سهمیه‌بندی و قطع چند ساعته آب، به خانه براهویی‌نژاد هم رسیده و خانواده‌اش، مثل باقی ساکنان شمال شهر زاهدان، این روز‌ها گرفتار قطع چند ساعته آب هستند؛ آبی که شور است و قابل شرب نیست و نمکش، دستگاه‌های خانگی تصفیه آب را از کار می‌اندازد و در کولر‌ها رسوب می‌کند و حتی به درد استحمام نمی‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از انواع مختلف رنگ‌ها در قطعات کاربردی هواپیما؛ این رنگ‌ها را به یکی از محصولات راهبردی در این صنعت بدل کرده است و بهبود کیفیت آنها در ارتقای امنیت و ایمنی سفرها تاثیر مستقیمی دارد.
در توضیح این نمایشگاه آمده است: «خشونت‌طلبان، جهان را با کلمه‌ی جنگ آراسته‌ تا در هر نقطه‌ای از جهان، سایه‌ی ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج‌های همیشگی کند…. هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند. تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می‌ایستند…»
رئیس جمهور عراق خواستار ارائه نتایج ملموس از سوی سازمان ملل متحد در خصوص پرونده آوارگان عراقی و پایان دادن به رنج‌های آنان شد.
کاروان‌های ایرانی و خارجی حاضر در حج تمتع ۱۴۰۲ برای این که بتوانند زائرنشان را کنار هم داشته باشند و از «گم شدن» آنها جلوگیری کنند، رنگ‌های متنوعی را برای نشانه‌گذاری انتخاب می کنند.
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین کشورمان نوشت: تلاش سه دهه‌ای برای ایجاد یک نظم هژمونیک تک‌قطبی از طریق «جنگ‌های بی‌پایان»، «امنیتی‌سازی» و «اجبار اقتصادی» موفق نبوده است، در حالی که رنج‌های سنگین، زیان‌های انسانی نابخشودنی و اتلاف گسترده منابع بشر را بر جای گذاشته است.
ایران یکی از کشور‌های دارای آمار بالای بیماران ثبت شده تالاسمی در جهان است. اضافه شدن سالانه ۳۰۰ بیمار جدید تالاسمی به چرخه بیماری حاکی از آن است که هنوز خیلی از افرادی که قصد ازدواج دارند به آزمایش‌های پیش از ازدواج اعتقادی ندارند.
شیائومی ممکن است گزینه‌های رنگی جدید را به طور انحصاری در چین به شیوه‌ای مشابه با گزینه‌های رنگی انحصاری آنلاین شیائومی ۱۳، قرمز، زرد، سبز و آبی عرضه کند.
زمان آن فرا رسیده است که به رنگ‌های ترندی در سال ۲۰۲۳ نگاهی بیندازیم. شرکت رنگ پنتون، ویوا سرخابی را به عنوان رنگ سال خود انتخاب کرده است. Viva Magenta طیفی از صورتی پررنگ است که به عنوان شجاع و نترس توصیف می‌شود.
سیستم ایمنی بدن انسان عموما برای مبارزه با عوامل باکتریایی و دفع آن از ترشحاتی مانند خلط برای بیرون راندن این عوامل از سیستم تنفسی استفاده می‌کند.
یکی از رسم و رسومات عجیب مردم ترکیه، این است که مردان برای تسکین درد‌ها و رنج‌های خود می‌بایست خاکستر را میل کنند.
برای برخی افراد، حتی رنگ پرده‌ها برای تحریک شدن حملات میگرن کافیست. اگر به طور مکرر میگرن را تجربه می‌کنید، بدون شک باید فضای زندگی‌تان را با انتخاب رنگ‌های درست به فضایی آرامش‌بخش تبدیل کنید.
کشیدن چند خط روی هم به جای یک خط چشم، راهی سریع برای رسیدن به ظاهری متفاوت است. اگر جزو آن دسته افرادی به شمار می‌روید که هیچ وقت نتوانسته‌اند یک خط چشم سیاه به نازکی تار مو پشت پلک خود بکشند، خبر خوبی برای شما داریم: خط چشم‌های ضخیم رنگی، جاذبه اصلی آرایش چشم امسال خواهند بود.
اگر نوار‌های رنگی در رنگین کمان روی هم قرار نگیرند نمی‌توانند با یکدیگر ترکیب شوند. با این وجود، دو رنگ وجود دارند که ما هرگز در رنگین کمان نخواهیم دید: سیاه و سفید.
دادستان کل کشور کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یاد کرده و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه روی مسئله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید براساس تدبیر صورت بگیرد.
دادستان کل کشور در ادامه کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.
مدیر عامل توییتر در توییت جدید خود، فرایند احراز هویت جدید را «دردناک، اما ضروری» توصیف کرد. نکته قابل توجه دیگر اینکه علامت‌های تأییدیه حساب‌ها در رنگ‌های بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و تیک حساب شرکت‌ها به رنگ طلایی، حساب‌های دولتی به رنگ خاکستری و حساب‌های شخصی به رنگ آبی اصلی نمایش داده خواهند شد.
نشریه "ال پائیس" به منشاء برخی از بحث برانگیزترین رنگدانه‌ها از "وانتابلک" (یک ماده ساخته شده از نانو لوله کربنی و سیاه‌ترین ماده شناخته شده است که تنها ۰/۰۰۰۰۳۵ درصد از نور مرئی را باز می‌تاباند) تا "پنتون ۴۴۸ سی" که زشت‌ترین رنگ در جهان در نظر گرفته می‌شود نگاهی انداخته است.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
پیاز قرمز دارای پوست بنفش یا قرمز و لایه‌های داخلی سفید و بنفش است. این پیاز محبوب طعمی قوی دارد و مطمئنا می‌تواند اشک شما را در بیاورد. پیاز بنفش برای سرخ کردن عالی است و پوست آن هم تخم‌مرغ‌های شب عید را به خوبی رنگ می‌کند. طعم شیرین شگفت انگیز این پیاز حاوی ۱۰ درصد ویتامین C و ترکیبات آنتی اکسیدانی است و در تهیه ترشی هم نتیجه جذابی ایجاد می‌کند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی امروز در حضور همتای آمریکایی خود، با انتقاد از تبعیض موجود در عرصه بین‌المللی تأکید کرد که درد و رنج‌های مردم فلسطین نادیده گرفته می‌شود.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.
حضرت صدیقه طاهره (س) همچنان به تبلیغات خود ادامه داد. او از هر فرصت برای بازگرداندن امامت و ولایت به جایگاه اصلی و واقعی آن تلاش کرد تا اینکه بر اثر درد‌ها و رنج‌های جسمی و روحی که بر او وارد آمده بود، بیمار شد و در بستر افتاد و در عین حال دست از مبارزه برنداشت. وقتی خبر بیماری حضرت زهرا (س) به گوش زنان مدینه رسید، به عیادت آن حضرت آمدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ