نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: احکام مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در لایحه برنامه هفتم توسعه در مقایسه با قانون برنامه ششم توسعه از کیفیت پایین‌تری برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جمع برترین دانشگاه‌های رتبه‌بندی شانگهای، ایران با ۱۰ دانشگاه حضور پیدا کرده است که یک دانشگاه نسبت به رده‌بندی سال قبل کمتر است. اما آمار‌ها حکایت از آن دارد که پنج دانشگاه مطرح و صاحب نام ایرانی در مقایسه با رده‌بندی سال گذشته شانگهای، تنزل رتبه داشته و جایگاه قبلی خود را از دست داده‌اند.
در جمع برترین دانشگاه‌های رتبه‌بندی شانگهای، ایران با ۱۰ دانشگاه حضور پیدا کرده است که یک دانشگاه نسبت به رده‌بندی سال قبل کمتر است. اما آمار‌ها حکایت از آن دارد که پنج دانشگاه مطرح و صاحب نام ایرانی در مقایسه با رده‌بندی سال گذشته شانگهای، تنزل رتبه داشته و جایگاه قبلی خود را از دست داده‌اند.
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی از جایگاه ششم به رده هفتم رفت.
رئیس‌جمهور در کشور ما حداقل از دوره اصلاحات به بعد، به‌هیچ‌وجه قدرت و اختیارات قانونی که انتظار می‌رود داشته باشد را ندارد. در قانون اساسی رئیس‌جمهور دو شأن دارد؛ یک رئیس قوه مجریه، دو که از آن مهمتر است، مسئول اجرای قانون اساسی. اگر رئیس‌جمهور نتواند قانون اساسی را اجرا کند، رئیس دولت بودن او هم به‌هیچ دردی نمی‌خورد! چراکه اختیارات دولت از طریق قانون اساسی به دست می‌آید. قانون اساسی یک کلیت یکپارچه است و رئیس‌جمهور نتوانسته است قانون اساسی را در این مملکت بدون تنزل اجرا کند.
نرخ رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در پایان خردادماه ۱۴۰۲ با ۸.۸ واحد درصد تنزل نسبت به دوره مشابه سال قبل (معادل ۳۷.۸ درصد در خردادماه ۱۴۰۱) به ۲۹.۰ درصد کاهش یافت.
ایران در سال ۲۰۲۱ و با کسب نمره ۴۱۳ و کاهش ۱۵ نمره‌ای نسبت به سال ۲۰۱۶ به شرایط خود در آزمون پرلز سال ۲۰۰۱ تنزل پیدا کرد. این نمره در چهار مقیاس عملکردی خواندن (پایین- نمره ۴۰۰؛ متوسط- نمره ۴۷۵؛ بالا- نمره ۵۵۰ و پیشرفته- نمره ۶۲۵) به دست آمد که در مقایسه با کشور سنگاپور به عنوان دارنده بالاترین نمره عملکردی، کاهش عملکردی ۱۷۴ نمره‌ای و در مقایسه با سال ۲۰۱۶ ایران، کاهش ۱۵ نمره‌ای را نشان داده است.
یکی از دلایل نادران برای ورود به انتخابات ریاست مجلس، در رأس امور نبودن مجلس است. او معتقد است که هرسال جایگاه مجلس در ایفای این وظیفه تنزل پیدا کرده است تا جایی که اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت، بدون داشتن آئین‌نامه مصوب و تعیین حدود اختیارات مطالبات‌شان را به مسئولان مجلس دیکته می‌کنند.
با رای پارلمان آفریقای جنوبی، سفارت این کشور در اراضی اشغالی به دفتر رابط تنزل درجه پیدا کرد.
شمشیربازی سابر ایران توانست جایگاه هفتم خود را در رنکینگ جهانی حفظ کند.
روسیه سفیر استونی در مسکو را اخراج کرد و روابط دیپلماتیک با این کشور را به کاردار تنزل داد.
تاکور به همراه ناریج بیشنوی ۲۰ ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از ۱۰۰ زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد. در هر دو مورد، هیچ معامله‌ای به صورت واقعی انجام نشده و هدف تحقیر و تنزل زنان مسلمان بود. گفته می‌شود موارد بسیاری از اقدامات این‌چنینی با موج فزاینده ناسیونالیسم هندو در زمان نخست‌وزیری نارندرا مودی مشاهده شده است. البته حزب و دولت متبوع آقای مودی همیشه این ادعا‌ها را رد کرده است.
جبلی درباره حذف چهره‌های محبوب در میان مردم از صدا و سیما، گفت: چهره‌ها جزء جدایی ناپذیر رسانه‌ها هستند. اساساً رسانه با میدان دادن به چهره هاست که شکل می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید به یک تعداد محدوی از چهره‌ها وابسته باشیم به طوری که این افراد خاص گمان کنند الی الابد در صدا و سیما حضور خواهند داشت.
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در چین که نگرانی‌ها نسبت به مصرف کمتر سوخت در بزرگترین واردکننده نفت جهان را برانگیخت و تنزل برآورد اوپک از میزان رشد تقاضای جهانی، کاهش پیدا کرد.
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو و دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی مواضعی کاملا متفاوت نسبت به حذف نماینده مشهد از لیگ یک داشتند.
میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای این کشور، به ۳۹ درصد تنزل یافت.
از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود تصور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه از مدرسه را به عنوان مکان امنی برای تحصیل و پرورش استعداد‌ها و خانه دوم مخدوش نکند و از سرمایه اجتماعی اعتماد به نظام آموزشی که در صورت تنزل به سادگی قابل بازگشت نیست، با همه توان حفاظت کند.
قهرمان اسبق کشتی آزاد عقیده دارد ضعف آنالیز حریفان باعث شد خیلی از مدال‌ها در کشتی آزاد از دست ایران برود یا به مدال پایین‌تری تنزل پیدا کند.
«تابناک» پیش از این در گزارشی خبر از انحلال شورای عالی سینما و تشکیل شورای سینما خبر داده بود که به منزله تنزل این شوراست.
زهرا شیخی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از بنیادهای برانداز در رسانه‌های خود به صورت حساب‌شده و دقیق سطح الگوی زنانه را به پایین‌ترین سطح تنزل می‌دهند.
علیرضا بهشتی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، گفت: برخی از مظاهر بد و اجرای تنزل یافته امر به معروف و نهی از منکر در جامعه حساسیت ها و تنش هایی را در جامعه به وجود آورده است. آنچه که از احادیث و روایات درباره سطوح، اشکال و مراحل امر به معروف و نهی از منکر به دست ما رسیده را لابد شنیده اید. همه اینها معطوف به یک مسأله است؛ هشداری که نسبت به انجام ندادن کار ناپسند و یا دعوتی که برای انجام دادن کار پسندیده انجام می گیرد، اثرگذار باشد.
لاپید و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند حمله به غزه را صرفاً متوجه جهاد اسلامی کرده و آن را به یک گروه مقاومت تنزل بدهند چراکه قطعاً مقاومت فلسطین به صورت یکپارچه به این حمله وحشیانه پاسخ خواهد.
اگر مکررا بیمار می‌شوید و بهبودی بیش از حد معمول طول می‌کشد، سیستم ایمنی بدن شما دچار مشکل است، چون باید بعد از ابتلا به بیماری به سرعت بهبودی حاصل شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مجمع باشگاه استقلال در روز ۶بهمن و باشگاه پرسپولیس در روز ۹ بهمن برگزار می شود.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو نقش اصلی را در قهرمانی تیمش در سوپر جام پرتغال ایفا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ