فیلمی از پیشرفته‌ترین پهپادهای جمهوری اسلامی ایران در رژه نیروهای مسلح را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
یک پهپاد روسی لحظه ای را مستند کرد که سربازان ارتش اوکراین یک خودروی غیرنظامی با پرچم های سفید را متوقف کردند و افرادی را که در آن بودند کشتند، سپس اجساد و خودروی آنها را پنهان کردند.
در این ویدئو تصاویری هولناک از لحظه برخورد جنگنده سوخو ۳۵ با پهپاد MQ-9 را بر فراز سوریه ببینید.
دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضدتروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده‌ است.
دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضد تروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده است.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش طراحی و تولید شده است با حضور فرمانده‌ارتش، وزیر دفاع و جانشین ستادکل نیروهای مسلح در چند منطقه از کشور انجام شد.
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش طراحی و تولید شده است با حضور فرمانده‌کل ارتش، وزیر دفاع در چند منطقه از کشور انجام شد.
کمان ۲۲ نخستین پهپاد پهن‌پیکر رزمی ایران است که در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ رونمایی شد. این پهپاد دارای قابلیت حمل محموله‌های مختلف با مداومت پروازی بالاتر از ۲۴ ساعت و برد آن ۳۰۰۰ کیلومتر است. این پهپاد چندمنظوره برد بلند و راهبردی نیروی هوایی ارتش است. تصویری باکیفیت از پهپاد کمان-۲۲ ارتش را ببینید.
معراج ۵۳۲،‌ از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین تصاویری از وضعیت شهر جنگ‌زده باهموت در شرق اوکراین را ضبط کرده است. این فیلم که در ۲۴ مارس منتشر شد، ویرانی عظیم در یک منطقه مسکونی در شهر محاصره شده باهموت در منطقه دونتسک را نشان می‌دهد. باهموت هدف اصلی روسیه است، زیرا تلاش می‌کند تا منطقه صنعتی دونباس اوکراین را به طور کامل تصرف کند. در یک مقطع، فرماندهان روس ابراز اطمینان کردند که شهر به زودی سقوط خواهد کرد، اما چنین ادعا‌هایی در بحبوحه نبرد‌های سنگین پایان یافت.
براساس گزارش خبرگزاری KCNA، سیستم زیردریایی بدون سرنشین جدید تحت عنوان Haeil یا سونامی برای حملات مخفیانه در آب‌های دشمن و نابود کردن گروه‌های تهاجمی دریایی و بنادر عملیاتی اصلی با ایجاد یک موج رادیواکتیو بزرگ از طریق یک انفجار زیر آبی در نظر گرفته شده است.
آمریکا در حمله به افغانستان از پهپاد‌های رزمی جنرال اتمیکس پردتور استفاده کرد. پهپادی که سال ۱۹۹۵ معرفی شد و سال ۲۰۱۸ بازنشسته و از خدمت کنار گذاشته شد. پهپادی که توان ۱۴ ساعت پرواز مداوم، ۷۰۰ کیلومتر برد عملیاتی و قدرت حمل بمب داشته و برای عملیات‌های خاص ضربتی استفاده می‌شده است!
پهپاد XQ-۵۸ A Valkyrie که توسط شرکت Kratos Defense and Security Solutions مستقر در سن‌دیگو کالیفرنیا ساخته شده است، یک پهپاد خودران است که همانطور که ارتش ایالات متحده می‌گوید، برای ماموریت‌های خطرناک در مناطق مورد مناقشه به پرواز درمی‌آید.
تصاویری از مقابله ناموفق پدافند هوایی ارتش اوکراین برابر پهپادهای روسیه را مشاهده می‌کنید.
کمان ۲۲ از قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بیش از ۲۴ ساعت برخوردار بوده و به لحاظ مداومت پروازی، حمل تسلیحات و برخورداری از سامانه جنگال (جنگ الکترونیک) از مدل قبلی خود یعنی کمان ۱۲ به‌روزتر و کاربری فزاینده‌تری دارد.
وزیر دفاع لهستان گفت: ارتش مدرن بدون پهپاد وجود ندارد و بیرقدار مأموریت شناسایی و حمله را در ارتش لهستان برعهده خواهد داشت.
گفته شده این ویدئو توسط دوربین دربازکن تصویری گرفته شده است. او باور دارد که چیزی که دیده به هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از پرواز یک فروند پهپاد شناسایی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز مسجدالاقصی خبر دادند.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور نیروهای چهارگانه ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد آغاز شده است. منبع: مهر
انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ