم ادعا شده که فرد مورد اصابت آن گلوله مرحومه چلاوی بوده است در صورتی که بررسی‌های ما نشان می‌دهد ویدئو پخش شده تقطیع شده است.
رئیس کل سابق بانک مرکزی و کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با انتشار ویدئوی اظهارات دیروز رئیس جمهور به طعنه رئیسی واکنش نشان داد.
سخنان رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد زنان فوتبالیست با واکنش فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد، در مصاحبه‌ای که چند روز پیش با برنامه «با ورزش» شبکه استانی یزد داشته است، می‌گوید: «دویدن زنان فوتبالیست موجب کچلی زمین چمن شده است.»
تصاویری از بازدید آیت الله رئیسی از روستا‌های اطراف زهکلوت در جنوب کرمان در میان طوفان شن و استقبال باشکوه مردم را ببینید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ