زاهدان- تصاویر ۴ شهید پلیس راه زاهدان منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تصاویری از اعتراضات مردم فرانسه علیه خشونت پلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
مراسم تشییع شهید عیسی شجاعی که پس از ۴۰ سال پیکر مطهرش بازگشته امروز با حضور پرشور مردم استان البرز برگزار شد.
به گزارش جماران، حاجیه خانم «فاطمه بهرامی»، مادر گرامی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید. به همین مناسبت تصاویری از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل مرحومه منتشر می‌شود.
در حمله یک فرد ناشناس با خودرو و ایجاد درگیری با ماموران پلیس مستقر در شهرستان ایذه یک مامور پلیس به شهادت رسید.
سپیده بابایی نایب قهرمان رقابت‌های کشتی آلیش آسیا به همراه هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان کشورمان، بعدازظهر امروز در منزل شهید حسن طهرانی مقدم حضور یافتند و طی آن، دارنده مدال نقره آسیا این مدال ارزشمند را به خانواده این شهید اهدا کند.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
پهپادهای رژیم صهیونیستی منزل شهید بهاء ابوالعطا را در محله الشجیعه در شرق نوار غزه هدف قرار دادند.
اولین تصاویر از بازداشت عاملان قتل شهید حمیدرضا الداغی جوان باغیرت سبزواری که به دست چند اوباش به شهادت رسید، منتشر شد.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
در درگیری‌های بین هواداران عمران خان و نیرو‌های پلیس پاکستان تاکنون ۳۳ افسر پلیس مجروح شده اند و تظاهرکنندگان زیادی بازداشت شده اند.
منابع فلسطینی اسامی سه جوان فلسطینی که امروز در منطقه جیت در غرب نابلس به شهادت رسیدند را اعلام کردند.
عماد مغنیه معروف به حاج رضوان بنیانگذار یگان نظامی حزب الله لبنان و از فرماندهان جنگ ۳۳ روزه بود که توسط جوخه‌های ترور رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان، قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد با حضور۱۲۰ ورزشکار از ۱۷ استان در ۴ رده سنی برگزارشد.
تصاویری از حمله شدید پلیس فرانسه به مردم و خبرنگاران در راهپیمایی علیه سیاست های مکرون را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویر و محصولات فرهنگی با عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بازار قم با استقبال گسترده مواجه شده است.
در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصاویر ۳۰ شهید ترور سپاه در مجلس به نمایش گذاشته شد.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت، دیوارنگاره فرودگاه بغداد شد.
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت و پرچم های ایران اسلامی و عراق در یادمان شهدا در مرکز بغداد همزمان با نزدیک شدن به سومین سالگرد ترور فرماندهان مقاومت درج شد.
عصر امروز دوشنبه ۷ آذرماه، پیکر مطهر۴ شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون که در روز‌های اخیر در مناطق عملیاتی سوریه تفحص شده‌اند از مسجد امام حسن عسکری (ع) قم به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع شد.
تصاویری از دیدار خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری با رهبر انقلاب و تقدیر ایشان از روحیه خانواده شهید را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ