مربی تیم ملی وزنه‌برداری از کادرفنی جدا شد و سمت سرپرست دبیری فدراسیون را برعهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
دبیر فدراسیون والیبال در مورد حضور دستیار خارجی در تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: بعید می‌دانم بتوانیم در چنین شرایط زمانی مراحل و اقدامات قانونی حضور یک دستیار خاجی را تا قهرمانی آسیا طی کنیم.
با تصمیم رئیس فدراسیون وزنه برداری، وحید ربیعی از کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری جدا شد و به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون انتخاب شد.
سعید الهویی به دانشگاه تهران رفته تا دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را از نزدیک تماشا کند.
کاظم برجلو، بازیکن اسبق تیم‌ ملی و باشگاه سایپا به عنوان دبیر انجمن آمادگی‌جسمانی ایران، انتخاب شد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا در اردن از آمادگی مطلوبی برخوردارند.
حمید مطهری، مربی کنونی تیم ملی فوتبال، به جمع گزینه‌های سرمربیگری پیکان اضافه شده است.
مارسلینو گارسیا تورال که در مقطعی گزینه شماره یک جانشین لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا بود، با باشگاه مارسی به توافق رسید.
هاکان دمیر در کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران، دو مربی ترکیه ای را هم جای داده است.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر آنکه صحبت‌هایش که اکنون به بهانه انتخابات فدراسیون بازنشر می‌شود مربوط به گذشته بوده و حالت نصیحت‌گونه داشته، خواستار ماندن علیرضا دبیر تا المپیک 2024 پاریس شد.
تیم ملی بسکتبال ایران هاکان دمیر را برای رقابت‌های پیش رو بالای سر خود خواهد داشت.
سایت فدراسیون ترکیه در مطلبی از پیشنهاد فدراسیون بسکتبال ایران به مربی کنونی تیم ملی این کشور خبر داد و نوشت: هاکان دمیر واکنش مثبت به این درخواست داشته است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
تیم ملی والیبال مربی لهستانی استخدام کرد
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی به یک مربی با مکتب جدید و قوی و افراد تازه نفس نیاز دارد.
آندره آ استراماچونی، مربی ایتالیایی سابق استقلال، در مصاحبه جدید خود در مورد شروع کارش در فوتبال قطر و نیز بازی های جام جهانی 2022 صحبت کرد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا بعد از جهانی نروژ تصمیم به رفتن داشت و حتی بعد از تورنمنت قزاقستان می‌خواست نیاید که دبیر و سوریان مانع این کار شدند.
اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور نزدیک به ۸۰ کشتی‌گیر و مربی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.
قرعه کشی مسابقات قهرمانی دختران زیر ۲۰ سال در آسیا، درحالی انجام شد که تیم ملی ایران در این رده سنی سرمربی ندارد.
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
رئیس فدراسیون کشتی ایران به اظهارنظر مربی تیم ملی کشتی روسیه درباره سرمربی ایران واکنش نشان داد.
پدر حسن یزدانی گفت: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
پدر حسن یزدانی در صحبت‌هایی که بازتاب زیادی داشته است، مدعی شد: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که همین کار باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی راهی اتریش شد و قرار است در بازگشت تیم ملی به تهران این دو نفر انتخاب شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ