«آمکا» (Ameca) که پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای جهان نامیده شده است، در یک ویدئوی جدید تلاش می‌کند تا جوک بگوید، اما به طرز بدی شکست می‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژول کنده از ادامه پیدا کردن شایعات درباره مشکلات او با ژاوی خشمگین شده و به یک رسانه اسپانیایی پاسخی تند داد.
محمدرضا گلزار به تازگی در اینستاگرام یک جوک منتشر کرده است. سام درخشانی که مدتی با استوری جوک‌هایش سوژه‌ی مخاطبان در فضای مجازی شده است به این عمل گلزار با انتشار یک استوری واکنش نشان داد. درخشانی گلزار را متهم هب سرقت جوک کرد.
مرتضی خاکسار، کارشناس حوزه میراث و گردشگری گفت: این فرش‌ها ثروت ملی ماست. مگر می‌شود این مجموعه به این بزرگی مجهز به دوربین نباشد؟ به نظرم یک جوک تاریخی است. شاید در تاریخ زبانزد شویم که نتوانستم در کلانشهر تهران در این نقطه استراتژیک از ۴۸ تخته فرش نگهداری کنیم. صحبت از یک ناخن‌گیر یا دکمه لباس نیست. صحبت از فرش‌های نفیس و باارزش است.
چت‌جی‌پی‌تی به‌عنوان برنامه‌ای که می‌تواند مهر پایانی بر موتور‌های جست‌وجو بزند، مورد استقبال فزاینده‌ای قرار گرفته است، اما ما باید مراقب باشیم که بیش از حد به یک ماشین اعتماد نکنیم
بنابه گفته دکتر «شهاب محبوبیان»، جراحی در بیمارستان بربنک «Burbank» کالیفرنیا در آمریکا، حتی مرد‌های ۶۰ تا ۶۵ سال هم برای افزایش قد به بیمارستان مراجعه کرده‌اند. جوک‌های مرد‌های قدکوتاه، به آن‌ها احساس زیردست بودن می‌دهد.
دروازه بان فولاد معتقد است مهدی سیدعلی باعث شکست تیمش مقابل گل گهر شده است.
تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی چلسی، با انتقاد شدید از جوایز بهترین‌های فیفا می‌گوید رتبه خولین آلوارز در فهرست نامزدهای این جوایز نشان می‌دهد دِ بست به یک جوک شبیه بوده است.
بازیکنان استرالیا صحبت های هم تیمی خود مبنی بر پیش افتادن تونس از فرانسه را باور نکرده بودند.
همزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور با اشاره به واکنش جمهوری‌خواهان به حمله به همسرش، از احتمال بازنشستگی خود خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۹۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۳۲ تن از ایشان وخیم است.
واکنش وزیر ورزش به استعفا؛ شوخی و جوک است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ